Dragons teeth - ingen svensk server?

Permalänk

Dragons teeth - ingen svensk server?

Var ett tag sedan jag spelade BF nu och hittade lite spelglädje ikväll och tänkte passa på att testa dragons teeth i samma veva.

Startade origin och tänkte att det skulle vara roligt att spela på någon svensk server. Men till min förvåning (?) så lyckades jag hitta kanske 4-5 servrar.

Har alla svenska servrar lagt ner eller är det bara mitt origin som inte lyckas hitta dom? Trodde nämligen att webhallens och sweclockers servrar fortfarande var aktiva...

Är det jag som misslyckas med att hitta dom eller har dom lagt ner resterande servrar? Kanske vi svenskar inte längre lirar bf4?

Visa signatur

| Dell Alienware AW3225QF 4K QD-OLED | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Sennheiser HD 560S med V-MODA BoomPro Mikrofon |
Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Logitech Pro X Superlight | Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Medlem
Skrivet av revolt_III:

Var ett tag sedan jag spelade BF nu och hittade lite spelglädje ikväll och tänkte passa på att testa dragons teeth i samma veva.

Startade origin och tänkte att det skulle vara roligt att spela på någon svensk server. Men till min förvåning (?) så lyckades jag hitta kanske 4-5 servrar.

Har alla svenska servrar lagt ner eller är det bara mitt origin som inte lyckas hitta dom? Trodde nämligen att webhallens och sweclockers servrar fortfarande var aktiva...

Är det jag som misslyckas med att hitta dom eller har dom lagt ner resterande servrar? Kanske vi svenskar inte längre lirar bf4?

Om då går in i server browsern och trycker på advanced, scrolla sen ner till Regions och välj custom. Bocka i sverige så ska alla svenska servrar ploppa upp.

Permalänk
Medlem

Som oolllee skrev och dessutom kan du samtidigt bocka i custom under presets. Det finns vissa småinställningar som kan göra en server till custom, tror jag.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.