Detta hände för några veckor sedan och jag har googlat runt som bara den men jag vet inte vad jag ska göra.
Jag satte igång datorn och skulle lyssna på lite Spotify och jag märkte att ljudet var mycket lägre än vanligt, så jag höjde ljudet i windows och i spotify, men det var och är fortfarande lågt. Jag har ingen aning vad som hänt, plötsligt är allt ljud mycket lägre..
Har ni någon lösning på det här problemet? Eller vet ni något program som kan fixa det?
Jag har samma problem med ett gigabyte ga-990xa-ud3 och siberia v2 lurar, har alltid högsta ljudet på alla reglage men det är ändå rätt lågt. har även provat olika drivrutiner..
Jag har samma problem med ett gigabyte ga-990xa-ud3 och siberia v2 lurar, har alltid högsta ljudet på alla reglage men det är ändå rätt lågt. har även provat olika drivrutiner..
Har höjt alla till max, men märkte nyss att när jag lyssnar på Spotify har den en egen sånt där ljudhöjare (vet inte vad det kallas), har ställt in den på max men det gröna går inte upp hela vägen till max. Vet inte om det har någon betydelse..