förlorat över 100 000.kr facebook chatt med bevis borta

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Olegh:

Jag har skrivit det innan. Kanalen är död. Släpp kanalen. Börja om. Gör något annat.

jag kan inte släppa den efter all tid jag la på den den har börjat ta upp lite den senaste tiden pågrund av att jag var först med peyote plants för gta 5 iallafall kan jag inte släppa den tänkte släppa den om jag lyckades med det andra det är dem enda 2 sakerna som jag lever för bortom det så finns det ingenting kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Du behöver förstå att det inte är ett normalt tillstånd att se sitt liv som över. Så fort du förstår att du är sjuk så kommer du att kunna söka hjälp. Depression går att behandla med både terapi och medicin, och du verkar onekligen deprimerad och du verkar inte ha några som helst problem med att berätta precis hur du mår.

Iväg med dig och sök professionell hjälp. Du har många år kvar att leva, desto snabbare du får ordning på ditt mentala tillstånd desto snabbare kan du göra något verkligt produktivt.

+1
zzcool, snälla lyssna på Valiumballong här. Jag har läst alla dina trådar på Swec och sett hur du går runt i cirklar i ett antal år nu. Det är dags för dig att söka professionell hjälp. Fokusera på att få rätt utlåtande från personer med kunskap då majoriteten av oss som skriver på detta forum inte är rätt utbildade för vad du behöver hjälp med och många kan vara rakt på sak när det i själva verket kanske inte hjälper dig alls.
Spendera inte mer tid och energi på din youtubekanal, och inte heller på dessa idéer som i nuläget är helt abstrakta och på tok för långsökta. Du måste börja med att jobba med dig själv, innan du har möjligheten att lägga din tid och energi på andra saker. Även om du magiskt vaknar upp imorgon och alla dina idéer uppfylls så kommer du inte må bättre för dig, du har helt andra problem som inte kommer att lösas med hjälp av pengar.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sanazin:

+1
zzcool, snälla lyssna på Valiumballong här. Jag har läst alla dina trådar på Swec och sett hur du går runt i cirklar i ett antal år nu. Det är dags för dig att söka professionell hjälp. Fokusera på att få rätt utlåtande från personer med kunskap då majoriteten av oss som skriver på detta forum inte är rätt utbildade för vad du behöver hjälp med och många kan vara rakt på sak när det i själva verket kanske inte hjälper dig alls.
Spendera inte mer tid och energi på din youtubekanal, och inte heller på dessa idéer som i nuläget är helt abstrakta och på tok för långsökta. Du måste börja med att jobba med dig själv, innan du har möjligheten att lägga din tid och energi på andra saker. Även om du magiskt vaknar upp imorgon och alla dina idéer uppfylls så kommer du inte må bättre för dig, du har helt andra problem som inte kommer att lösas med hjälp av pengar.

tack du har rätt jag uppskattar att du bryr dig måste tänka igenom allt nu fick ett erbjudande när det har med min kanal att göra som verkar för bra för att vara sant om spel kupongkoder för mina prenunter så jag är lite lugnare nu

men du har rätt jag måste tänka igenom detta jag vill bara inte acceptera att jag aldrig blir någon att jag är totalt värdelös och aldrig kommer bli någon alls

anledningen att jag nu behöver vill ha pengar mer än någonsin är efter allt jag har förlorat och jag vill flytta till en fin lägenhet jag vill starta ett nytt liv jag klarar inte av att vara fast längre jag är 21 och tiden bara går snart är jag 30 halv livet är redan slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

tack du har rätt jag uppskattar att du bryr dig måste tänka igenom allt nu fick ett erbjudande när det har med min kanal att göra som verkar för bra för att vara sant om spel kupongkoder för mina prenunter så jag är lite lugnare nu

men du har rätt jag måste tänka igenom detta jag vill bara inte acceptera att jag aldrig blir någon att jag är totalt värdelös och aldrig kommer bli någon alls

anledningen att jag nu behöver vill ha pengar mer än någonsin är efter allt jag har förlorat och jag vill flytta till en fin lägenhet jag vill starta ett nytt liv jag klarar inte av att vara fast längre jag är 21 och tiden bara går snart är jag 30 halv livet är redan slut

Nu fick du mig att känna mig gammal Jag är då 25 och studerande med deltidsjobb, bor i en studentlägenhet som förvisso är en trerummare men inte är din liv över bara för att du väljer att i nuläget fokusera på dig själv och inte på de idéer som hittills gett dig inget annat än ångest och oro. Tro mig, halva livet är inte slut vid 30, med tanke på de medicinska framsteg som görs så kommer nog vi kunna vara aktiva utan större konstigheter även vid hög ålder. Men kontentan är att du inte kan veta var din liv tar vägen och vad du kommer att göra och känna och må när du är 30, men en sak är säker, du kommer inte må bättre om du inte redan nu börjar med att lägga din tid och energi på dig själv och inte på surrealistiska idéer.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zzcool:

Jag vet hur andra har det men det gör inte mitt liv automatiskt bättre skulle gärna ge bort det till någon som bryr sig, och nej självklart kommer ingen titta på min kanal den är redan död det är slut med den kanalen finns inget hopp kvar för den och jag tror inte jag orkar med den längre heller, vet inte varför jag ens fortsätter med den men jag kan inte lämna den, saker var bättre 2012 saker gick bra men jag förtjänar inget bra så jag förlorade det ganska snabbt det är inte menat att saker ska gå bra för mig, finns personer som skrämmer livet av andra med realistiska döds situationer som ett "skämt", dem personerna tjänar miljontals kronor på visningar, dem bryr sig inte vem dem skrämmer eller hur farligt det än är bara dem får sina pengar, såna personer mår bra såna personer lyckades med sina liv genom att skada andra så fungerar allt, om något händer så hoppas jag verkligen pewdiepie får veta så han kan se vad han gjorde mot mig, samma sak med alla andra som har gjort saker mot mig.

Seriöst kompis. Förstår du hur absurd det här låter? Du har redan satt upp ramar för dig. Vem är du för pewdiepie? Precis ingenting. Vill du slå honom på fingrarna så får du skärpa dig och göra nyttiga saker. Börja med att få ihop livet. Du borde egentligen behöva träning i militären eller bli strandsatt på en öde ö. Då kanske du förstår vad livet innebär. Var inte så avundsjuk på andra och jämför dig inte med de, kör på din egen grej. Var inte så bitter, för du får inget. Det är bara idioter som gör samma sak om och om igen och samtidigt förvänta ett annat resultat. Du är så himla sjuk att du inte förstår att du är sjuk. Du tar genvägar och tror att framgång skulle bota dig från din sjukdom. Det är som en knarkare får sin fix och hen mår bra, sen faller det nedåt och knarkaren måste ha en ny fix.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

Det är inte ett nytt liv du behöver, det är professionell hjälp. Den "nystart" folk pratar om i tid och otid existerar inte. Det räcker inte med att flytta till en ny ort, allt ditt bagage hänger med. Lägg dina tillverkningsplaner på is, släpp din kanal och gå och få hjälp med din depression. Det är det enda som kommer att hjälpa dig.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sanazin:

Nu fick du mig att känna mig gammal Jag är då 25 och studerande med deltidsjobb, bor i en studentlägenhet som förvisso är en trerummare men inte är din liv över bara för att du väljer att i nuläget fokusera på dig själv och inte på de idéer som hittills gett dig inget annat än ångest och oro. Tro mig, halva livet är inte slut vid 30, med tanke på de medicinska framsteg som görs så kommer nog vi kunna vara aktiva utan större konstigheter även vid hög ålder. Men kontentan är att du inte kan veta var din liv tar vägen och vad du kommer att göra och känna och må när du är 30, men en sak är säker, du kommer inte må bättre om du inte redan nu börjar med att lägga din tid och energi på dig själv och inte på surrealistiska idéer.

Jo jag vet att dem är surrealiska, men så många sa att jag skulle gå vidare med det det började som många kanske vet som en hobby helt enkelt, ett sätt att sluta tänka på oro och depression det var väldigt kul att se min dröm telefon, så fort jag delade med mig av den så fick jag över 300 personer som sa saker som
i would buy that

if this was real i would buy it

you should persue this as a career

i love your ideas

make it happen

crowdfund it

ac3d 1 point · 24 Oct
if this becomes reality it'd quite possibly finish off some other OSs for computers you have my vote of approval!

brohound 28 Jul
@zzcool I SHALL BUY THIS CAUSE IT LOOK FUCKING AWESOME. (Will it come to auz. How long do I have to wait my freind.)

kellanchamier 19 May
Please let that become a real thing!

okayyy 20 May
Please become real! I will buy it!

brina3672 1 point · 28 Aug
Amazing shit in ur mind man, I love it

otroligt mycket sånt och efter att kanalen började gå dåligt så flyttade mitt intresse mer och mer till den biten till slut så tog jag tag i det rejält började med detta i början av 2013 hade inga planer med det ingenting men personer tryckte på mig lögner att jag hade en chans så jag blev lurad att tro att jag hade en chans

sen om felix (pewdiepie) jag vet att jag är INGENTING för honom vi hade kontakt i nära 2 år men han var bara en låtsas vän för att få hjälp med spel och videos så fort han fick all hjälp han behövde så försvann han helt

många kanske inte förstår men jag mår riktigt dåligt av att ha blivit behandlad så av en så stor person till och med en sån person utnyttjade mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

Jag har, varenda gång jag läst dina trådar, sagt till mig själv att lämna dem utan att skriva av två anledningar: 1) för att jag förr eller senare kommer dra åt mig en prick i protokollet, och 2) för att inte deltaga i den "enabling" dessa trådar resulterar i. Men, jag gör ett undantag.

Först och främst, relaterat till citerat inlägg:
Om det verkar för bra för att vara sant så är det just det: för bra för att vara sant.

Vidare ska du givetvis inte acceptera att du aldrig kommer att "bli någon", men varje minut du inte söker professionell hjälp är en minut närmare att bli vad du just nu känner att du är - värdelös, hopplös och bortom all räddning.

Du är 21.
21!
Tjugojävlaett år gammal. Även om du skulle leva ett 20 år kortare liv än genomsnittsåldern så gör du ett grovt realistiskt räknefel när du tror att de första 30 åren utgör hälften av ett 60 år långt liv.
För det första kan du räkna bort de första 3-4 åren då du sannolikt inte har mer än enstaka fragmentariska minnen (varav flertalet sannolikt är efterkonstruktioner), och det kan givetvis tillskrivas ytterligare några år fram tills du började skolan. Därefter hade du ytterligare ett dussin år där du i praktiken inte hade så jättemycket till val gällande vad du skulle göra med ditt liv. Ditt vuxna liv har just (borde just ha) börjat. Således kommer du när du är 30 - under förutsättningen att du nu inte får leva fram till pensionsåldern, vilket i sig är på tok för pessimistiskt att räkna med, men låt gå, vi kan räkna fram till 60 då det är en hyfsat realistisk bild över hur länge man kan räkna med att ha en hyfsat fullgod hälsa - att ha levt en femtedel av ditt friska vuxna liv.

Med det sagt, slut på finkänsligheten, och håll dig i, för här kommer den obehagliga sanningen (nästan) alla försökt linda in i bomull!

Sluta sitt och böla på ett jävla forum. Vill du veta hur du ska få hjälp - och nej, jag syftar inte på din förbannade youtubekanal som ingen jävel bryr sig om, lägg ner skiten och väx upp - med att få ordning på ditt liv, läs de råd du redan har fått och kom sedan åter med konkreta frågor om det fortfarande är något som är oklart.

Sluta bygga upp luftslott. Falskt hopp är inte bättre än inget hopp alls. Saknas allt hopp finns två lösningar, en där du reder upp ditt liv, en där du inte gör det. Genom att bygga upp luftslott ser du bara till att nästla in dig mer i skiten och lösningen där du reder upp ditt liv blir mindre och mindre sannolik. Oavsett om du väljer att reda upp det nu eller senare så kommer det att innebära tidigare nämnd professionell hjälp. Sluta plåga dig själv så slipper du dessutom hålla på med din självömkan. Ring jourhavande psykolog nu.

Ja, jag kommer skriva en del till, men innan du läser det, ring. Nu!

Har du ringt? Bra, då kan du fortsätta läsa.

Sluta ljug för dig själv. Ring!

Inte ringt än? http://bit.ly/1w1ad1l

http://bit.ly/1w1ad1l

Du lurar ingen! Ta dig i den förbannade kragen och ring!

Sluta böla över din sketna kanal och ta tag i ditt liv.

Okej, jag vet att du inte har ringt än, och jag skiter ärligt talat i vilket. Jag är inte din morsa, och ingen annan här på forumet heller (förutom din morsa förstås, om hon nu hänger här).
Livet är inte rättvist, och är man snäll och naiv riskerar det att bita tillbaka på en. Det är den bittra sanningen. Att förlora pengar, oavsett hur mycket eller hur lite är, är aldrig roligt - och visst bör man göra vad man kan för att få tillbaka dem om det är någon som berövat dig på dem - men är det pengar man redan hade är det ibland bara att skatta sig lycklig. Det finns folk som i din ålder redan sitter med skulder till fogden som kommer att ta dem halva livet att beta av.
Du behöver inte en ny lägenhet för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte realisera någon produktlansering av en abstrakt produkt du egentligen inte har en aning om hur du ska realisera, för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte få fart på din youtubekanal för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte någon flick-/pojk-/mittemellan-vän för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte ett jobb eller en utbildning för stunden för att börja om ditt liv på nytt. Gissa varför!
Svaret är enkelt: du har inte ens påbörjat ditt jävla liv än! Hur jag kan påstå det? För att du vägrar ta första steget mot att ordna upp den sörja du kallar för "snart halva livet".
Du behöver extern hjälp och en rejäl dos verklighetsuppfattning. Lyckligtvis kan det sistnämnda komma på köpet av det första.

Dold text
Dold text
Dold text
Dold text
Dold text
Dold text

Så! Nu har jag brutit mot forumreglerna för första gången (vad jag kan minnas) sedan jag joinade för snart 15 år sedan, men någon gång ska väl vara den första. Jag bryter en en gång till, för ska man göra något ska man tydligen göra det helhjärtat - oavsett konsekvenserna - och ljuga för sig själv att man kan komma undan med det:
Skärp dig för helvete och fixa till ditt förbannade liv!

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Crazy Ferret:

Jag har, varenda gång jag läst dina trådar, sagt till mig själv att lämna dem utan att skriva av två anledningar: 1) för att jag förr eller senare kommer dra åt mig en prick i protokollet, och 2) för att inte deltaga i den "enabling" dessa trådar resulterar i. Men, jag gör ett undantag.

Först och främst, relaterat till citerat inlägg:
Om det verkar för bra för att vara sant så är det just det: för bra för att vara sant.

Vidare ska du givetvis inte acceptera att du aldrig kommer att "bli någon", men varje minut du inte söker professionell hjälp är en minut närmare att bli vad du just nu känner att du är - värdelös, hopplös och bortom all räddning.

Du är 21.
21!
Tjugojävlaett år gammal. Även om du skulle leva ett 20 år kortare liv än genomsnittsåldern så gör du ett grovt realistiskt räknefel när du tror att de första 30 åren utgör hälften av ett 60 år långt liv.
För det första kan du räkna bort de första 3-4 åren då du sannolikt inte har mer än enstaka fragmentariska minnen (varav flertalet sannolikt är efterkonstruktioner), och det kan givetvis tillskrivas ytterligare några år fram tills du började skolan. Därefter hade du ytterligare ett dussin år där du i praktiken inte hade så jättemycket till val gällande vad du skulle göra med ditt liv. Ditt vuxna liv har just (borde just ha) börjat. Således kommer du när du är 30 - under förutsättningen att du nu inte får leva fram till pensionsåldern, vilket i sig är på tok för pessimistiskt att räkna med, men låt gå, vi kan räkna fram till 60 då det är en hyfsat realistisk bild över hur länge man kan räkna med att ha en hyfsat fullgod hälsa - att ha levt en femtedel av ditt friska vuxna liv.

Med det sagt, slut på finkänsligheten, och håll dig i, för här kommer den obehagliga sanningen (nästan) alla försökt linda in i bomull!

Sluta sitt och böla på ett jävla forum. Vill du veta hur du ska få hjälp - och nej, jag syftar inte på din förbannade youtubekanal som ingen jävel bryr sig om, lägg ner skiten och väx upp - med att få ordning på ditt liv, läs de råd du redan har fått och kom sedan åter med konkreta frågor om det fortfarande är något som är oklart.

Sluta bygga upp luftslott. Falskt hopp är inte bättre än inget hopp alls. Saknas allt hopp finns två lösningar, en där du reder upp ditt liv, en där du inte gör det. Genom att bygga upp luftslott ser du bara till att nästla in dig mer i skiten och lösningen där du reder upp ditt liv blir mindre och mindre sannolik. Oavsett om du väljer att reda upp det nu eller senare så kommer det att innebära tidigare nämnd professionell hjälp. Sluta plåga dig själv så slipper du dessutom hålla på med din självömkan. Ring jourhavande psykolog nu.

Ja, jag kommer skriva en del till, men innan du läser det, ring. Nu!

Har du ringt? Bra, då kan du fortsätta läsa.

Sluta ljug för dig själv. Ring!

Inte ringt än? http://bit.ly/1w1ad1l

http://bit.ly/1w1ad1l

Du lurar ingen! Ta dig i den förbannade kragen och ring!

Sluta böla över din sketna kanal och ta tag i ditt liv.

Okej, jag vet att du inte har ringt än, och jag skiter ärligt talat i vilket. Jag är inte din morsa, och ingen annan här på forumet heller (förutom din morsa förstås, om hon nu hänger här).
Livet är inte rättvist, och är man snäll och naiv riskerar det att bita tillbaka på en. Det är den bittra sanningen. Att förlora pengar, oavsett hur mycket eller hur lite är, är aldrig roligt - och visst bör man göra vad man kan för att få tillbaka dem om det är någon som berövat dig på dem - men är det pengar man redan hade är det ibland bara att skatta sig lycklig. Det finns folk som i din ålder redan sitter med skulder till fogden som kommer att ta dem halva livet att beta av.
Du behöver inte en ny lägenhet för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte realisera någon produktlansering av en abstrakt produkt du egentligen inte har en aning om hur du ska realisera, för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte få fart på din youtubekanal för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte någon flick-/pojk-/mittemellan-vän för att börja om ditt liv på nytt. Du behöver inte ett jobb eller en utbildning för stunden för att börja om ditt liv på nytt. Gissa varför!
Svaret är enkelt: du har inte ens påbörjat ditt jävla liv än! Hur jag kan påstå det? För att du vägrar ta första steget mot att ordna upp den sörja du kallar för "snart halva livet".
Du behöver extern hjälp och en rejäl dos verklighetsuppfattning. Lyckligtvis kan det sistnämnda komma på köpet av det första.

Dold text
Dold text
Dold text
Dold text
Dold text
Dold text

Så! Nu har jag brutit mot forumreglerna för första gången (vad jag kan minnas) sedan jag joinade för snart 15 år sedan, men någon gång ska väl vara den första. Jag bryter en en gång till, för ska man göra något ska man tydligen göra det helhjärtat - oavsett konsekvenserna - och ljuga för sig själv att man kan komma undan med det:
Skärp dig för helvete och fixa till ditt förbannade liv!

Jag vågar knappt läsa den sista bitem men får se vad jag gör just nu orkar jag inte jag orkar inte ta tag i det, visst gör det mig till en dålig person men jag menar inget illa med det mot NÅGON, jag bryr mig helt enkelt inte för fem öre om mitt liv och jag kommer aldrig att lägga sån tid och energi på något bara för att bli tvingad att acceptera det, hellre lyckas jag med något kan vara kanalen eller något annat kanalen är mest realistisk, eller fortsätter försöka eller ger upp kommer aldrig att acceptera ett liv under det jag hade 2012 aldrig, det är mitt val dem som bryr sig och försöker hjälpa mig jag uppskattar det verkligen men mitt liv är inte viktigt nog att göra sånt jag bryr mig inte om sånt om inte det får fort och lätt, det kan vara ett piller som verkar direkt utan sideffekter eller andra problem som bara gör mig glad och glömmer all oro sånt är jag villig att göra men inte mera hellre att jag mår dåligt än att ge upp den enda chansen jag någonsin kommer ha till förhoppningsvis ett bra liv ekonomiskt, när jag har det då kommer jag börja med terapi etc då har jag tid och energi för det då kan jag slappna av men inte innan kommer aldrig slappna av innan har försökt med terapi många gånger men det leder ingenvart alls slöseri på tid var där runt 10 gånger kände INGENTING från det.

Men jag har nu bestämt mig att hädanefter aldrig någonsin nämna hur jag mår på detta forumet, jag är ledsen att jag orsakade detta för många kommer inte hända igen om det händer igen rapportera det så det blir borttaget, jag kommer stänga in detta nu alla vet att jag inte kommer lyssna på den hjälpen dem tycker jag behöver enda hjälpen jag behöver är med problemen jag har fått, jag lyssnar inte för att vara otacksam men jag orkar inte.

till Crazy Ferret jag förstår helt vad du menar och att jag inte borde vara ledsen att jag har förlorat pengar på det sättet men det är inte bara det men det är för mycket att förklara iallfall tack för det du sa.

iallafall ska nu kontakta advokat om jag orkar det annars får jag släppa det tror inte jag har energin kvar för sånt får se, nu kommer jag inte att vara sån längre här kommer gömma allt, men tack till precis alla som bryr sig tillräckligt för att spendera sin tid och försöka hjälpa, snälla ta det inte som otacksamhet det är absolut inget sånt och jag uppskattar alla som har försökt hjälpa mig precis alla.

Permalänk
Medlem

Hur jävla viktigt är pengar om du ändå inte är lycklig? Enligt mig så är pengar rätt oviktigt i en sån situation. Möt situationen från andra hållet. Gå och prata med psykolog och försök lösa problemen de kan hjälpa dig med(de kan lösa mycket). Det kommer hjälpa dig med att få klarhet i din livssituation och göra det lättare för dig att sen jobba för att få ett bra ekonomiskt liv. Fixa din mentala lycka innan du går på den ekonomiska delen. Du är bara 21. Du har många år på dig att fixa ett bra ekonomiskt liv.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Marinlik:

Hur jävla viktigt är pengar om du ändå inte är lycklig? Enligt mig så är pengar rätt oviktigt i en sån situation. Möt situationen från andra hållet. Gå och prata med psykolog och försök lösa problemen de kan hjälpa dig med(de kan lösa mycket). Det kommer hjälpa dig med att få klarhet i din livssituation och göra det lättare för dig att sen jobba för att få ett bra ekonomiskt liv. Fixa din mentala lycka innan du går på den ekonomiska delen. Du är bara 21. Du har många år på dig att fixa ett bra ekonomiskt liv.

pengar är viktigt först man kan ha mycket pengar och sedan lugn och ro gå på terapi

har 2 alternativ släppa allt må "bättre" komma tillbaka till absolut ingenting bli tvingad att jobba på mcdonalds bli snabbt deprimerad igen aldrig i livet

eller så kan jag fortsätta med kanalen tills den går tillbaka och sedan lugh och ro börja med terapin etc och komma tillbaka till ett bra liv

men så är det för mig fick veta att den där chansen jag nämner inte var så bra som jag trodde skulle knappt få ut något alls av det och den går bara på nya videos med min kanal så skulle jag få max 400 euro i månaden med att trycka in mer reklam för mina prenumeranter inte värt så lite pengar att behandla dem så men får se

just nu så kommer jag hålla mig lugn och lugnt och sansat svara i trådar inget mer gnäll

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tror inte du kommer må bättre av att bara släppa allt. Dessvärre håller jag med andra om att du behöver en mer proffessionell hjälp.
Kanalen verkar inte vara ett så bra val egentligen. Lägg den på is,få hjälp, ta tag i alla problem och lös dem!

Permalänk
Medlem

Du har fått massor pengar skattefritt som du blivit bedragen på eller slösat bort. Varför skulle det vara sämre med ett hederligt jobb nu? Det betyder inte mindre pengar att lägga på det viktigaste. Att ha hand om pengar är att prioritera och värdera vad de ska användas till. Finns gott om pengar till hobbys och intressen från vanliga enkla jobb. Det går att byta jobb. Det finns heller ingen risk att bli inlåst eller få böta för bokföringsbrott och skattebrott av att jobba på McD eller något annat ungdomsjobb.

Dave Hakkens (phonebloks) är 26 år nu, var runt 25 när hans video fick spridning. När du är 25 år skulle du också kunnat gått ut en utbildning i grafisk design eller formgivning.

Du är inte gammal nog att ha misslyckats ordentligt eller flera gånger om. Jobbar du inte på dig själv och din psykiska hälsa, hur du upplever och förhåller dig, med dina förvrängningar eller det som gör praktisk skillnad i vardagen så kommer du inte må bättre bara för att du blir rikare och äldre. Många med allvarliga problem blir värre i sena 20-årsåldern. Därför är behandling och insikt viktigt. Många som drar in stålar skuldsätter sig också desto mer. Ofta till den gräns att de inte alls har bättre ekonomi eller resurser att själva bestämma om. Att kunna göra större misstag behöver inte vara bättre. Du kommer inte straffa någon som chatta och spela med dig över nätet, och under någon tidpunkt tyckte du var för påhängsen så att han ignorera dig, genom att skada dig själv. Tydligen behöver du prata av dig, så hur psykolog, kurator eller psykoterapeut skulle vara bortkastat och poänglöst ser jag inte. Självklart utgör tankefel hinder inte tillgångar innan de överkoms. Fungerar inte enbart det så ska du såklart testa flera olika mediciner. Vad nu läkarna kan rekommendera. Fast det betyder inte att du kan strunta i att arbeta med de hinder du själv sätter upp och har dålig insikt om. Det är bättre att du krigar med vården än med allt och alla eller letar efter quickfixs som inte finns. Sen får du vara hur arg eller besviken som helst på folk, det handlar bara att du behöver lite perspektiv och kunna göra annat än att vara besatt av det också.

Sen behöver du inte betala för annat folks spel i fortsättningen. Du behöver inte ge bort prylar till folk, ingen blir arg på dig för att du säger nej.

Permalänk

Från att lånat ut en jävla massa pengar till mobilskal och sedan prat om dina youtube problem:s ?.

Om du från första början skulle ha sparat dina miljoner du trollat fram så skulle du inte behöva jobba...de 99,9% som inte haft möjlighet till dessa pengar och jobbar mår nog inte alla gånger så bra, de har inte ens haft möjlighet till de pengar du har haft.

Det är inte vårt fel eller dina "vänners" fel att du lånat ut otroliga summor eller köper svindyra produkter som sedan står och dammar. Sluta sitt här och skriv, sök hjälp och gå till ett forum som är specifikt för dina problem.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Det finns inte ens en frågeställning i trådstarten. Trådskaparen verkar inte vara intresserad av att diskutera lösningar. Svaren blir därefter. Det är långt ifrån första tråden med samma utveckling. I varje tråd säger alla som tar sig tid: sök terapi. Det rådet står fortfarande kvar.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.