Jag har köpte mig en ny dator i höstas och allt har varit guld och gröna skogar fram tills nu då skärmsläckaren inte längre drar igång om det är inställt (5 min), inte heller skärmarna stänger av sig efter 15 minuter som det är valt. Testar jag skärmsläckaren manuellt så funkar den som den ska.
Detta retar mig något fruktansvärt, jag har kollat överallt, googlat osv. Jag har dessutom jobbar över 10 år som pc-tekniker så jag är inte helt tappad bakom en vagn när det gäller Windows. Men detta går mig över huvudet. Troligtvis är det något som är aktivt eller stör... men vad?!
Jag kör 64-bitars Windows 7 Professional på svenska, med SP1. Antingen är det något helt galet långsökt eller något så enkelt att jag inte ens tänker på det. Hur som helst, all hjälp uppskattas! Har ni frågor så kör på bara, jag bistår med mer information så fort jag hinner. Tack på förhand!
Helt sinnessjukt, nu två dagar senare utan att jag har ändrat något så kommer jag tillbaka till datorn och ser att skärmarna är av. Efter ett test ser jag även att skärmsläckaren numera funkar som den ska. Allt är frid och fröjd... men jag har ingen aning om varför
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.