På grund av ändrade planer så säljes jag datorn istället för att den ska ligga och samla damm. Fungerar mycket bra, det är dock något med pekplattans drivrutin, så muspekaren fastnar när vissa program öppnas i några sekunder, detta har jag felsökt men inte tittat mer på, så jag skulle tro att det är en W10 drivrutin som ligger bakom. Kort information om datorn:
Skärm: 13.3'' 1366x768
CPU: i5-3337U
RAM: 4GB DDR3
GPU: Intel HD4000
SSD: Samsung PM830 128GB
OS: Windows 10 (kan vid intresse försöka dra en rollback till 8.1)
Original laddare medföljer
Originalkartong saknas, men det kommer att packa ordentligt om den ska skickas. Bild nr.4 ser värre ut på grund av blixten och kameran, det är en liten stött kant från den tidigare ägaren, absolut inget som jag personligen har tänkt på.
Har Swish.
Pris? bud eller 3500kr, vid snabb affär står jag för ev. fraktkostnad, skickar även med ett nytt fodral.
PM, SMS, E-Mail eller Kommentar funkar för ev. frågor & och intressen.
Jonssown_2@hotmail.com
Med vänliga hälsningar,
Patrik J
L321X ska det vara, denna var den närmsta jag hittade, den länkade har dock en större SSD med lite mer RAM. Om jag får utgå ifrån informationen från Prisjakt:
Nypris: 10-12,000kr
Tillverkningsår: 2012-2013
Ska enligt förra ägaren vara inköpt 2013.
hittade lite fler bilder, tagna från förra ägaren, laddade upp bilder här: Bilder - Album
Jag är eventuellt lite intresserad. Om jag får csn närmsta 40 åren (dvs innan jul i år) så kan jag eventuellt vara väldigt intresserad.
Behöver en bra studiedator. Är det bra batteritid på den? Typ iaf 5-6 timmar eller så?
Jag är eventuellt lite intresserad. Om jag får csn närmsta 40 åren (dvs innan jul i år) så kan jag eventuellt vara väldigt intresserad.
Behöver en bra studiedator. Är det bra batteritid på den? Typ iaf 5-6 timmar eller så?
Batteritiden har jag själv uppskattat att vara minst några timmar utan problem, nu spelar jag inte frekvent på datorn utan endast skrev dokument och slösurfade, men jag själv har varit nöjd med den.
Batteritiden har jag själv uppskattat att vara minst några timmar utan problem, nu spelar jag inte frekvent på datorn utan endast skrev dokument och slösurfade, men jag själv har varit nöjd med den.
Jag tycker att den har klarat sig bra, batteritiden varierar ju självklart på hur man använder ljusstyrkan, bakgrundprocesser osv. Men jag är personligen nöjd med den till vad jag använde den till.