Permalänk
Medlem

hjälp mig med blogg.se

Tjenare! Jag har en byggblogg på blogg.se Nu undrar jag hur jag ska bete mig att får de nyaste inlägget att hamna längst ner? Är det någon som vet hur man ska lösa det ?

Blogg adressen lämnar jag ut om någon frågar. lämnar inte ut för då tror väll någon att jag försöker med nå fult pr-trick

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Utan att ha något svar på frågan - jag bloggar inte - ställer jag en fråga:
Varför vill du ha det nyaste längst ner? Det är väl mycket lättare för besökarna om det ligger högst upp, precis som det brukar, och slippa scrolla ner bara för att hitta det senaste inlägget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Utan att ha något svar på frågan - jag bloggar inte - ställer jag en fråga:
Varför vill du ha det nyaste längst ner? Det är väl mycket lättare för besökarna om det ligger högst upp, precis som det brukar, och slippa scrolla ner bara för att hitta det senaste inlägget.

tänk dig en dagbok. där har du det senaste längst bak

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaa_kola:

tänk dig en dagbok. där har du det senaste längst bak

Jag förstår hur du tänker. Men hur blir det när du har skrivit så mycket att det tar upp ett par sidor? Ska folk behöva bläddra flera sidor bara för att hitta det nyaste meddelandet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag förstår hur du tänker. Men hur blir det när du har skrivit så mycket att det tar upp ett par sidor? Ska folk behöva bläddra flera sidor bara för att hitta det nyaste meddelandet?

Det har du rätt i! Det tänkte jag inte på

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |