en bra bilhållare helst inte sugpropp

Permalänk

en bra bilhållare helst inte sugpropp

ja finns det nån bra bilhållare som funkar?
sugproppshållare brukar lossna då det blir kallt, är ju en hel djungel med hållare
har en honda Civic och en samsung s5
samt en Hyundai buss h1 kombi 8

nån som har nå bra ideer? Med vänlig hälsning markus

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem

Jag använder en liknande som Borgis länkade, köpte den på Jula, hittar den inte på deras sida nu dock.
Funkar mycket bra om än lite lattrig.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - Gigabyte Radeon RX 9060 XT 16GB Gaming OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 4x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 7.1.4

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattismarkus:

ja finns det nån bra bilhållare som funkar?
sugproppshållare brukar lossna då det blir kallt, är ju en hel djungel med hållare
har en honda Civic och en samsung s5
samt en Hyundai buss h1 kombi 8

nån som har nå bra ideer? Med vänlig hälsning markus

Kolla www.Brodit.se

Edit, denna använder endel http://cdon.se/kenu-airframe-portable-car-mount-mobilhallare-... kolla bredden bara så den passar.

Permalänk
Medlem

Har också hört en del gott om Kenu Airframe som länkas ovan, finns även hos Teknikmagasinet om du vill köpa från en fysisk butik.

Permalänk

Jag kör med clingo från netonnet gelehållare telfonen sitter som berget 99kr kan det vara värt , universal dessutom så man kan klabba dit vilken lur somhelst. Slutar den vara kladdig tvättar man den bara med yes och vatten.

Permalänk

brodit fästet va exakt vad jag sökte tusen tack, då gäller de o hitta en bra universalhållare till den