Pengar Gta V Oline pacht 1.29

Permalänk
Medlem

Pengar Gta V Oline pacht 1.29

Hur man tjänar pengar på gta pacht 1.29

Flight school
Köra races ger en stadig inkomst
Göra jobb
Heists finaler ger dom stora pengarna och tar lång tid
Freedom Events

Sälja bilar till Los Santos Custom Varje timme.

Gallivanter baller 8000:-
Ubermacht oracle coupe 8000:-
Ubermacht zion coupe 6000:-
Bravado buffalo 4000:-

Fyll görna på i tråden med bilar och priser så uppdaterar jag bil listan.

Något mer sätt att tjärna pengar på?

Blev lite less på alla Youtube klipp som inte fungerar att tjänar pengar på så jag startar en tråd och hoppas att ni
kan komma med tipps på hur man gör.

Putte_br

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.

Permalänk
Medlem

heists finaler ger dom stora pengarna men dom tar ju lite tid at fixa. sälja bilar och sånt är ju totalt värdelöst enligt mig..

Permalänk
Medlem

Vad ska man med pengarna till sen då? Tröttnade på spelet eftersom det är komplett meningslöst. ...

Permalänk
Skrivet av Lindell90:

Vad ska man med pengarna till sen då? Tröttnade på spelet eftersom det är komplett meningslöst. ...

Köpa bilar, köpa hus och köpa vapen såklart!

Sen kan vi döda hela Los Santos.

Edit: Jag är ingen seriemördare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

heists finaler ger dom stora pengarna men dom tar ju lite tid at fixa. sälja bilar och sånt är ju totalt värdelöst enligt mig..

Nja om du bara leker runt i spelet så är det roligt att sno bilar och sälja dom
Jag har typ tid att spela 1 timme då och då så det blir dom små pengarna man får ta reda på
för att ha råd att köpa vapen för.

La till ditt tips i listan

Skrivet av Lindell90:

Nja hur får man vapen utan pengar?
Sen kommer det uppdateringar till spelet och mer att göra.

Skrivet av xBumbiBjörn:

Köpa bilar, köpa hus och köpa vapen såklart!

Sen kan vi döda hela Los Santos.

Edit: Jag är ingen seriemördare.

Ja det är en del av leken i Gta serien att bara åka runt och mörda så mycket man orkar sen bli av med alla poliser/militärer
som man fått efter sig.

sen är Freedom Events roligt att göra

Putte_br

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.

Permalänk
Medlem

Missions fungerar väldigt bra om man kör på hard med några personer som är vettiga, kan man plöja väldigt snabbt för pengar.

Permalänk
Medlem

Sälja bilar är nog bästa jag vet, tar inte långt tid.. hitta någon suv som går att sälja för 9000.. (är nog snabbaste sättet att få ihop pengar sett till tiden) men långsiktigt så får man varva med annat..

Vet när spelet släpptes så kunde jag köpa dyraste bostaden efter 1 vecka.. och då sålde jag mest bilar (90 000 om dagen där) sen varva man men uppdrag mellan varje timme (48 min eller var ett dygn är). Fanns många bra sätt att tjäna pengar förr.. nu känns det lite som att allt kostar så mycket och omöjligt att få pengar.

Permalänk
Medlem

Har fortfarande över 10 mille sen heistsen.. Kändes totalt ovärt att spela efter den uppdaten

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

det är upp till var och en vad man vill göra med pengarna man måste inte köpa dom dyraste bilarna direkt.

Permalänk
Medlem

Jag grindade uppdrag förr i världen när jag skulle tjäna pengar.
Vet inte hur det ligger till nu men då kunde man tjäna 25000 på cirka 3 minuter om man gjorde rätt uppdrag.

Gjorde det med några sköna lirare så var det inte så tungt.
Sitta och ljuga lite samtidigt som man pepprar skurkar.

Permalänk

Om man ska sälja bilar varje timme så ska man hitta "gang cars" 9000$ - 12000$
Sedan finns det Pimpade bilar runt om på kartan som man kan sälja, den bästa jag har hittat sålde jag för 18.000$

Tornado convertible

Tornado hardtop

Manana

Peyote

Buccaneer