Permalänk

Chassi PowerMac G5

Jag har ett antal PowerMAc G5'or och jag vill göra en intressekoll om någon vill köpa såna chassin. Dom kan ju bli snygga pc burkar med lite moddning.

Pris: ingen aning , Ge ett bud i tråden

Helst avhämtning i Eskilstuna , annars får köparen betala frakten .

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad skulle frakt hamna på? Minst runt 300kr väl?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av Flygman:

Jag skulle tror det , jag ska kolla vad det väger och vilka dimensioner det har så kan jag ge dig ett exakt pris .

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av ett. Men, fraktkonstnader behöver jag såklart veta(så jag vet vad jag kan lägga ut)!

Permalänk
Skrivet av Flygman:

Skrivet av Highwell:

Jag är intresserad av ett. Men, fraktkonstnader behöver jag såklart veta(så jag vet vad jag kan lägga ut)!

Frakt med schenker går på 350:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av shortwings:

Frakt med schenker går på 350:-

Ska fundera lite. Vore roligt att riva ut all appleskit och in med ny hårdvara till Hackintosh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shortwings:

Jag har ett antal PowerMAc G5'or och jag vill göra en intressekoll om någon vill köpa såna chassin. Dom kan ju bli snygga pc burkar med lite moddning.

Pris: ingen aning , Ge ett bud i tråden

Helst avhämtning i Eskilstuna , annars får köparen betala frakten .

Läs hela annonsen här

Vad har du för riktpris? Sitter hårdvaran kvar i eller är det tomt?

Permalänk
Skrivet av roobi:

Vad har du för riktpris? Sitter hårdvaran kvar i eller är det tomt?

Allt sitter kvar förutom hårddisk , om jag ska skicka det vill jag nog ha minst 350:- + frakt för att det ska vara värt besväret att packa den (dom är ju ganska tunga) . Men om du hämtar själv kan du få en för 250:-