Permalänk

Företag för Egenanställning

Hej

Jag ska se om min hobby kan bli något jag kan tjäna pengar på och då har jag tittat på det s.k. egenanställning. Jag har hittat företagen:

Jag undrar har någon av er någon erfarenhet av något av dessa företag?

Notera att jag planerar att starta tjänste verksamhetr inom data och IT, se: http://it-pc-support.mina-projekt.se/

Mvh Fredrik

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem

Tror det är bättre om du skapar ett eget aktiebolag. Det finns även ett förmånligt investeringsavdrag du får göra då. Vilken omsättning ungefär pratar vi om?

Permalänk

Hej

Tanken har slagit mig men jag vill som ett första steg se hur min ide tas emot. Bra att veta innan man slår på för stort!

Tillbaka till min fråga

Någon kommentar om företagen jag länkade till?

Mvh Fredrik

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem

Du kan börja med att skriva ihop din viktigaste tjänst. "Media Framställning" -> Mediaframställning, vad nu det är :).

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av freddehboy:

Hej

Jag ska se om min hobby kan bli något jag kan tjäna pengar på och då har jag tittat på det s.k. egenanställning. Jag har hittat företagen:

Jag undrar har någon av er någon erfarenhet av något av dessa företag?

Notera att jag planerar att starta tjänste verksamhetr inom data och IT, se: http://it-pc-support.mina-projekt.se/

Mvh Fredrik

Konstruktiv kritik:
Vill du göra ett bra och seriöst intryck bör du se över stavning samt text på sidan, just nu är det inte direkt bra.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Korr-läsning är det första du ska göra innan du gör något annat ö.h.t. Det är så packat med fel att det behöver en rejäl dammsugning.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk

Hmm fel var ordet ja

Blev nog lite fel när jag skrev om texten!

Tack

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S.