Permalänk
Medlem

Höstrensning

Har lite saker som jag vill sälja. Kan skicka stockkylarna (där köparen står för frakten) men allt annat skall säljas inom stockholm.

2st stockkylare.
En av dem har kylpasta, den andra har inte det.

Pris: BUD

Xbox 360 utan handkontroll. Använt skick, finns några märken på den vilket man kan se i bild. Tror även det skall finnas en 20gb hårddisk. Ganska säker på att jag sluta spela pga av red ring.

Pris:BUD

Defekt socket 1155 ASUS P8P67 PRO B3 :

Köptes på marknaden. Den startar men inte mer än så. Den visar ingen bild och usb portar vid io funkar ej. Tror inte heller chassi usb portarna fungerar.

Pris: BUD

I7 2600k

Funkar bra, den har varit överklockad till 4,5 Ghz på 1,29V.

Pris:1200kr eller högstbjudande

Corsair H110 AIO

PRIS: Bud (riktpris ca 600kr)
Köptes på marknaden har inte testat den men skall fungera. Det fattas AMD fästet annars så finns allt.

Tänkte försöka få ihop ca 2200kr för allt

Förbehåller rätten att sälja till vem jag vill och inte alls om jag känner för det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Sugen på 16gb (4x4) Corsair vengeance 1600mhz blå i byte mot h110?

Permalänk
Medlem

Tyvärr vill sälja det jag har för att uppdragera CPU samt mobo.

Skrivet av Karl_magnum:

Sugen på 16gb (4x4) Corsair vengeance 1600mhz blå i byte mot h110?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du har PM.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av taquiyt:

Tyvärr vill sälja det jag har för att uppdragera CPU samt mobo.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej! Kör du Amd eller Intel? Har en tre månader gammal Amd fx-8320e med ett Asrock 970 extreme4 och även ett till am3+ mobo om det kan vara av intresse?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Karl_magnum:

Okej! Kör du Amd eller Intel? Har en tre månader gammal Amd fx-8320e med ett Asrock 970 extreme4 och även ett till am3+ mobo om det kan vara av intresse?

Gå från i7 2600k till en FX-8320 är inte nån direkt uppgradering xD

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Tja, tänkte mig en i5 4690k och en z87 så amd är tyvärr inte av intresse.

@Karl_magnum:

Permalänk
Avstängd

Okej! Typiskt.. Gjorde mig av med min 4670k och z97 tidigare i veckan.. :/ @taquiyt:

Permalänk
Avstängd

Självklart inte! Men svårt att veta vilken dator som ska uppgraderas till vad..
Men du kanske är synsk?
Kan ju vara bra att fråga när jag ändå har de grejerna över..
Dumdryga människor som du som kommenterar i annonstrådar utan att vilja köpa något är ju faktiskt det sämsta med att annonsera ut saker!
@ScaniaTuktarN:

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Karl_magnum:

Självklart inte! Men svårt att veta vilken dator som ska uppgraderas till vad..
Men du kanske är synsk?
Kan ju vara bra att fråga när jag ändå har de grejerna över..
Dumdryga människor som du som kommenterar i annonstrådar utan att vilja köpa något är ju faktiskt det sämsta med att annonsera ut saker!
@ScaniaTuktarN:

Ta det lungt grabben :*

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ScaniaTuktarN:

Ta det lungt grabben :*

Haha jag är så lugn det går att bli! Förstår bara inte vitsen med att vara viktigpetter och kommentera i annonstrådar utan att ha något ärende! Tror dessutom jag är bra många år äldre än genomsnittet på den här sidan så "grabben" känns lite förlegat!

Permalänk
Medlem

Med tanke på att de andra annonserna cirkulerar kring 800 för en 2600k så smygbjuder jag på 900 för processorn + frakt. Betalning sker via din önskade metod.

Permalänk
Medlem

Finns H110 kvar?
Skickas det med några fläktar?
Om inte så bjuder jag 500:- för den.

Permalänk
Medlem

Tja, ledsen men den är redan såld. @Thorvald:

Permalänk
Medlem

Har en potentiell köpare men om det inte blir av så skickar jag ett PM. @Broman: