BF1 eller Raise of the tombrider?

Permalänk
Medlem

BF1 eller Raise of the tombrider?

Ska ha något och spela på under ledigheten och gillar ju Uncharted 4, dock så gillade jag inte PS4 så den fick gå hem till Elgiganten igen men nu har jag en ny 1060 gaminglaptop att leka med. Och då kikar jag på passande spel, har köpt BF1 som jag inte ännu har öppnat då jag saknar bredband för installation, och nu såg jag att tombrider är ganska likt Uncharted 4. Frågan är, ska jag byta ut BF1 mot Raise of the tombrider eller behålla BF1? Vilket är mest underhållande?

Sedan behöver jag tips på en bra mus som passar denna typ av spel och som är för stora händer och inte asdyr...

Permalänk
Medlem

Behöll bf men så skulle jag installera det.... Tankade ner 30gb sedan funkade det inte...Valde reparation och kom då på att drivrutinerna för gfx var gamla... Attans då började skiten ladda ner igen.....Och jag som kör 4g modem....Nu blir jag ruinerad...

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Razer Deathadder Chroma, skulle säga att jag har rätt stora händer.

För övrigt lider jag med dig, det här med att alla spel köps online nuförtiden måste verkligen vara frukansvärt för er utan obegränsad lina.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Livsnjutare 😎

Köp Rise of the Tomb Raider!

Riktigt bra spel!, dessutom rea på det nu med väl ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Rise of the Tomb Raider!!!

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

förstår inte hur ni kan tycka att third person view spel är roliga/bra! avskyr sådana asså! varför görs dem ens?

FPS for god sake

Permalänk
Medlem

Är inte hemma där jag har 100mb lina så nu måste jag köra synkigt 4g:(

Var hittar jag Rise of the tomb rider på rea?

Permalänk
Medlem

@Shaun: sök på prisjakt och kolla steam.

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shaun:

Är inte hemma där jag har 100mb lina så nu måste jag köra synkigt 4g:(

Var hittar jag Rise of the tomb rider på rea?

Steam

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Tomb raider är ett frukstanvärt roligt äventyrsspel och dessutom jäkligt snyggt om man har lite extra muskler att pressa ur burken Jag har spelat om det två gånger och är inne på min tredje efter uppgradering av datorn så jag kan köra det på max möjliga

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Det där är bara season pass. Här är hela spelet: https://www.greenmangaming.com/games/rise-of-the-tomb-raider-...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Det där är bara season pass. Här är hela spelet: https://www.greenmangaming.com/games/rise-of-the-tomb-raider-...

Skickades från m.sweclockers.com

ops! var lite snabb använde mobilen

http://store.steampowered.com/app/391220/ bra rea nu.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Ska nog passa på att köpa det, BF1 är kul men lite väl stressande o våldsamt.... Har nu fått BF1 att funka tog 64gb surfmängd...

Permalänk
Medlem

BF1 var faktiskt förvånansvärt roligt, trots lite begränsat med "addons" för vapnen. inte lika high-tec som de lite äldre BF spelen! men jag rekommenderar starkt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av topcat88:

BF1 var faktiskt förvånansvärt roligt, trots lite begränsat med "addons" för vapnen. inte lika high-tec som de lite äldre BF spelen! men jag rekommenderar starkt!

Vapnen var inte så hitech anno 1914

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Kopplade in XBOx One kontrollen jag köpte för att testa, jäklar vad det blev bra. Nu är det precis som en Xbox ju:) man kan sitta i soffan. Och barnen kan testa med, mus funkade för mig med för barnen var det värre.

Permalänk
Medlem

Och efter att ha spelat BF1 med den så inser jag att det är perfekt att sitta i soffan och spela....Men helt värdelöst...Sikta är ju assvårt med controller...Samma med flygningen som funkar något bättre men ändå kasst
Ska testa lite till men det lutar mot en gamingmus istället för Xbox One Controller...

Permalänk
Medlem

Och efter att ha spelat Rise of the tomb rider så inser jag att jag måste ha en control...Den får stanna..Det e så snyggt. Tusan vad läckert det spelet är, gillade Uncharted 4 men jag får nog säga att detta är bättre.