Permalänk

fractal design define r4 window black bygge:)

Tjenare:) jag har har varit medlem ett litet tag men jag har inte haft nån dator värdig att visa upp förrän nu:)
Jag köpte nyligen lite nya delar förra lördagen, ett nytt chassi, nätdel, processor och nytt moderkort, grafikkortet återanvändes från den förra datorn men det ska bytas ut i sinom tid:)

Lite speccs:

*Chassi - Fractal Design Define R4 Black, windowed Ljuddämpat
*Nätdel - Corsair CX750M Modulärt
*Moderkort - MSI Z87-G45 GAMING ATX
*Processor - Intel Core i5 4670K 3.4 GHz Haswell
*Internminne - Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
*Grafikkort - EVGA GeForce GTX 570 1280MB HD
*Processorkylning -Cooler Master Hyper 212 EVO

Övrig utrustning: Headset: Steelseries Siberia V2 Orange
Tagentbord: Corsair Vengeance K90
Mus: Mionix Naos 5000
Skärm 1: Samsung SyncMaster S22B350
Skärm 2: En gammal hp w1907v (ska snart bytas ut till en Samsung syncmaster S22B350 till)

Om jag har missat nåt eller om ni har några synpunkter så är det bara att säga till:)

fractal design define r4 window black bygge:)

Permalänk

Finfint bygge! Kamerakvalitén är väl inte den bästa dock, men det kan man leva med.

Ett tips är att du tar bort den översta hårddiskburen eftersom att du bara använder en HDD, det kommer att öka ditt luftflöde enormt.

Visa signatur

<|> AMD Ryzen 7 1700x <|> ASUS GTX 960 Dual 3gb OC <|> 2x8gb Crucial Ballistix 2400mHz <|> ASUS Prime B350M-A <|> Samsung 840 EVO 120GB <|> Fractal Design Integra 550w 80+ Bronze <|> Phanteks P400 <|> AOC E2460S <|>

Permalänk

Nice litet mod med det vita!

Tips: Lägg up lite bilder på själva hörnan också!

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk

Det kommer upp lite bilder på hörnan i veckan, jag ska sätt in lite led belysning i datorbordet och lite så sen kommer det upp lite bilder på mitt tillhåll:)

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt bygge! ett tips bara, ta bort dom gröna fula klistermärkerna i från nättaget. annars riktigt bra!

Permalänk
Skrivet av moox:

riktigt snyggt bygge! ett tips bara, ta bort dom gröna fula klistermärkerna i från nättaget. annars riktigt bra!

Ja jag har tänkt samma tanke:), jag har tänkt att ta bort det:)