Permalänk
Medlem

Gaminglaptop tips!

Tjo! Har inte haft en gaminglaptop innan och från vad jag förstått så går de mycket lättare sönder med tiden. Eftersom jag åker runt en hel del och spenderar några veckor/månader i Mallorca lite då och då så har jag inte mycket av ett alternativ! Nu undrar jag om någon kan hjälpa mig, lirar CS:GO mestadels, spelar aldrig de mer krävande spelen såsom battlefield etc men vill kunna ha bra FPS på CS. Hållbarheten är viktig för mig och därför föredrar jag att köpa en färdigbyggd dator med garanti. Redigerar också en del filmer så viktigt med bra processor! Har en budget mellan 8000-12000, kan man få en bra dator för 8000 för det jag vill använda den till?

Tack på förhand!
~Samz

Permalänk
Medlem
Skrivet av sammipk:

Tjo! Har inte haft en gaminglaptop innan och från vad jag förstått så går de mycket lättare sönder med tiden. Eftersom jag åker runt en hel del och spenderar några veckor/månader i Mallorca lite då och då så har jag inte mycket av ett alternativ! Nu undrar jag om någon kan hjälpa mig, lirar CS:GO mestadels, spelar aldrig de mer krävande spelen såsom battlefield etc men vill kunna ha bra FPS på CS. Hållbarheten är viktig för mig och därför föredrar jag att köpa en färdigbyggd dator med garanti. Redigerar också en del filmer så viktigt med bra processor! Har en budget mellan 8000-12000, kan man få en bra dator för 8000 för det jag vill använda den till?

Tack på förhand!
~Samz

Såg denna i en annan tråd här, ser ut att vara mycket dator för pengarna.
http://www.inet.se/produkt/1978086/lenovo-y50-70-i7-8gb-1tb-s...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Wiczor:
Tack! Konstigt att det inte går att få kampanjpriset som det står, bara för mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sammipk:

@Wiczor:
Tack! Konstigt att det inte går att få kampanjpriset som det står, bara för mig?

kampanjen var igår

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

@sQuille:
Ah Är detta då den bästa datorn jag kan få för 10.5k? Läste lite att skärmen hade tendens att släppa etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sammipk:

@sQuille:
Ah Är detta då den bästa datorn jag kan få för 10.5k? Läste lite att skärmen hade tendens att släppa etc.

Vet inte hur det är med skärmarna på dessa, såg dock att komplett har nedsatt pris på denna med SSD och nya ips-panelen denna helgen.
https://www.komplett.se/product/832820/datorer/brbara/datorer...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av sammipk:

@sQuille:

Du kan även få den på siba för knappt 8000 i butik eftersom de har 20% nu. (Går inte online)
http://www.siba.se/datorer/barbara-datorer/barbar-speldator/l...