Permalänk
Medlem

kör du oklockat?

Visa signatur

[size="1"]AMD Durån><700Mhz | Asus A7v133 | 256MB PC133 cas3|
Creative GF3 Ti200| Seagate 80GB |
Hercules Fortissimo II - [BBB] -[/size]

Permalänk
Medlem

japp. jag har inte klockat något alls...

Permalänk
Medlem

problemet kvarstår.. hjälp mig mera:D jag har kört memtest men den hittar inget fel på mitt minne iaf

Permalänk

Jag bytte till Intel.....det fixade det mästa AMD är skit....iaf vad jag har sett (jag hade en 1800xp innan hade problem me stabiliteten)

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightstalker
Jag bytte till Intel.....det fixade det mästa AMD är skit....iaf vad jag har sett (jag hade en 1800xp innan hade problem me stabiliteten)

Kanske det, men jag tror inte någon är villig att ställa sig på knä å suga av sin farsa för att få en Intel....

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk

Hehe, nä.......så jag kppte en CELERON men nu sålde jag min sönderkrda skithög till moped....så det blir nog en P4a

en sak är säkert.....Celeron ÄR stabila...iaf dom jag haft

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.