Köpte mig en PS4. Suck...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oliver91:

om GTA V kommer i en ny utgåva med 1080p 60 fps och ingen motion blur samt liiiite förbättrad grafik köper jag ett PS4 på direkten annars finns det noll titlar som lockar till köp kanske watch dogs om det fungerar skitdåligt på PC

kan man inte spela några gamla spel än på ps4an?

Varför inte bara köpa det till PC när det kommer å koppla TV å kontroll till din PC?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Håll ut till september, då kommer Destiny
http://en.wikipedia.org/wiki/Destiny_(video_game)
får nog mig att köpa min första konsoll sedan SEGA mega (fortfarande i drift hos sonen)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sega_Mega_Drive

länkfix
Visa signatur

LianLiPC-V2130-Corsair-750W-MSI-MAG-X870E-W11-Ryzen9™7900
LianLiPC-V355-bequiet!-480W-MSI-MAG-B650M-L.Mint22-Ryzen7™7700
Fractal Design Core 1100-Nox-650W-MSI-MORTAR-B350M-W10-Ryzen7™2700

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryuk00:

Varför inte bara köpa det till PC när det kommer å koppla TV å kontroll till din PC?

om det någonsin kommer till PC ja... red dead redemption dök ju aldrig upp :/

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Infamous: Second Son är värt att köpa. Finns nog bättre spel, men det är bra, och grafiken själv gör spelet värt det. Väldigt trevligt spel faktiskt.

Sen om du har polare att lira med så är Towerfall Ascension helt obeskrivligt kul, har just suttit och lirat ca 5 timmar med 2 polare och det är helt sanslöst kul!

Permalänk
Medlem

Håller med, spelutbudet är verkligen skitkasst. Förhoppningsvis kommer det flera, det är väl rätt få spel det finns till ps4 i nuläget?

jag har ingen ps4 btw men har kollat spelutbudet och har polare som har det. Möjligheten att använda den för att se film är väl skitdåligt också?

Skrivet av Stoff3th3m4n:

Finns många roliga spel faktiskt. De jag har som jag gillar är:

Need for Speed Rivals
Tomb Raider
Killzone Shadow Fall
Fifa 14
Towerfall Ascension
Infamous

Inte ett enda spel där jag är det minsta intresserad av att spela.

Skrivet av s0sdaf:

Ja. Köp en modern PS3 idag t.ex... några exempel på vad launchmaskinen har/kunde göra som inte en modern PS3 har/kan göra:

OtherOS
Bakåtkompatibilitet med PS2-spel
4 USB-portar istället för 2
Kortläsare för CF/SD/etc..
SACD-stöd
Möjligheten att mata ut HD-upplösningar via den analoga videoporten (har jag för mig, om dom inte ändrat sig på det, minns inte exakt hur det var).
Möjligheten att köra konsolen utan hårddisk
Möjligheten att installera custom firmware (inget jättekonstigt att de tagit bort detta egentligen)

dessa kommer jag på, på raka arm, listan går dock att göra betydligt längre...

Kan göra liknande listor för PlayStation 1, 2, PSP, PSVita också om du är nyfiken...

edit: såg att jag hade "vänt" på listan, fixat

Brukar inte de senare versionerna vara betydligt mindre?

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Ja. Köp en modern PS3 idag t.ex... några exempel på vad launchmaskinen har/kunde göra som inte en modern PS3 har/kan göra:

OtherOS
SACD-stöd
Möjligheten att mata ut HD-upplösningar via den analoga videoporten (har jag för mig, om dom inte ändrat sig på det, minns inte exakt hur det var).
Möjligheten att installera custom firmware (inget jättekonstigt att de tagit bort detta egentligen)

Kan göra liknande listor för PlayStation 1, 2, PSP, PSVita också om du är nyfiken...

Håller med. Min PS3 firmware 3.55 första generationen 60gb.
Visste inte om att man kunde skala upp spelen till full HD upplösning via videoporten fast ska definitivt kolla upp det.

Vad jag märkt är att jag kan köra mina gamla brända PS1 spel på min PS3 med <3

Permalänk
Medlem

Sådär! Nu har jag beställt två spel.
* Need for Speed Rivals i väntan på Driveclub/Motorstorm
* Injustice Gods Among Us (aldrig fel med lite fighting spel)

Assasins Creed, Infamous och Thief känns som ögongodis bara och verkar vara tråkiga spel i allmänhet (samma spelmekanik = spring runt och slå/skjut med en eller två knapp-kombinationer), rätta mig om jag har fel.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3500+][Asus A8R-VMP (skitkort!)][Kingmax 4x512MB ram][Hitachi 160G SATA][Sapphire X1950XTX 512MB DDR4 PCIe][Soundblaster X-Fi Platinum][Nesteq NA 4501 450W][Hyundai L90D+ 19]

Permalänk
Medlem

Känner faktiskt samma sak. Jag var riktigt hypad på ps4 när dom utannonsera den. Så jag köpte den på release och har haft riktigt kul tills nu. Har tröttnat på alla spel, jag väntar på Last of Us och Watch Dogs nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikita91:

Visste inte om att man kunde skala upp spelen till full HD upplösning via videoporten fast ska definitivt kolla upp det.

Nja, vet inte om du missförstod mig, jag menar asså att du har samma möjligheter som med HDMI-porten. D.v.s. att du kan köra 1080p ut ur den analoga porten precis som den digitala (HDMI). Inte att den har någon extra specialfunktion för uppskalning eller så... Det jag ville påpeka med den punkten i min lista var att nyare PS3-modeller saknar detta och matar endast ut 480p eller va de nu var via den analoga porten. Dock verkar det bara vara ett felaktigt rykte, så alla PS3:or verkar som jag förstår det ha samma möjligheter både på den digitala och analoga videoporten.

Skrivet av deadich:

Jo, det också. Ännu en sak dom tar bort, en del av chassit så konsolen blir mindre! Nä, men skämt åsido så ja, det är väl fördelen med att dom tar bort vissa saker så att det tillåter dom att förminska konsolen. Sen tyckte jag oftast att den första generationens maskin brukar ha mest välgjord design, så gillar inte riktigt att dom ska in å ändra på den. Särskilt PSP-1000 vs PSP-2000 där man tog bort hela det inre metallskelettet (för att reducera vikten) vilket gör konsolen mer skör. Men resultatet kan bli helt OK i vissa fall, så det är inte alltid negativt. Det är ju dock en smaksak och inget objektivt.

Permalänk
Medlem

Tja, med tanke på att utbudet på exklusiva titlar är knapert så är det inte direkt konstigt att köpånger infinner sig. Priset man får betala som early adopter.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av deadich:

Håller med, spelutbudet är verkligen skitkasst. Förhoppningsvis kommer det flera, det är väl rätt få spel det finns till ps4 i nuläget?

jag har ingen ps4 btw men har kollat spelutbudet och har polare som har det. Möjligheten att använda den för att se film är väl skitdåligt också?

Inte ett enda spel där jag är det minsta intresserad av att spela.

Jo. Jag har en launch-ps3'a och en slim. Slim är väldigt mycket mindre.

Spelutbud på nya konsoller är alltid dåligt första året. Kvittar vad det är för konsoll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whimsy191:

Inte ens 14 dagars öppet köp?

Det du talar om kallas ångerrätt.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Är väl lite av problemet med att just köpa ett PS4. Hade sämre lanseringstitlar än Xbox och Killzone, Knack var ju lite av en flopp.
Du får väl hålla ut. Det lär väl komma bra spel till slut.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025

Permalänk
Medlem

Finns det inga spel just nu som lockar dig är nog det enda alternativet att vänta ett halvår eller ett år tills det kommer spel du gillar. Jag ser det inte alls som bortkastade pengar då jag ser det som en långsiktigt köp som kommer användas i många år. Att köpa konsolen nu eller om ett år spelar nog inte någon större roll pengamässigt såvida man inte har ont om pengar så man tvingas prioritera bort annat.

Sedan släpps Trials Fusion nu på onsdagen den 16:e april (om två dagar) som jag i alla fall ser fram emot. Jag har ingen aning om vad du gillar eller inte gillar för spel men det kan ju vara värt att ta en titt på i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Traktorsson:

Hur tänkte du nu?

Han kan ha tänkt i samma banor som jag.
Ett Troll behöver i detta fall inte alls vara TS, utan istället dom som träter på honom/idiotförklarar honom för att han lagt 4300:- på en konsoll.
Troll kan vara den som hittar på för att uppröra andra, men Trollet kan även vara den som skriver aggresions-inlägg gentemot andra forummedlemmar, TS i detta fall.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Han kan ha tänkt i samma banor som jag.
Ett Troll behöver i detta fall inte alls vara TS, utan istället dom som träter på honom/idiotförklarar honom för att han lagt 4300:- på en konsoll.
Troll kan vara den som hittar på för att uppröra andra, men Trollet kan även vara den som skriver aggresions-inlägg gentemot andra forummedlemmar, TS i detta fall.

Vad syftar du på i din sista mening? Hoppas jag missförstår, i annat fall tror jag du smyg-trollar i ditt inlägg då du anklagar mig i mitt första inlägg med flit, "aggressions-inlägg mot andra forumsmedlemmar" är mycket felaktigt om du anklagar mig för detta. I övrigt motsäger din första mening med din sista, och jag vill bara förstå vad du menar.

Väntar fortfarande på bra och underhållande spel på PS4:an. Sitter i tankar att flytta ned PC till teven nån gång i framtiden, SteamOS here I come!

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3500+][Asus A8R-VMP (skitkort!)][Kingmax 4x512MB ram][Hitachi 160G SATA][Sapphire X1950XTX 512MB DDR4 PCIe][Soundblaster X-Fi Platinum][Nesteq NA 4501 450W][Hyundai L90D+ 19]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arghuleh:

Väntar fortfarande på bra och underhållande spel på PS4:an. Sitter i tankar att flytta ned PC till teven nån gång i framtiden, SteamOS here I come!

Sälj istället leksaken och bygg dig en liten "Steambox" som du har intill TV:n. Efter ett par år så har PS4:n något som liknar ett spelbibliotek och priset på konsollen har sjunkit en aning, vettigare att titta på det då.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arghuleh:

Vad syftar du på i din sista mening? Hoppas jag missförstår, i annat fall tror jag du smyg-trollar i ditt inlägg då du anklagar mig i mitt första inlägg med flit, "aggressions-inlägg mot andra forumsmedlemmar" är mycket felaktigt om du anklagar mig för detta. I övrigt motsäger din första mening med din sista, och jag vill bara förstå vad du menar.

Då får jag gratulera dig då du lyckades med ett missförstånd, jag vet inte om jag är överkänslig, men jag anser att vissa som skrev här i din tråd var aningen otrevliga. Dessa personer kan anses som Troll då de eventuellt ville ha en förargelse-reaktion från ditt eller andras håll.
Enda chansen för dig att vara troll, så som jag skrev i tidigare inlägg, är om du ljugit/skapat denna tråd enbart för andras reaktion.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

När GT7 släpps kommer det bli svårt att låta bli att skaffa en PS4 men just nu är det lite väl tunt på bra exklusiva titlar.
Jag skulle nog behållt den och invänta bättre spel, slipper du panikköpa ett PS4 när nån bra titel kommer

GT7 lär väl inte kommer på år och dar dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

OtherOS
SACD-stöd

mm, men sen klagade ju alla med hur dyrt playstation 3 va vid launch, så ska man vara snål får man ta smällarna, folk fick en bantad version för bättre pris.
Sen kan jag inte säga att jag har saknat kortläsare, några extra usb utgångar eller bakgångskompatibilitet efter att min första ps3 fick YLOD.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kozmos:

mm, men sen klagade ju alla med hur dyrt playstation 3 va vid launch, så ska man vara snål får man ta smällarna, folk fick en bantad version för bättre pris.
Sen kan jag inte säga att jag har saknat kortläsare, några extra usb utgångar eller bakgångskompatibilitet efter att min första ps3 fick YLOD.

Fast PS3 kostade ju typ 6000 vid release?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kozmos:

Bakåtkompatibilitet var/är typ allt för mig. PS2/1 har fantastiska spelbibliotek. Spelar idag mest PS2-spel på den, TimeSplitters multiplayer mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Fast PS3 kostade ju typ 6000 vid release?

Ja men det va en mycket mer avancerad konsol för sin generation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elitist:

Bakåtkompatibilitet var/är typ allt för mig. PS2/1 har fantastiska spelbibliotek. Spelar idag mest PS2-spel på den, TimeSplitters multiplayer mm.

Nu kostar ju ett ps2 kaffepengar, äger ett själv och det tar inte mycket plats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kozmos:

Nu kostar ju ett ps2 kaffepengar, äger ett själv och det tar inte mycket plats.

Ingen HDMI samt ytterligare en apparat som ska ha ström.

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

OtherOS
SACD-stöd

Måste dock invända mot bakåtkompatibiliteten. I Europa släpptes en bantad variant som är helt värdelös. Spelupplevelsen förstörs i de flesta titlarna, och en del blir direkt ospelbara pga buggar och extremt lagg.

Jag är nyfiken på hur din lista på PS vita ser ut. Jag har nämligen skaffat en alldeles nyligen och känner mig väldigt nöjd. Har dock inte alls hängt med i dess utveckling, jag gled in på ett bananskal.

Skrivet av s0sdaf:

...

Vad det gäller kortläsaren så tycker jag den verkar hyfsat vettig, PS3:an lämpar sig mycket bra som foto/videospelare för material som är skapat av digitalkameror/mobiltelefoner (generellt jpg/mp4-format). De flesta har ju sin PS3 ansluten till sin största TV där de antagligen vill kolla på dessa bilder/videor, och det är inte alla som har en HTPC. Dock tycker jag den frågan är irrelevant. Varför satte Sony dit den från början om dom ändå tar bort den ganska snabbt?

...

Ken Kutaragi. PS3 skulle enligt denne man bli hemmets självklara mediecentral. Första visningen av PS3an innehöll 2 gigabit ethernetportar och 2 HDMI-portar. Har för mig att den ena HDMI:n var märkt med "HDMI out". Kanske skulle vara som en slags reciever. De förklarade dock aldrig det riktigt, för Sony hade nu insett hur fruktansvärt dyrt hela PS3-projektet hade blivit, mest tack var Cell-fiaskot, och hann göra sig av med det strax innan release. Kort efter releasen blev Ken Kutaragi entledigad och skadekontrollen satte full fart. Därför slaktades diverse funktioner i PS3an.

Other OS har en lite speciell historia. Anledningen till att man hade denna funktionen från början och att man öppnade upp biblioteken för Cell men inte RSX är för att man ville sprida kunskaperna om Cell-processorn och kunna etablera den som processorplattform. Samtidigt ville man inte att folk skulle göra homebrewspel, därav fortsatt låsning av RSX. Det var kort sagt PR för Cell. Efter ett tag började dock diverse forskningsinstitutioner knåpa ihop lösningar för att använda PS3 som beräkningskluster tack vare just OtherOS. Några köpte in tusentals maskiner och fick superdatorberäkning för 1/3 av priset mot vad "riktiga" klusterdatorer med motsvarande prestanda skulle kostat. Vid denna tiden blödde Sony pengar, och varje såld maskin var en ganska stor förlust. Eftersom dessa institutioner inte köpte några spel, var detta en stor förlustaffär rakt igenom, så man bestämde sig för att strypa denna möjlighet. Cell som plattform var väl vid det här laget tämligen förlorat i bredare och kraftigare sammanhang.

Skrivet av Elitist:

Mmm, Timesplitters...
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1275777

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbe:

Första visningen av PS3an innehöll 2 gigabit ethernetportar och 2 HDMI-portar. Har för mig att den ena HDMI:n var märkt med "HDMI out". Kanske skulle vara som en slags reciever. De förklarade dock aldrig det riktigt,

anledningen för dubbla HDMI var antagligen huvudsakligen för att få bättre kompatibilitet med tidiga förstärkare. många runt den här tiden hade inte dekoders för HD-ljud, och en del hade inte ens möjligheten att ta in ljud alls via kontakten, det var en ren videoväxel. vissa exklusivare Bluerayspelare har även idag dubbla HDMI för att tex funka med en TV som har 3D men ändå mata HD-ljud till en förstärkare som inte släpper igenom den signalens bandbredd. en annan men mindre trolig tanke var att det var en funktion för lokalt flerspelande med mer än en skärm, vilket såklart hade varit en kul funktion, men för väldigt få. därav skrotning förmodligen.

dubbla nätverksportar kan jag tänka var för att många drar en kabel till TV, och då blir det genast problem när fler prylar vill kopplas in. Sonos musikspelare har två portar (delvis) av den anledningen. en annan möjlighet är att det var tänkt som en LAN-port, ungefär som PS-link, vilket var en funktion på PS som liksom "i-porten" på PS2 försvann efter ett par revisioner, så att nått liknande raskt skrotades på PS3 om det var så är inte konstigt antar jag.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbe:

Jag är nyfiken på hur din lista på PS vita ser ut. Jag har nämligen skaffat en alldeles nyligen och känner mig väldigt nöjd. Har dock inte alls hängt med i dess utveckling, jag gled in på ett bananskal.

Well, konsolen är fortfarande hyfsat färsk (dryga 2 år i Europa) så dom har inte hunnit med så mycket ännu, men jag kommer på ett par grejer som den nya PS Vita Slim saknar, som den första Vitan hade:

OLED-skärm (dom har tyvärr bytt ner sig till en vanlig LCD-panel, ska förvisso vara IPS men betydligt sämre svärta, responstid osv.)
3G-funktionaliteten som fanns i "PSVita 3G" är borta för gott (inte konstigt kanske, då 3G-modellen inte sålde så bra, har sett den med lägre pris än modellen utan 3G i vissa fall).
"Mystery port" (en kontakt som fanns på den första Vitan, av de flesta kallad mystery port då den inte använts till något ännu).
De har nergraderat PSP-emulatorns virtuella ramminne från 64MB till 32MB (stör bara oss som gillar homebrew egentligen, påverkar troligen inte när du spelar vanliga PSP-spel i bakåtkompatibiliten)
64GB-minneskortet har tyvärr slutat producerats, så 32GB är återigen det största man kommer kunna få tag i (ingen funktion egentligen, men ett steg bakåt).

för att inte tala om den halvfärdiga PSVita TV:

stödjer inte hela katalogen av de få PSVita-spel som finns ute (wtf?!)
inget stöd för Remote Play för närvarande (har dock utlovats i en uppdatering som kommer om någon månad)
Finns säkert mer att säga om denna, har läst mycket kritik mot Vita TV'n förut men hittar inte artikeln just nu. Vi får hoppas att Sony reparerar den med mjukvaruuppdateringar till ett acceptabelt skick.

I övrigt ska du (och AndreaX) ha tack för mycket fakta och intressant läsning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbe:

Måste dock invända mot bakåtkompatibiliteten. I Europa släpptes en bantad variant som är helt värdelös. Spelupplevelsen förstörs i de flesta titlarna, och en del blir direkt ospelbara pga buggar och extremt lagg.

Ken Kutaragi. PS3 skulle enligt denne man bli hemmets självklara mediecentral. Första visningen av PS3an innehöll 2 gigabit ethernetportar och 2 HDMI-portar. Har för mig att den ena HDMI:n var märkt med "HDMI out". Kanske skulle vara som en slags reciever. De förklarade dock aldrig det riktigt, för Sony hade nu insett hur fruktansvärt dyrt hela PS3-projektet hade blivit, mest tack var Cell-fiaskot, och hann göra sig av med det strax innan release. Kort efter releasen blev Ken Kutaragi entledigad och skadekontrollen satte full fart. Därför slaktades diverse funktioner i PS3an.

Other OS har en lite speciell historia. Anledningen till att man hade denna funktionen från början och att man öppnade upp biblioteken för Cell men inte RSX är för att man ville sprida kunskaperna om Cell-processorn och kunna etablera den som processorplattform. Samtidigt ville man inte att folk skulle göra homebrewspel, därav fortsatt låsning av RSX. Det var kort sagt PR för Cell. Efter ett tag började dock diverse forskningsinstitutioner knåpa ihop lösningar för att använda PS3 som beräkningskluster tack vare just OtherOS. Några köpte in tusentals maskiner och fick superdatorberäkning för 1/3 av priset mot vad "riktiga" klusterdatorer med motsvarande prestanda skulle kostat. Vid denna tiden blödde Sony pengar, och varje såld maskin var en ganska stor förlust. Eftersom dessa institutioner inte köpte några spel, var detta en stor förlustaffär rakt igenom, så man bestämde sig för att strypa denna möjlighet. Cell som plattform var väl vid det här laget tämligen förlorat i bredare och kraftigare sammanhang.

Mmm, Timesplitters...
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1275777

Fast förhandsbokade man så fick man 60gb versionen som hade samma saker som i USA och japan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av whimsy191:

Inte ens 14 dagars öppet köp?

Nope. Lag för öppet köp finns bara om köpet skett på distans.

Och även om butiken erbjuder öppet köp så är det inte säkert att man får lämna tillbaka konsollen när man plockat upp den och spelat på den.