Standoff skruvar till Corsair H80i

Permalänk

Standoff skruvar till Corsair H80i

Hej!

Köpte precis ett begagnat uppgraderingspaket som även kom med en Corsair H80i kylare. Desvärre har nog förra ägaren inte skruvat rätt från början då jag såg att 2 av dessa skruvar var böjda. Prova montera försiktigt men när jag gjorde det så gick en av dom av...

Finns det nånstans i Sverige man kan beställa nya skruvar?

Enligt manualen heter dom: 4x LGA 1155/1156 Standoff Screws (dom långa... inte dom korta)

Mvh
Kristoffer

Visa signatur

:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av coffeblixt:

Hej!

Köpte precis ett begagnat uppgraderingspaket som även kom med en Corsair H80i kylare. Desvärre har nog förra ägaren inte skruvat rätt från början då jag såg att 2 av dessa skruvar var böjda. Prova montera försiktigt men när jag gjorde det så gick en av dom av...

Enligt manualen heter dom: 4x LGA 1155/1156 Standoff Screws (dom långa... inte dom korta)

Mvh
Kristoffer

Jag hörde av mig till corsair när h50 först kom så jag kunde ha fläktar på båda sidorna tog ca 5 dagar så skickade dem det till mig.
Tror även inet osv har

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mobo Asus X99-Deluxe CPU Xeon E5-2670 v3 Kylning Corsair H80i
RAM Crucial 48GB GPU MSI GTX 1080 ARMOR 8G
Lagring LSI 9361 RAID 0 med 4x Sandisk Ultra II 480Gb
Skärmar Dell U3415W + LG 34UM65 & Level1Techs KVM.
Övrigt IBM Model M 1989, Logitech MX Master 2S, Modmic Wireless, HD800

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av coffeblixt:

Hej!

Mvh
Kristoffer

Thestar19 levererar! Första länken har de standoff skruvarna du behöver.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Skrivet av Corsair Johan:

Thestar19 levererar! Första länken har de standoff skruvarna du behöver.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Jajjamen, skruvarna längst till vänster från mounting bracket paketet jag söker. Toppen, tack så mycket

Visa signatur

:)

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av coffeblixt:

Jajjamen, skruvarna längst till vänster från mounting bracket paketet jag söker. Toppen, tack så mycket

Härligt, perfekt!