Permalänk

League of legends rare konto.

Tjena. Säljer mitt galna LoL Konto med de flesta runor man behöver.
Kontot har en HEL del skins också. Kontot är level 30 och orankat sen förra säsongen.
RP: 17
IP: 1806
Alla champions finns utom: Bard, Illaoi, Jhin & Tham Kench.

Kan tänka mig byten eller så 4500:- eller högsta bud till jag bestämmer att jag släpper det.

14x9 Marks Runer.
12x9 Seals Runer.
13x9 Glyphs Runer.
19x3 Quintessences Runer.
20 Runpages.

(Raraste skinsen är Pax TF, Pax Sivir & Pax Jax och alla dom tre skinsen finns på kontot & kan bevisas)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sorry to break it to you, men 4500kr kan du i 99% av fallen glömma. Köparen vet att du kan ta tillbaka kontot genom en simpel mailkonversation med Riot. 1000kr, max.

Visa signatur

R7 5700X3D | RTX 3060 Ti | 3DMark
K3 | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X 2 Superlight | 80HE
pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Ett tips är när du säljer online konton, är att aldrig visa namnet på kontot i annonsen.. Jag har sålt flera konton för olika spel, och en gång fick jag lära mig att inte visa namnet då en person anmält mig för att jag försöker sälja kontot.. Varför dem gör det, jo finns flera skäl.. men ta bort namnet Lycka till annars!

Permalänk

@Casper:

Inte för att jag är ute efter att ta tillbaka kontot, köper ingen de behåller ja de, men som sagt säljer inte ett konto med ett skin värt 4000:- för 1000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnuggles:

@MrMunchy:

Inte för att jag är ute efter att ta tillbaka kontot, köper ingen de behåller ja de, men som sagt säljer inte ett konto med ett skin värt 4000:- för 1000:-

PAX TF koden är värd mycket ja, men ett konto med skinnet är värt väldigt mycket mindre. Folk vill ha koden så de kan lägga till skinnet på sitt eget konto, inte ett helt separat konto för att kunna spela just det skinnet.

Lycka till dock, men jag tror inte heller att du kommer få mer än 1000 (och till och med det kommer nog dröja).

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Skrivet av Yorg:

PAX TF koden är värd mycket ja, men ett konto med skinnet är värt väldigt mycket mindre. Folk vill ha koden så de kan lägga till skinnet på sitt eget konto, inte ett helt separat konto för att kunna spela just det skinnet.

Lycka till dock, men jag tror inte heller att du kommer få mer än 1000 (och till och med det kommer nog dröja).

Jag tror på runt 1000kr. jag fick köpa en killes acc med 400 skins varav CS riven, och alla pax för 1400kr på BLOCKET. Så 4500kr är väldigt högt för det accet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC Specs: Custom Watercooled
Chassi: Dark base pro 900, CPU: 7700k, GPU: 1080ti, MOBO: Asus Maximus ix Formula Z270, RAM: G.Skill Trident z RGB, PSU: Evga 850w g2, HDD: 2tb WD blue, SSD: 2x250gb Samsung 850.
Monitor: Swift pg279q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnuggles:

@MrMunchy:

Du kan se på det hela som ett VAC-/tradebannat Steamkonto med ex. en Karambit Fade ST i sin inventory. Skinet i sig är värt väldigt mycket pengar, men då kontot som sagt är VAC-/tradebannat blir det värt ofantligt mycket mindre. Skins på League är värt otroligt mycket mindre i andrahand då det inte finns något tradingsystem så man måste sälja hela kontot, och inte kan sälja bara skinet. Tyvärr!

Visa signatur

R7 5700X3D | RTX 3060 Ti | 3DMark
K3 | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X 2 Superlight | 80HE
pfSense + Mullvad VPN | Mobiler