Permalänk
Medlem

Söker Titanfall spelare att lira med.

Letar efter trevligt folk att lira med. gärna 18+ och hyfsade/bra på spelet.

Har TS3, skriv i tråden så skickar jag PM med IP.

Edit: det är på PC

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Du verkar ha samma problem som jag har känn det som. Typ ingen att spela detta underbara spel med.

Permalänk

Adda Secco0302 på origin!

Permalänk
Medlem

Hej ni kan adda zapp669 på Origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Secco0302:

Adda Secco0302 på origin!

Skrivet av zapp669:

Hej ni kan adda zapp669 på Origin

Sådär har fått i hopp 2 till (4 med er), ser ut att kunna bli ett trevligt gäng!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToyBear:

Sådär har fått i hopp 2 till (4 med er), ser ut att kunna bli ett trevligt gäng!

Lägg gärna till mig också, ser fram emot att spela tillsammans!
Origin-namn: PerLundberg

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag är också en ensam själ som söker vänner i Titanfall, adda mig gärna på origin: vickostheman

tjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lumor_:

Lägg gärna till mig också, ser fram emot att spela tillsammans!
Origin-namn: PerLundberg

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av vickos:

Jag är också en ensam själ som söker vänner i Titanfall, adda mig gärna på origin: vickostheman

tjo

Så där, har stickat vänförfrågan!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Heter Marinlik på origin. Skicka en friend request så kan jag vara med och lira Titanfall.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Tjena! Känner också att det blir lite ensamt imellanåt när man lirar ^^
Origin : HenkeHakansson

Permalänk

orgin

Tja, jag letar också efter härligt folk att lira med

är 24 år och är just nu lvl 40 regen 5.

orgin: gamlabengt

Permalänk

Letar också efter folk å lira med.
Har precis börjat spela titanfall.

Origin:johnny_hellamn

Visa signatur

CPU:i7 5960X@4,7Ghz MB: Asus Rampage 5 Extreme RAM:HyperX 16GB@2800Mhz GPU:4Way 980Ti@1447Mhz PSU:Corsair AXi 1500 Chassi:Corsair 900D Cooling:Water