OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Lyckades inte komma in på sidan igår när den öppnades upp för preorders!

Så jag tänkte göra ett försök att få en invite här, hade uppskattas väldigt mycket! 64 GB är att föredra!

Med vänlig hälsning

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk

Invite

Intresserad av båda. Gör ingen skillnad. Har pengar!

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta om någon hade en invite till 64GB modellen. Skicka gärna via PM

Permalänk
Medlem

Skulle även jag uppskatta en invite för att hoppa kön, Självklart kan jag erbjuda något tillbaka. Och självklart kommer jag själv att dela med mig av en invite ifall jag får en i framtiden.
Tack

Edit;
Har fått en invite av en grym sweclockare.

Visa signatur

CPU: I7 3820 GPU: 2x XFX Radeon HD 7970 ghz RAM: 32GB Corsair Vengeance LP MAMMAKORT: MSI X79A-GD45 (8D) PSU: Silverstone 850w SKÄRM: Asus VG248QE
MUS: Steelseries Rival TANGENTBORD: CM Storm quickfire XT Blåa Brytare

Permalänk
Medlem

en invite på 64 skulle uppskattas, o så ger jag självklart bort 2 direkt när jag fått luren.

ha en trevlig kväll!

Permalänk

Önskar jätte mycket en invite på 64. Lade till mig själv i listan. Hoppas jag gjorde rätt

Permalänk
Medlem

Jag tar jätte gärna en invite till en 64gb. Kosingen finns!

Permalänk
Medlem

Önskar också en invite på 64 GB, 5-6v väntetid på preorder va lång tid
Kan ge tillbaka alla ev. invite man får vid köp, har bara tänkt mig 1 telefon.

Permalänk

Invite!

Hej alla glada!

En 64gb invite hade suttit som handen i hansken! Jag ger självfallet bort inviter till mina nyfunna internetbröder!

Shotbricka utlovas till den snälla själ som skickar inviten, valfritt ställe på Malta.

Permalänk
Medlem

Önskar en invite på 64GB versionen

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en invite storlek spelar ingen roll.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vore grymt om någon har en invite att dela med sig.

Permalänk
Medlem

Önskar invite för 64gb. delar efter köp här såklart.

Permalänk
Medlem

Önskar en invite på 64GB versionen

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk

Skulle väldigt gärna ha en 64gb versions invite!
Kommer så klart ge av mina invites

Visa signatur

Radeon RX 7800XT / Ryzen 5800X3D / TUF Gaming B550 Plus / Kingstone Fury 32GB RAM

History is violent, ideals are peaceful

Permalänk
Medlem

...

Permalänk

Hej vänner!

Tar gärna emot en eller två invites (till bruden) på vilken som helst av modellerna, köpes direkt

Visa signatur

i7 3770k @ 4.5ghz, 680gtx, 16gb Corsair Dominator 1600mhz, OCZ Vertex 3 128gb, 2x Samsung s23a700d

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en invite helst på 64 GB modellen.

Permalänk

Är väldigt intresserad av en invite till 64GB versionen

Visa signatur

Asus Z87-PRO | Intel I5-4670K | Gigabyte Radeon R9 280X OC 3GB | 16GB Corsair XMS3 1600Mhz | Crucial MX100 512GB SSD + 9TB storage | Fractal Design Define R3 Black | FSP Group Aurum 700W | Cooling: Noctua NH-U12P SE2 + Scythe 140mm Slip Stream 1200rpm | Logitech G602 | CM Storm Quick Fire Ultimate | Kingston HyperX Cloud

Permalänk

Min Xperia Play börjar ge upp efter 3 års trogen tjänst, så jag vore tacksam för en invite till 64'an

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 5600(4.8GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Inaktiv

Tar gärna en invite för 64GB versionen.

Permalänk

Jag är väldigt intresserad av en invite för 64GB versionen.

Permalänk

Jag läste precis google dokumentet och såg väldigt rött. Är listan död, följer folk reglerna? Rent teoretiskt om alla som fick invites faktiskt gav vidare skulle det gå bra mycket fortare.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en 64 gb!

Permalänk

Jag skulle gärna ta en invite på den svarta 64 gb

Permalänk
Medlem

Tar också gärna emot en invite please

Permalänk
Skrivet av Mitchymojboj:

Jag läste precis google dokumentet och såg väldigt rött. Är listan död, följer folk reglerna? Rent teoretiskt om alla som fick invites faktiskt gav vidare skulle det gå bra mycket fortare.

Det verkar vara dåligt med invites. Jag köpte min 1+1 för tre veckor sedan, har fortfarande inte fått några nya invites att dela vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VeryMadMeatball:

Det verkar vara dåligt med invites. Jag köpte min 1+1 för tre veckor sedan, har fortfarande inte fått några nya invites att dela vidare.

Ja det är ju ett tiotal tusen som förbeställt den o h då kanske dom måste snåla med invites för att telefonerna helt enkelt inte räcker till.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Skrivet av Yooriitzz:

Ja det är ju ett tiotal tusen som förbeställt den o h då kanske dom måste snåla med invites för att telefonerna helt enkelt inte räcker till.

Så är det säkert. Tråkigt att dem inte kan leverera tillräckligt fort, tror dem tappar en stor publik(snart även mig).

Permalänk
Medlem

Söker en Invite till 64Gb versionen. Pengar finns.

Tack på Förhand.

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)