Permalänk
Medlem

Compact living, dator och tv hörna!

Hejsan, mitt namn är Tim och jag är 26 år gammal och bor i en sekelskifts lägenhet på 45kvm tillsammans med min flickvän. Har ett intresse för datorer och diverse teknik, jag är en lekman i alla aspekter men tycker att det är kul att skumma igenom här på forumet och lära mig mer. Lägger upp ett par bilder på min datorrigg tillsammans med det platsbyggda skrivbordet som jag har byggt ihop. Skrivbordet är bultat i väggen och vilar på ett par cromade ben i framkant, jag har även hittat en rostfri plåt som jag skruvat dit i underkant för att få en snygg kabellösning. Jag har gjort en liknande lösning på min tv hylla.

Datorriggen består utav:
Chassi - Fractal Design S
Cpu - Intel Skylake 6600k som kyls med Coolermaster Hyper 212 Evo
Gpu - Palit SJS 1070
Psu - EVGA Supernova G2 750w
Mb - Asus z170a

Kringutrustning samt bildskärm:
Bildskärm - Acer Predator X34
Högtalare - Audio Pro T12
Mus - Razer Mamba tournament edition
Tangentbord - Logitech G610

Bärbardator - Asus Zenbook UX303UB -
Cpu - i7-6500U
Skärm - 13,3 1920x1080 IPS
Ram - 8gb
Gpu - GeForce 940M 2GB

Tv hörnan:
TV - Sony 46" Fullhd med ett par år på nacken.
Högtalare - Audioengine A2

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Riktigt cleant och snyggt. Bra jobbat med kabeldragningen. Gillas skarpt! 5/5

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Medlem

@srekcolcews: Tack så mycket, det uppskattas!

Permalänk
Medlem

Stilrent.
Vart hittade du skivan?
Har du bara satt fast en regel som syns på bilden i väggen som sen skivan lutar på?

Permalänk
Medlem

@JimmieSan: Tackar :). Båda är inköpta på bauhaus, sen har jag bultat regeln i väggen med expander och sedan dragit torks skruv underifrån upp i skrivbordet! Vore lite läskigt att bara låta den luta på regeln ;). Är mycket stabilt, har stått på det ett par gånger och dragit kablar! Tack

Permalänk
Medlem

Ett stort plus för det mekaniska armbandsuret du fick med på en bild, har en likadan fast gummibandet ;). I övrigt extremt rent och snyggt

Permalänk
Medlem

Fränt!!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av tomtemat:

Ett stort plus för det mekaniska armbandsuret du fick med på en bild, har en likadan fast gummibandet ;). I övrigt extremt rent och snyggt

Tack så mycket, väldigt nöjd med denna stilrena klocka. Ville ha ett märke som inte sticker ut alltför mycket bland dom som inte vet alltför mycket om klockor men samtidigt ha ett väldigt fint hantverk! Gillar Oris gummiband och har kikat runt på att beställa ett. Ganska saftiga priser dock!

Skrivet av fozzan:

Tack så mycket :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinypope:

Tack så mycket, väldigt nöjd med denna stilrena klocka. Ville ha ett märke som inte sticker ut alltför mycket bland dom som inte vet alltför mycket om klockor men samtidigt ha ett väldigt fint hantverk! Gillar Oris gummiband och har kikat runt på att beställa ett. Ganska saftiga priser dock!

Ah det är ju det, dom ligger väl på några tusen?