Sälja Imac, hur mycket?

Permalänk
Medlem

Sälja Imac, hur mycket?

Ska sälja min gamla Imac. Hur mycket tar man betalt?

är 27 tum, sent 2009, i5, 20gb ram, 2.66 processor

Permalänk
Medlem

Med 2.66 processor menar jag GHz. Är legendariskt dålig på datorer

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Intel i7 4790k :: EVGA GeForce GTX 980TI :: Samsung 850 EVO 500GB :: EVGA Supernova G2 750W 80+ :: Asus z97-a :: Corsair Carbide Air 540B :: Corsair Dominator Platinum 16GB |

Permalänk
Skrivet av stajv:

Ska sälja min gamla Imac. Hur mycket tar man betalt?

är 27 tum, sent 2009, i5, 20gb ram, 2.66 processor

Ta reda på mer specifik info, men kolla tex ebay eller blocket vad liknande går för där.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR :)

4690K @4.4Ghz - Gigabyte GTX 1060 3GB @2GHz - Corsair 8GB DDR3 1600Mhz - Corsair 230T Orange

Permalänk
Medlem

Tackar ska kika där! Ska sälja till en polare och jag hatar att sätta priser... Vill ge kompispris men vet inte vad som är kompispris eller inte. Skulle behöva ungefärligt värde. Antar att runt 2k är okej pris

Permalänk
Medlem

Jag köper den gärna för 3k, haha.
Nej men jag tror du skulle kunna få runt 5k för den MINST

Permalänk
Medlem
Skrivet av dLuux:

Testade en kalkylator där. Den sa 8.5k. Fick ju dock aldrig skriva in årsmodell så detta är totalt överpris

Skrivet av Troberg:

Jag köper den gärna för 3k, haha.
Nej men jag tror du skulle kunna få runt 5k för den MINST

haha okej då kanske 2k blir bra ändå. Hatar att göra affärer med polare. Han vill inte säga hur mycket han vill betala och jag vill inte ta betalt samtidigt som han inte vill ha den gratis och blabla. Är snudd på att be om ett par öl på krogen för den

Permalänk
Skrivet av stajv:

Testade en kalkylator där. Den sa 8.5k. Fick ju dock aldrig skriva in årsmodell så detta är totalt överpris

haha okej då kanske 2k blir bra ändå. Hatar att göra affärer med polare. Han vill inte säga hur mycket han vill betala och jag vill inte ta betalt samtidigt som han inte vill ha den gratis och blabla. Är snudd på att be om ett par öl på krogen för den

2k är den ju definitivt värd, Det är verkligen ett kompis pris

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

2k är den värd som delmaskin.

Permalänk
Medlem

Sa att han fick den för 2k, ingen av oss kan nåt om datorer så kändes svårt att komma fram till pris. Han blev iallafall skitnöjd med 2k och slängde in 1 öl och en flaska whisky i priset också
Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Utan korrekt info på hårdvaran men det låter som att det blev ett sant kompispris! Troligen värd runt 4-5000kr.

Permalänk
Medlem

^ bra tanken med tråden var mest att jag inte ville ta överpris utan hitta nåt snällt pris