Problem med Razer Kraken Pro

Permalänk

Problem med Razer Kraken Pro

Tjenare, jag införskaffade ett Razer Kraken Pro för ett par dagar sedan. Headsetet i sig är sjukt härligt o så, men antingen har jag för bra hörsel eller ngt, men i detta headsetet så låter det som ett jäkla modem ifrån 90-talet, alltså en hel del störningar i själva headsetet, jag har kollat runt på nätet men kan inte hitta någonting alls, jag har testat med razer drivrutiner på datorn, men det hjälper inte heller, och jag har fixat och donat en jäkla massa med själva ljudet i datorn utan några framsteg alls, detta är det enda headsetet jag någonsin ägt som detta har har hänt för mig, så om ni vet vad som orsakar detta och framförallt om ni vet hur man fixar detta så skriv! För tydligen så har även kvittot försvunnit... >< Så jag kommer att ha en jävla problem att få igenom det eftersom jag inte har något kvitto på det längre... Så snälla hjälp mig! >.<

Visa signatur

Moderkort: Asus CG-8350, Intel i7-3770, Asus Nvidia GeForce 660 Ti 3 GB, 1 TB hårddisk, 12 GB DDR3
Skärm: BenQ XL2411T Tangentbord: SteelSeries 6GV2 Mus: SteelSeries Sensei Pro Fnatic Edition Musmatta: SteelSeries 4HD Headset: SteelSeries 7H Fnatic Edition Ratt: Logitech Driving Force GT

Permalänk
Medlem

Har precis samma problem som du fast med mina Razer Kraken 7.1 Chroma som jag köpte från Inet någon vecka sedan. Sjukt störigt är det!

Funderar själv på skicka tillbaks.