grafikbuggar i ut2k3 HJÄLP!

Permalänk
Medlem

grafikbuggar i ut2k3 HJÄLP!

jag fick min nya dator igår (p4a 2.4ghz C1, 512ddr twinmos/winbound 400, radeon 9700pro)

idag installerade jag ut2k3 och allt flyter och jag har guld fps osv MEN! jag får massa grafikbuggar i det, de e typ som om de fattas texturer på väggarna så de blir igenomskilningt istället...jag har dom nyaste drivrutinerna till mitt grafikkort och skärm (catalyst 3.2 och directX 9.0) hur löser jag detta? någon vänlig skäl som kan hjälpa mig? =(

//Tacksam för svar!

Permalänk

har du provat att ladda ner senaste patchen till ut2k3?

Visa signatur

"My side, your side! My side, your side! My side, your side! My side, your side! My side, your side! My side, your side!"

Permalänk
Medlem

Har typ samma problem men de händer bara på en bana och väldigt sällan. Jag kör med senaste patchen. Blir små tringlar typ som är genomskinliga sen tjocka sträck som har samma textur som sakerna runt om dem har. Sakerna är stilla så det är inga överhettningsbuggar eller så utan något annat.

Permalänk
Medlem

en polare har hjälpt mig med patchar, jag har tankat ut2003-winpatch2199.exe , ttm2003v2.zip , ttm2003skins.zip , DEBonus.zip UT2003-epicbonuspackone.exe nåt som fattas eller nåt som man ska undvika att installera?

Permalänk
Medlem

Ett tips till ALLA så kallade gamers läs "README" filen först innan ni börjar spela, hur mycket erfarenhet ni än har. Det står oftast där vad som kan vara fel, det e det tillverkarnas testare får betalt för att upptäcka. Jag fick till exempel fel med Unreal 2 (karaktär buggar texturerna såg ut som när man sätter en raket i fejat på spectre i Doom II) men så stod det i readme filen att mina drivrutiner 41.09 var fel på så jag skulle uppdatera till 42.XX och högre, funkar hur bra som helst. (Dock GF4 Ti4200 kort)

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213