Tja!
Jo jag har 8st win 7 uppdateringar som har misslyckats och jag har problem med att få dem att bli lyckade.
Har försökt att söka på deras felkoder men jag lyckas verkligen inte lösa det.
Det jag har provat är att gå in i C:\Windows\SoftwareDistribution\Download och C:\$Windows.~BT och radera allt där för att sedan köra ett komando i kommandotolken men när jag sen söker efter nya uppdateringar så står det att jag har alla.
Några av de uppdateringar som misslyckats är också win 10 relaterat. Det gör mig inget att dessa blir fixade så jag tänker uppgradera till win 10 innan det börjar kosta.
Tackar på förhand om ni kan hjälpa mig med hur man gör för att "starta om" dessa uppdateringar och få dem fixade för jag får inte rätt på det.
Här kommer felkoderna på uppdateringarna:
Språkpaket (KB2858725)
Felkod: 8024000B
Uppgradera till win10 home
Felkod: 80240020
Uppdatering till win7 home (KB2952664)
Felkod: 80242016
2 st - Definition update för Microsoft essentials (notera jag har inte Microsoft essentials antivirus installerat längre)
Felkod: 80200010
Säkerhetsuppdatering för microsoft xml core servide
Felkod: 643
Kumulativ säkerhetsuppdatering internet explorer 11
Felkod: 80072EFE
Uppdatering för kompabilitetsvylistan internet explorer 8
Felkod: 80242016
Några förslag:
Välj att bara försöka installera en enda uppdatering och välj då den äldsta.
Inaktivera antivirusprogram och liknande (och brandvägg om det inte är Windows egen).
Pröva med att uppdatera efter att du i programmet "msconfig.exe" har inaktiverat alla autostartande program och alla tjänster som inte kommer från Microsoft.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.