Permalänk
Medlem

Asus, strömsladd?

Hejsan, jag behöver lite hjälp med att hitta en ny strömsladd till min skärm, en Asus VX238H-W. Det är inte en sån "vanlig" 3-polig sladd som t.ex kopplas mellan nätagg och vägg. Det är en nätadapter (?) ingången till skärmen är en rund kontakt modell lite mindre samt en "dosa" längre ner på kabeln, tänkte skriva lite info på dosan som jag själv inte kan tyda:

Model: ADP-40PH AB
Input: 100-240V ~1,2A
Output: 19V --- 2,1A

Kan någon hjälpa mig att hitta en kabel som kan ersätta denna, fast i vitt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geiger:

Hejsan, jag behöver lite hjälp med att hitta en ny strömsladd till min skärm, en Asus VX238H-W. Det är inte en sån "vanlig" 3-polig sladd som t.ex kopplas mellan nätagg och vägg. Det är en nätadapter (?) ingången till skärmen är en rund kontakt modell lite mindre samt en "dosa" längre ner på kabeln, tänkte skriva lite info på dosan som jag själv inte kan tyda:

Kjell & Company har sånt, du kan kolla med dem

Visa signatur

Asus MAXIMUS VIII HERO • Intel i7-6700K • Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3000 • Sapphire Radeon R9 390 8GB Nitro • Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Geiger:

Kolllat på
http://www.asusparts.eu/se/partfinder/Asus/Monitor/V%20Series... ?:)
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för länken, men tycker inte länken var så informativ Hittade inte något angående om det fanns kabeln i vitt!