Permalänk
Medlem

Barkaby Inet kampanj

Hej,

Undrar om det är någon som har tänkt åka till Inet Barkaby imorgon söndag och som kan tänka sig att göra ytterligare köp åt mig. Jag kommer själv upp till Stockholm på torsdag men då är kampanjen redan över tyvärr.

Beroende på hur många delar som du kan inhandla så kan jag betala 200-500 SEK för denna tjänst. Jag hämtar isåfall på torsdag i kommande vecka.

Hör väldigt gärna av dig på PM.

(Öppnar även kommentatorsfältet eftersom jag förmodar att flera har liknande tankar som jag.)

(Samma bil som åker är i Stockholm på torsdag åker tillbaka till GBG om det är så att någon mer vill få med sig något)

Återkom jättegärna!

Barkaby Inet kampanj

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Skulle kunna åka, hade tänkt att köpa en ssd men de var ju slutsålda tyvärr.
Vad är det för prylar du vill ha?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Hej,

Undrar om det är någon som har tänkt åka till Inet Barkaby imorgon söndag och som kan tänka sig att göra ytterligare köp åt mig. Jag kommer själv upp till Stockholm på torsdag men då är kampanjen redan över tyvärr.

Beroende på hur många delar som du kan inhandla så kan jag betala 200-500 SEK för denna tjänst. Jag hämtar isåfall på torsdag i kommande vecka.

Hör väldigt gärna av dig på PM.

(Öppnar även kommentatorsfältet eftersom jag förmodar att flera har liknande tankar som jag.)

(Samma bil som åker är i Stockholm på torsdag åker tillbaka till GBG om det är så att någon mer vill få med sig något)

Återkom jättegärna!

Barkaby Inet kampanj

Jag åker kanske dit imorgon men frågan är om något finns kvar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Saldo just nu är:

Func Surface L/XL: 268/20st
NOD32 Antivirus: 168st
Selfiestång: 149st
QPAD QH-85: 131st
Microsoft Wireless: 102st
Microsoft Wedge: 37st
D-Link DIR-845L: 34st
Crucial Ballistix: 30st
Razer Nabu X: 28st
SteelSeries Rival: 25st
Wacom Tablet: 23st
Canon PIXMA: 22st
Lenovo Y50-70: 22st
1TB WD MyPassport: 20st
MSI GTX970: 19st
XBOX ONE: 18st
Acer Aspire: 17st
ASUS UX303LN: 14st
Fractal Kelvin: 11st
FarCry 4: 10st
Netgear R7000: 9st
ASUS G751JT: 9st
ASUS GTX980: 1st

(står på inet facebook)

Jag har ett par artiklar jag skulle vilja köpa, skickar PM till er båda!

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett Fractal Design Edison M 750W innan de tog slut som jag kan tänka mig sälja för drygt 700kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1Miguel1:

Jag köpte ett Fractal Design Edison M 750W innan de tog slut som jag kan tänka mig sälja för drygt 700kr.

nämen vad snällt av dig, köpa saker du inte behöver för att sälja dyrare 24h senare

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

nämen vad snällt av dig, köpa saker du inte behöver för att sälja dyrare 24h senare

Tänk att du behöver 500w nätagg men så ser du att det finns 750w nätagg för samma pris. Klart du köper 750w. Kom dock på att jag istället kan få 500w "billigare" om jag säljer 750w:aren.