Asus BTF 2.5 – för dig som har något att dölja

Permalänk
Melding Plague

Asus BTF 2.5 – för dig som har något att dölja

Calle klämmer, känner och bygger med den senaste generationens BTF-komponenter från Asus.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vad i hela helvete är det där för styggelse till chassi!?

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av DasIch:

Vad i hela helvete är det där för styggelse till chassi!?

Calle halshögg Megatron och turligt nog var kraniet ATX-kompatibelt.

Skämt åsido, jag gillar BTF även om det rimmar illa med mitt vurmande för ITX-byggen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenvik:

Calle halshögg Megatron och turligt nog var kraniet ATX-kompatibelt.

Skämt åsido, jag gillar BTF även om det rimmar illa med mitt vurmande för ITX-byggen.

Jag älskar tanken med Btf men borde inte itx bli perfekt med BTF? Borde kunna ha moderkortet med korta kontakter från Psu...

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem

Gillar verkligen också BTF o alla andra namn med samma tänk från andra konkurrenter. Men det är något med 24pins kabeln som jag tycker är typ, en del av utseendet. Sleevade 24pin och pcie kablar är ju något jag känner att jag inte kan vara utan.. Allt annat får gärna vara där bak

Permalänk
Medlem

Om jag någonsin bygger en dator som jag vill ha på skrivbordet med allt synligt så är det BTF.
Tvekar på det händer dock, föredrar burk under skrivbordet, har inte ens power led inkopplat då det bara är störigt

Permalänk
Medlem

Den dagen tillverkarna kommer med en enklare kontakt för hdd-led och power-knapp så kanske återfår hoppet för mänskligheten.