Hade tänkt och visa hur jag har det när jag spelar och var jag spenderar mesta delen av min fritid, rummet är 3x4 meter och det är alldeles lagom. Skrivbordet är en bordsskiva som jag hittade på IKEAS fyndhörna och är 2 meter långt.
Skärmen köpte jag på Netonnet och det är en AOC e2495Sd som jag köpte för 990 kr, 60 hz och 1920x1080 i resolution.
Musen är en Steelseries Kana special edition Orange som jag köpte på Siba för 400 kr.
Tangentbordet är ingen särskilt utan bara ett vanligt Lenovo mekansikt tangentbord som fungerear bra för gaming.
Musmattan är en svart steelseries som jag också köpte på Siba för 100 kr och headsetet är ett steelseries siberia V2 som jag köpte för 600 på Siba det med.
Hoppas ni gillar det!
Här kommer specs på datorn: (kan inte alla namn)
Processor: IntelCore i5 750
Grafikkort: ATI Radeon HD 5770
Moderkort: P55-US3L
Internminne: Totalt 8 gb, 4 gb Corsair vengeance och 4 gb ballistix sports
Hårddisk: 1 Tb
Nätaggregat: 550 WAT
Operativsystem: Windows 7, 64 Bit
Har en fläkt på sidan av chassit som jag snart kommer byta ut pågrund av oväsen.
Har vant mig med det, har stått där sen jag var liten. Har inte något val riktigt för därifrån kommer telejacket och stadsnätet.
Rören finns på IKEA under kabelantering men det var ett tag sedan jag köpte dem så jag vet inte om de finns kvar längre.