The Elder Scrolls V: Skyrim

Permalänk

Kollat så at ugridstoload stämmer med vad du hade på förra sparfilen?

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Run4life:

Så där nu rök spelet igen.
Har ett perfekt spel som är precis som jag vill ha det - men den är helt omöjlig att använda. Alla moddar är rensade, har en bra load order osv
Det bara kraschar, kan inte ladda ett sparat spel osv. Nu får det vara helt enkelt

Det är synd för jag känner hur jag sugs in i spelet på en gång. Bara en sån liten grej som att springa mellan Riverwood och Whiterun gör att jag vill spela spelet hela tiden.

Jag rekommenderar att du skippar "Merge Patch" via TES5 nästa gång, det har gjort hela mitt spel korrupt över 5 ggr (dvs över 100 mods och själva spelet). Visst, vissa saker kanske blir förbättrade men, du kommer troligen behöva göra om allt ifall du vill ändra något.. Simplare att skippa skiten tills man har allt man behöver. Förövrigt tror jag att flera patchers fungerar liknande, att de gör mods värdelösa utan just precis den patchen du skapade för dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Run4life:

Så där nu rök spelet igen.
Har ett perfekt spel som är precis som jag vill ha det - men den är helt omöjlig att använda. Alla moddar är rensade, har en bra load order osv
Det bara kraschar, kan inte ladda ett sparat spel osv. Nu får det vara helt enkelt

Det är synd för jag känner hur jag sugs in i spelet på en gång. Bara en sån liten grej som att springa mellan Riverwood och Whiterun gör att jag vill spela spelet hela tiden.

Ingen mod som råkar vara inaktiverad?

Skrivet av Sweets589:

Kollat så at ugridstoload stämmer med vad du hade på förra sparfilen?

Precis, ändrar man ugrids från 5 (vanilla) till t.ex 7 så kommer nästa sparfil att kräva ugridstoload 7 men kan lätt fixas med http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/41592/? (inga inställningar behövs) för att undvika detta problem.

En av många orsaker till att en sparfil plötsligt orsakar ctd är för att Skyrim fått för sig att du ändrat ugrids även om du inte gjort det...

Stable uGridsToLoad har vad jag vet räddat min sparfil minst 1 gång.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186252:

Jag rekommenderar att du skippar "Merge Patch" via TES5 nästa gång, det har gjort hela mitt spel korrupt över 5 ggr (dvs över 100 mods och själva spelet). Visst, vissa saker kanske blir förbättrade men, du kommer troligen behöva göra om allt ifall du vill ändra något.. Simplare att skippa skiten tills man har allt man behöver. Förövrigt tror jag att flera patchers fungerar liknande, att de gör mods värdelösa utan just precis den patchen du skapade för dem.

Lägger du till eller tar bort mods ska du köra rebuild patch med TE5Edit igen annars kan det bli krasch. Det fick jag göra då mitt kraschade

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AMD-FX:

Lägger du till eller tar bort mods ska du köra rebuild patch med TE5Edit igen annars kan det bli krasch. Det fick jag göra då mitt kraschade

Jag kör på att ta bort dem, men det kanske kan fungera bättre att bygga om den. Jag skippar nog Merge Patch tillsvidare då jag inte orkar med mycket fler omstarter på mitt lilla projekt..

Permalänk
Avstängd

>Håller på att ge Skyrim en siiiiista chans nu.
Det är en mod som pajar allting men kan inte lista ut vilken. Får felmeddelandet [alias PlayerRef on quest ddUnequipHandler (39000D62)].ddUnequipHandlerScript.InitDisplay() - "ddUnequipHandlerScript.psc" Line ?

gång på gång tills Skyrim kraschar. Vilken mod är det som ger ovanstående?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Run4life:

>Håller på att ge Skyrim en siiiiista chans nu.
Det är en mod som pajar allting men kan inte lista ut vilken. Får felmeddelandet [alias PlayerRef on quest ddUnequipHandler (39000D62)].ddUnequipHandlerScript.InitDisplay() - "ddUnequipHandlerScript.psc" Line ?

gång på gång tills Skyrim kraschar. Vilken mod är det som ger ovanstående?

-Vild gissning- Unequip Overhaul?

Permalänk
Avstängd

Hm stämde bra det. Den var även listad som nr 39....
Strålande! I kombination med dual sheath redux blir det bara kaos i systemet. Då är frågan varför jag inte kan göra fast travels... Jag kommer fram till destinationen men kraschar en eller ett par sekunder efteråt. Här finns inget i loggen att gå på

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Run4life:

Hm stämde bra det. Den var även listad som nr 39....
Strålande! I kombination med dual sheath redux blir det bara kaos i systemet. Då är frågan varför jag inte kan göra fast travels... Jag kommer fram till destinationen men kraschar en eller ett par sekunder efteråt. Här finns inget i loggen att gå på

Gissar på korrupt save. Annars får du nog ge oss info om vad du har för moddar

Permalänk
Avstängd

Det är väl så. Förstår bara inte när eller varför de blir korrupta.
Den här saven är under fem timmar gammal

Skyrim.esm

Update.esm

Unofficial Skyrim Patch.esp

Dawnguard.esm

Unofficial Dawnguard Patch.esp

HearthFires.esm

Unofficial Hearthfire Patch.esp

Dragonborn.esm

Unofficial Dragonborn Patch.esp

GeneralStores.esm

Cutting Room Floor.esp

EnhancedLightsandFX.esp

Hothtrooper44_Armor_Ecksstra.esp

DeadlyMonsters.esp

RaceMenu.esp

BGSMerpsGondorianArmament.esp

RaceMenuPluginXPMSE.esp

FaceMasksOfSkyrim.esp

Fortify Enchanting necklace.esp

Dr_Bandolier.esp

AmazingFollowerTweaks.esp

GONDORARMORMATY743.esp

iHUD.esp

Longer Days - 4 Hours - Dawnguard.esp

Purewaters.esp

JaxonzDiagnostics.esp

Pureweather.esp

TrueStorms.esp

Tamriel Reloaded HD.esp

RaceMenuPlugin.esp

RichMerchants.esp

SkyUI.esp

Dual Sheath Redux.esp

The Dance of Death - Ultimate Edition.esp

tpos_merged_edition_1.esp

DeadlyDragons.esp

Tamriel Reloaded Trees.esp

Tamriel Reloaded.esp

JKs Skyrim.esp

Clothing & Clutter Fixes.esp

HoodsAndCirclets.esp

Immersive Weapons.esp

SPTDiverseGuardsSkyrim.esp

LeftHandRings.esp

iWil_UselessShopOverhaul.esp

Tamriel Reloaded Flora.esp

Skyrim Bridges.esp

forested_skyrim.esp

RealShelter.esp

RSPatch.esp

TrueStorms-PureWeather.esp

SNOW CITY 7.esp

iWill_ARavensBreezeHome.esp

ELFX - NoBreezehome.esp

TRUE CITY TGES.esp

Birdsofskyrim.esp

Roman Conversion.esp

tpos_windhelm_a2.esp

Hothtrooper44_ArmorCompilation.esp

Inconsequential NPCs.esp

Cloaks.esp

KK_Lola_companion_wolfdog.esp

Inconsequential NPCs - CRF Compatibility Patch.esp

SMIM-Merged-All.esp

Immersive Patrols II.esp

nTr4nc3 - Whiterun Mansion.esp

dawnguard cityguards.esp

Roman armor and weapons replacer.esp

White River Cottage.esp

Celtic and Germanic Armor and Weapons replacer.esp

1nivWICCloaks.esp

1nivWICSkyCloaksPatch.esp

Inconsequential NPCs - Enhancement.esp

Celtic and Germanic Armor and Weapons standalone.esp

SFO - Dragonborn.esp

Skyrim Flora Overhaul.esp

skycity3.esp

CompanionArissa.esp

Roman armor and weapons.esp

YesThorSwords.esp

vMYC_MeetYourCharacters.esp

lordamor.esp

When Vampires Attack.esp

Bashed Patch, 0.esp

Dual Sheath Redux Patch.esp

Så ser det ut för mig nu.
Jag har en gammal backup som jag kan återställa med 300+ mods som fungerar otroligt stabilt men vill inte riktigt göra det utan vill verkligen spela det här spelet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Run4life:

Det är väl så. Förstår bara inte när eller varför de blir korrupta.
Den här saven är under fem timmar gammal

Skyrim.esm

Update.esm

Unofficial Skyrim Patch.esp

Dawnguard.esm

Unofficial Dawnguard Patch.esp

HearthFires.esm

Unofficial Hearthfire Patch.esp

Dragonborn.esm

Unofficial Dragonborn Patch.esp

GeneralStores.esm

Cutting Room Floor.esp

EnhancedLightsandFX.esp

Hothtrooper44_Armor_Ecksstra.esp

DeadlyMonsters.esp

RaceMenu.esp

BGSMerpsGondorianArmament.esp

RaceMenuPluginXPMSE.esp

FaceMasksOfSkyrim.esp

Fortify Enchanting necklace.esp

Dr_Bandolier.esp

AmazingFollowerTweaks.esp

GONDORARMORMATY743.esp

iHUD.esp

Longer Days - 4 Hours - Dawnguard.esp

Purewaters.esp

JaxonzDiagnostics.esp

Pureweather.esp

TrueStorms.esp

Tamriel Reloaded HD.esp

RaceMenuPlugin.esp

RichMerchants.esp

SkyUI.esp

Dual Sheath Redux.esp

The Dance of Death - Ultimate Edition.esp

tpos_merged_edition_1.esp

DeadlyDragons.esp

Tamriel Reloaded Trees.esp

Tamriel Reloaded.esp

JKs Skyrim.esp

Clothing & Clutter Fixes.esp

HoodsAndCirclets.esp

Immersive Weapons.esp

SPTDiverseGuardsSkyrim.esp

LeftHandRings.esp

iWil_UselessShopOverhaul.esp

Tamriel Reloaded Flora.esp

Skyrim Bridges.esp

forested_skyrim.esp

RealShelter.esp

RSPatch.esp

TrueStorms-PureWeather.esp

SNOW CITY 7.esp

iWill_ARavensBreezeHome.esp

ELFX - NoBreezehome.esp

TRUE CITY TGES.esp

Birdsofskyrim.esp

Roman Conversion.esp

tpos_windhelm_a2.esp

Hothtrooper44_ArmorCompilation.esp

Inconsequential NPCs.esp

Cloaks.esp

KK_Lola_companion_wolfdog.esp

Inconsequential NPCs - CRF Compatibility Patch.esp

SMIM-Merged-All.esp

Immersive Patrols II.esp

nTr4nc3 - Whiterun Mansion.esp

dawnguard cityguards.esp

Roman armor and weapons replacer.esp

White River Cottage.esp

Celtic and Germanic Armor and Weapons replacer.esp

1nivWICCloaks.esp

1nivWICSkyCloaksPatch.esp

Inconsequential NPCs - Enhancement.esp

Celtic and Germanic Armor and Weapons standalone.esp

SFO - Dragonborn.esp

Skyrim Flora Overhaul.esp

skycity3.esp

CompanionArissa.esp

Roman armor and weapons.esp

YesThorSwords.esp

vMYC_MeetYourCharacters.esp

lordamor.esp

When Vampires Attack.esp

Bashed Patch, 0.esp

Dual Sheath Redux Patch.esp

Så ser det ut för mig nu.
Jag har en gammal backup som jag kan återställa med 300+ mods som fungerar otroligt stabilt men vill inte riktigt göra det utan vill verkligen spela det här spelet

Dold text

Du bör nog använda spoiler nästa gång..
Men utifrån vad jag kan se så verkar du inte ha alltför mycket scripts.. (brukar ofta vara massa scripts som jävlas) Vild gissning på Inconsequetial NPCs, då jag hört att andra fått problem med den. Men prova helt enkelt att rengöra din save och hoppas på det bästa. Jag har inte satt mig in i detta ännu då jag fortfarande håller på att fixa själva moddarna, så jag kan tyvärr inte vara till mycket mer hjälp än så :/
Det du kan göra om du inte gjort det, för framtiden, är att rengöra Update.esm, Dawnguard.esm, Dragonborn.esm och Heartfires.esm. Annars kan du väl kika runt så att du har alla patcher som krävs för si och så också.

Permalänk
Avstängd

Det är ett...alternativ... att använda spoilers
Ja, kan testa att köra utan den. Alla moddar som LOOT anmärker på är redan fixade så det finns liksom inget som "borde" göra att spelet ballar ur. Men ska testa att ta bort inconsequential NPCs

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Run4life:

Det är ett...alternativ... att använda spoilers
Ja, kan testa att köra utan den. Alla moddar som LOOT anmärker på är redan fixade så det finns liksom inget som "borde" göra att spelet ballar ur. Men ska testa att ta bort inconsequential NPCs

Aja, hoppas det hjälper, annars är det väl Skyrims förkärlek till att krascha som ligger bakom det..

Permalänk
Avstängd

jaa, alltså termen "hey its Skyrim" är ständigt återkommande när det kommer till konstigheter i det här hemmet vill jag lova

Permalänk
Avstängd

Ålrajt, har nu pillat runt lite - men ger nu upp. Installerade om spelet igen, tog det försiktigt med installationen av moddarna osv men får inte till det. Det går fint att springa överallt, byta zon osv men inte fast travel... Inte ens om jag ser målet framför mig (står utanför Whiterun, fast travel till Whiterun Watchtower) så går det. Visserligen bara att inte använda fast travel, men det antyder att något är fel helt enkelt och det stör mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Run4life:

Ålrajt, har nu pillat runt lite - men ger nu upp. Installerade om spelet igen, tog det försiktigt med installationen av moddarna osv men får inte till det. Det går fint att springa överallt, byta zon osv men inte fast travel... Inte ens om jag ser målet framför mig (står utanför Whiterun, fast travel till Whiterun Watchtower) så går det. Visserligen bara att inte använda fast travel, men det antyder att något är fel helt enkelt och det stör mig.

När du installerade om måste du ta bort precis allt innan installationen. Ta även bort Skyrim mappen där spelet installera för säkerhets skull (inte för att det borde ha nån effekt, men man kan aldrig veta )
Filerna som ligger i c:\Users\dittnamn\Documents\my games\skyrim\ som påverkar, typ skyrim.ini, skyrimprefs.ini m.m.

Sedan ska du ta bort skyrim mappen som ligger i c:\Users\dittnamn\AppData\Local\ som är dold

OBS!!! dittnamn = vad du kallar dig på din dator

Sedan kan du installera om

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Run4life:

Ålrajt, har nu pillat runt lite - men ger nu upp. Installerade om spelet igen, tog det försiktigt med installationen av moddarna osv men får inte till det. Det går fint att springa överallt, byta zon osv men inte fast travel... Inte ens om jag ser målet framför mig (står utanför Whiterun, fast travel till Whiterun Watchtower) så går det. Visserligen bara att inte använda fast travel, men det antyder att något är fel helt enkelt och det stör mig.

Du har rensat savefilen alltså? Då kan du ju öppna i TES5Edit och kolla efter errors, kommer något upp kan det vara orsaken, hade själv en follower mod som lyckades ge mig CTD så fort jag laddade en save / starta en ny.

Permalänk
Avstängd

Jag skapade även en ny Steam mapp vid installationen. Däremot kände jag inte till mappen som låg i AppData...den ska jag titta på!
Savefilen är ren, inga scripts som inte ska vara där osv. Funderar på om det är hårdvarufel, typ ram, som är fel som skapar felen vart det lider. Men testar Appdata grejen först

Permalänk
Medlem

Tjena,

Jag har spelat väldigt mycket Skyrim och har även moddat det som satan vid något tillfälle, men jag har ett litet problem och det är när jag kanske vid något tillfälle behöver installera om windows eller något liknande så blir det en enda salig röra med allt då man nästa gång vill kunna få igång spelet igen och använda sina spar som man har. Hur kan jag undvika dessa problem? Går det att lägga så att allt hamnar på en annan HDD än den windows är på? Eller gäller det bara att ha spelet och moddarna på en HDD, säkerhetskopiera de två Skyrim-filerna från dokument och när man den vill kunna spela igen, felfritt efter t ex en ominstallation av Windows, så installerar man bara de program som krävs för att köra moddat, flyttar in filerna rätt och sedan tutar och kör.

Kanske blev lite kluddigt nu, haha. Men i mitt fall så brukar det alltid vara så att jag i en period moddar spelet så som jag verkligen vill ha det, kör i ca 1-2 veckor och sedan lägger jag det åt sidan. Sen när jag ska fortsätta på mina spar någon månad senare så har jag ändrat något eller gjort något så allt bara blir till en enda pannkaka. Så då är det bara att installera om ALLT. Lite drygt i längden

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Crazy:

Tjena,

Jag har spelat väldigt mycket Skyrim och har även moddat det som satan vid något tillfälle, men jag har ett litet problem och det är när jag kanske vid något tillfälle behöver installera om windows eller något liknande så blir det en enda salig röra med allt då man nästa gång vill kunna få igång spelet igen och använda sina spar som man har. Hur kan jag undvika dessa problem? Går det att lägga så att allt hamnar på en annan HDD än den windows är på? Eller gäller det bara att ha spelet och moddarna på en HDD, säkerhetskopiera de två Skyrim-filerna från dokument och när man den vill kunna spela igen, felfritt efter t ex en ominstallation av Windows, så installerar man bara de program som krävs för att köra moddat, flyttar in filerna rätt och sedan tutar och kör.

Kanske blev lite kluddigt nu, haha. Men i mitt fall så brukar det alltid vara så att jag i en period moddar spelet så som jag verkligen vill ha det, kör i ca 1-2 veckor och sedan lägger jag det åt sidan. Sen när jag ska fortsätta på mina spar någon månad senare så har jag ändrat något eller gjort något så allt bara blir till en enda pannkaka. Så då är det bara att installera om ALLT. Lite drygt i längden

Dold text

Det beror på hur du vill ha det. Jag kör bara backup på mapparna "mods" samt "profiles", i Mod Organizer, och det bör funka, kan möjligen vara så att man får fixa loadorder men då har man i alla fall ett dokument som säger vad den var.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Tjena,

Jag har spelat väldigt mycket Skyrim och har även moddat det som satan vid något tillfälle, men jag har ett litet problem och det är när jag kanske vid något tillfälle behöver installera om windows eller något liknande så blir det en enda salig röra med allt då man nästa gång vill kunna få igång spelet igen och använda sina spar som man har. Hur kan jag undvika dessa problem? Går det att lägga så att allt hamnar på en annan HDD än den windows är på? Eller gäller det bara att ha spelet och moddarna på en HDD, säkerhetskopiera de två Skyrim-filerna från dokument och när man den vill kunna spela igen, felfritt efter t ex en ominstallation av Windows, så installerar man bara de program som krävs för att köra moddat, flyttar in filerna rätt och sedan tutar och kör.

Kanske blev lite kluddigt nu, haha. Men i mitt fall så brukar det alltid vara så att jag i en period moddar spelet så som jag verkligen vill ha det, kör i ca 1-2 veckor och sedan lägger jag det åt sidan. Sen när jag ska fortsätta på mina spar någon månad senare så har jag ändrat något eller gjort något så allt bara blir till en enda pannkaka. Så då är det bara att installera om ALLT. Lite drygt i längden

Jag har en extra HDD som jag endast installerar spel på, fungerar prima även när jag installerat om Windows. Jag kör också med MO och då är det iaf bara till att starta upp MO och köra igång spelet då allt är precis som innan jag formaterade.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Om man använder The Tower sign så står det i en bok att man kan öppna alla typer av lås. Gäller det även lås som kräver nyckel?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Avstängd

Gäller alla lås som inte kräver en nyckel.
Det skulle antagligen förstöra för många quest och/eller skript.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Run4life:

Gäller alla lås som inte kräver en nyckel.
Det skulle antagligen förstöra för många quest och/eller skript.

Ok, trodde det gick, men lite synd att det inte gick

Edit:
Skum bug (om det nu var en bug) hände nyligen i Saarthal tomben i slutet där orben och Jyrik Gauldurson sitter. Jag är mage som ni kanske förstår och använder mest conjurer spells och jag kastade en Dremora Lord som jag tycker är en av de bättre med sitt eldsvärd. När jag kastade Dremora Lord spellen så snodde den jäveln Staff of Jyrik Gauldurson som ligger på bordet och använde den mot Jyrik Gauldurson. Problemet är att Dremora Lord varar för närvarande bara i 120 sekunder innan man måste kasta om honom. När han dör så försvann även staven. Finns det nån chans att staven respawnar senare? eller är den lost för alltid?

Nån som vet varför Run4life har blivit avstängd?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Hjälper bibliotikarien i college of Winterhold, med att leta upp böcker, men nu efter 5 hämtningar har jag fått en som visas i uppdrag som kan göras, men när det uppdraget är markerat så visas inte var någonstans i Skyrim boken finns? Alltså ingen markering på kartan. Hur löser jag detta?

Visa signatur

Racing to the limit , and beyond !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diesel:

Hjälper bibliotikarien i college of Winterhold, med att leta upp böcker, men nu efter 5 hämtningar har jag fått en som visas i uppdrag som kan göras, men när det uppdraget är markerat så visas inte var någonstans i Skyrim boken finns? Alltså ingen markering på kartan. Hur löser jag detta?

Är den markerad då? Tryck J och kolla om den är markerad

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Är den markerad då? Tryck J och kolla om den är markerad

Självklart är den markerad !

Visa signatur

Racing to the limit , and beyond !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diesel:

Självklart är den markerad !

Ok, då vet jag inte. Jag antar att du menar questen "hitting the books"? eller liknande. Den funkar i alla fall hos mig

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186252:

Rätt sjukt textur overhaul, speciellt för att vara ynka 40MB
https://www.youtube.com/watch?v=IDIsnqiOXuE

http://aceeqmodding.weebly.com/dark-fantasy-overhaul.html
(sägs bara vara en enb och modden som körs i videon)

Ska inte den ligga i skyrim mods tråden ?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AMD-FX:

Ska inte den ligga i skyrim mods tråden ?

Ugh.. Blev lite fel.. Jag klarar inte av det här nya utseendet, som dessutom tvingar mig att gå ifrån Better Sweclockers