Permalänk
Entusiast

EVGA 1080 FTW

La beställning på detta kort hos er för att vara snabbt ute... sen ser jag att ni av nån lustig anledning tar 400kr mer för detta kort jämfört med alla andra återförsäljare (webhallen och Netonnet iaf). Givetvis brukar det kunna var prisdiff mellan alla ÅF, men tycker summan var lite lustigt hög... nån speciell orsak till detta?

Kanske ändå blir ändring då det verkar osäkert om EK kommer göra block för FTW

Permalänk
Entusiast

Ser ut som att det blir en korrigering vilket som... så vi höres under morgondagen

Permalänk
Inet
Skrivet av Zpnk:

Ser ut som att det blir en korrigering vilket som... så vi höres under morgondagen

Ja, bara kontakta oss direkt så kollar vi på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Inet:

Ja, bara kontakta oss direkt så kollar vi på det!

Låter kanon det.

En snabb fråga bara... betalade med paypal, går det att bara korrigera ordern och ni sätter tillbaks överskottet tillbaks på mitt paypalkonto eller måste hela ordern annulleras och göras om? Ska byta till två Strix istället...

Dessutom undrar jag gällande specarna... det står att det har en 8-pins, men kortet har ju en 8-pin och en 6-pin väl?

Mvh
Roger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

La beställning på detta kort hos er för att vara snabbt ute... sen ser jag att ni av nån lustig anledning tar 400kr mer för detta kort jämfört med alla andra återförsäljare (webhallen och Netonnet iaf). Givetvis brukar det kunna var prisdiff mellan alla ÅF, men tycker summan var lite lustigt hög... nån speciell orsak till detta?

men då ingår ju även pingvinstång i det priset

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+