Permalänk
Medlem

Ny dator - kan inte bygga själv.

Tjenare! Tänkte köpa en stationär dator, har upp till 12k att lägga på den. Undrar om någon som har lite tid över skulle kunna hjälpa lite! Jag har ingen kunskap med att bygga datorer och känner inte för att börja nu. Kan man få den färdigbyggd från inet t.ex? Kommer använda datorn för: CS och H1Z1, vill kunna lira på högsta settings utan problem, vill även att den ska vara snabb för saker såsom rendering och redigering. Just nu är datorn sakta och t.ex laggar det när jag försöker previewa det jag håller på att redigera, detta ska inte vara ett problem! Att datorn ser bra ut med belysning osv är ju såklart en bonus isf!

Hoppas någon är uttråkad och har tid över till att hjälpa en okunnig person!
Tack på förhand!

Permalänk

Ja inet kör montering för typ 700:- eller nått sånt.

Du behöver bara slänga ihop alla delar till en komplett dator i kundkorgen och lägga till montering och betala så kommer den hem ihopskruvad och färdig.

Dock varför inte lära sig skruva dator? Tar max någon dag att montera en dator för en ovan person med installation av operativet.

Eller kolla runt i din vänkrets borde väl finnas någon som kan montera dator för lite fikabrö typ.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Visa signatur

Citera för svar.