Google autofyll text fungerar inte

Permalänk
Medlem

Google autofyll text fungerar inte

Hejsan! Ber om ursäkt om denna tråd hamnar lite fel.

Har bytt kontorsdator och märkte med den nya att google sparar inte text på vissa sidor.
Menar inte kortinfo samt logininfo (detta fungerar) utan mer namn och platser.

Skriver text ut våtrumsintyg och samtliga företag samt personer jag skrev in på tidigare dator sparades
(tex om jag skrev ut till samma företag ofta behövde jag bara skriva i första bokstaven så kom resten)

Det blir lite drygt när det är flera rader som alltid är ifyllda likadant, detta dokument är online så ni förstår att det är inget
jag kan ladda ner (endast utskrift är möjlig och de lagras hos BKR).

Detta är säkert en lätt fix men autofyll fungerar ju mest för logins samt kort, är det någon som vet hur jag löser detta
gärna så att det fungerar på alla sidor. Jag har redan accepterat sidan med adblock men det hjälpte inte.

All hjälp mottages

Tack!

Mvh
Adrian

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 13700K 3.4 GHz 54MB Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC
Moderkort: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI Minne: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 4800MHz CL38 FURY
Chassi: Fractal Design Meshify 2 Svart Mörk TG Nätdel: Corsair RM1000X 1000W v3 Bildskärm: LG Ultragear 34

Permalänk
Medlem

Om det är Chrome du menar... Är du inloggad i Chrome? Det kanske kan hjälpa?

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 80GB | GPU: RTX5090 | MOBO: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | DISPLAY: Mi 34" PHONE: Samsung S21 Ultra | TV: Sony X93J 75" | CAR: Skoda Enyaq IV80 RS

*** Less is more ***

Permalänk
Medlem

@bojaka: Hej! Ja jag är inloggad i Chrome, det fungerade på gamla datorn men inte på den nya

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 13700K 3.4 GHz 54MB Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC
Moderkort: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI Minne: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 4800MHz CL38 FURY
Chassi: Fractal Design Meshify 2 Svart Mörk TG Nätdel: Corsair RM1000X 1000W v3 Bildskärm: LG Ultragear 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrii:

@bojaka: Hej! Ja jag är inloggad i Chrome, det fungerade på gamla datorn men inte på den nya

Sorry, då vet jag inte

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 80GB | GPU: RTX5090 | MOBO: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | DISPLAY: Mi 34" PHONE: Samsung S21 Ultra | TV: Sony X93J 75" | CAR: Skoda Enyaq IV80 RS

*** Less is more ***