Lian Li samarbetar med Asus ROG i gamingchassit PC-Q17

Permalänk
Avstängd

som vanligt med Lian Li...skitsnyggt å ingen sketen plast...

Permalänk

Ful som f***

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem

Jo det var ju definitivt en riktigt ful låda, får lite ont i ögonen här.
Ser inte riktigt genomtänkt ut heller, mer design än funktion.

Skulle jag mot förmodan få för mig att köpa ett mini ITX chassi är det Ncase M1 eller Phanteks Enthoo Evolv ITX som gäller för tillfället.

Permalänk
Medlem

Förväntade mig något riktigt snyggt och stilrent i ROGstil, men... Inte det.
Nog det sämsta som lämnat lian li på länge tyvärr.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

De kunde iallafall ha försökt.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ]P[:

Kollat in Fractal design Node 304? Tycker det faller mig i smaken som stilrent. Finns i vitt och svart.

Jo jag gillar Node 304 och var nära att klicka hem ett, kom dock fram till att jag inte är redo för övergången till mITX riktigt ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Nej inte speciellt snyggt, men väldigt praktiskt. Sällan man lyckas kombinera de båda tyvärr.

Inte speciellt praktiskt då man lätt kan råka skada radiatorn. Väldigt opraktiskt skulle jag säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swing3r:

Jo jag gillar Node 304 och var nära att klicka hem ett, kom dock fram till att jag inte är redo för övergången till mITX riktigt ännu.

Ta en funderare på Node 804 ifall du vill ha mATX Visserligen ruta, men den kan man säkert göra något åt.

OT: Jag gillar ROG serien, men den här lådan var i en klass för sig själv. Är det bara jag, eller kanske det är bilderna men jag tycker hela lådan är sne.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Men asus har inget itx kort i rog serien ute just nu????? Betyder detta att ett sådant kommer till hösten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Jo, sant... men det beror ju på vart man har lådan stående också. Har man den stående mitt i rummet där man låter småbarnen springa omkring så är den snart paj såklart. Annars har jag svårt o se varför den skulle skadas bara sådär om man inte är extremt klantig av sig.

*Klantig räcker upp handen* ^^

Tänkte om man städar, möblerar om eller så.

Permalänk
Inaktiv

Tyckte chassit vid första anblick påminde om