Permalänk
Medlem

Steelseries H

Steelseries H trådlöst gaming headset.
Är ett headset för dig som kanske haft ett Logitech G930 trådlöst men vill ta ett steg till. Har själv haft båda två och detta är betydligt bättre.
Drivs av ett batteri som kan bytas ut (Följer med två stycken) och det oladdade kan laddas under tiden som man spelar/lyssnar på musik.
Ljudkvalitén är bättre, kvalitén på hela headsetet är av god kvalité.
Går att ha headsetet på sig i stort sett så länge man vill ha det på sig.
Har en mixerstation som går att ställa in EQ och Livemixer osv. Utmärkt för att prata med andra över applikationer som t.ex. Skype, teamspeak osv.
Går att koppla till PC och konsoler. Har varit jättenöjd med det men har skaffat ett annat headset nu.
Det är i nästan nyskick. Inget slitage att anmärka på och finns alla kontakter samt originalkartong.
Är det några frågor är det bara att ställa dom

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

flikar in med att även jag äger detta headset och kan intyga att det är grymt!

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Medlem

@htbtoma: Tack för din input.

Jag vill också passa på att säga att jag säljer det för att jag fick tag i ett par sennheiser. Och finner inte längre samma trådlösa behov osv.
Fortfarande jättenöjd med mitt trådlösa. Men det kommer bara få ligga på hyllan annars om ingen annan köper det.

Just ja, eventuellt köpare får så för frakten!

Permalänk

Hej skulle vara intresserad av headsetet, men kommer inte ha tillräckligt med pengar förrens jul, hur lång batteritid har det? När köpte du det? Har battery tiden blivit sämmre under tiden du använt det?

Permalänk
Medlem

@übergumgum: Hej! Jag köpte det 22e Januari i år. Upplever att batteritiden är exakt den samma sen jag köpte det. Varje batteri har ca 10-timmars laddning vid 100%. Och det tar 10 sekunder att byta batteri

Permalänk

Då kommer jag förmodligen vilja köpa det men Som sagt så har jag inte pengar förrens vid jul

Permalänk
Medlem

@übergumgum: Du är välkommen tillbaka när du har pengar Förhoppningsvis finns det kvar då

Permalänk
Medlem

Tar det direkt för 1600kr, har du möjlighet att skicka det?

Permalänk
Medlem

@myschli: Absolut! Det går bra Har skickat PM!

Permalänk

@dubisoft: ska bara kolla så du verkligen fick sålt det

Permalänk
Medlem

Det är sålt