Permalänk
Medlem

Steam Wallet Problem

Hejsan! Jag var nyligen i Norge på semester och hade "lite" fickpengar över och köpte 5000 NOK paysafecard (5x1000). Var fylld med förhoppning för att fylla på steam wallet och när jag äntligen kom hem hälsades jag med det fina medelandet "Din betalning kan inte genomföras. Du kan endast använda den angivna paysafecard-PIN-koden för att betala i det land där du köpte koden." Jag blev orolig och kontakta Steam Support direkt. De sa att dem kunde inget göra. Någon som vet hur man kan få det till att fungera? Jag är riktigt orolig att jag slängt bort 5000 norska. Något sätt att lura så att dem tror jag köper från norge?

Tack! /samz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sammipk:

Hejsan! Jag var nyligen i Norge på semester och hade "lite" fickpengar över och köpte 5000 NOK paysafecard (5x1000). Var fylld med förhoppning för att fylla på steam wallet och när jag äntligen kom hem hälsades jag med det fina medelandet "Din betalning kan inte genomföras. Du kan endast använda den angivna paysafecard-PIN-koden för att betala i det land där du köpte koden." Jag blev orolig och kontakta Steam Support direkt. De sa att dem kunde inget göra. Någon som vet hur man kan få det till att fungera? Jag är riktigt orolig att jag slängt bort 5000 norska. Något sätt att lura så att dem tror jag köper från norge?

Tack! /samz

Norsk proxy/vpn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Norsk proxy/vpn.

Vet du någon proxy man kan använda?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sammipk:

Vet du någon proxy man kan använda?

Nope, prova googla lite...är nog inte särskilt svårt att hitta nån.

Permalänk
Inaktiv

Varför lägga 5000kr på Steam

Permalänk
Medlem

Testa Hide My Ass (HMA), de har ett antal norska servrar.

https://www.hidemyass.com/

Visa signatur

Jag har lugnat ner mig på gamla dagar.. PC från Asus/Inet med ett RTX 4080 som funkar men är inget extra bra. Har givetvis en Switch och en Series X kopplad till min välldigt bra Plasma 65" LG OLED G1.