Kommer köpa dyrt från Alina Uppsala, konkurshotet borta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Hade känts dumt att inleda med "Nå, hur ser läget ut efter konkursen?". Jag som bangar. :/

Tyvärr enda att be om bärhjälp från är farsgubben som går med rullator. *bieffekten av att inte ha några vänner*

Äh, inget dumt med det.

Ett samlat köp för 20k+ får man väl se det som dålig service om de inte kan hjälpa en ut med varorna kan jag tycka. Det hade de nog kunnat ordna bara man frågat.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon114264:

Alina är en ÅF. Hur ska de då kunna ta över ansvaret om de själva konkat? Du syftar på tillverkaren antar jag?

Hur ska man som kund ta reda på vilken leverantör de använt? Försök vara lite realistisk!

Tycker det är underligt att TS registrerat på Sweclockers år 2002 men kan 15 år senare inte urskilja en hårddisk från ett modem. Jag tycker han lika gärna kan gå till närmaste elektroniklada och köpa en färdigbyggd Compaqdator alternativt beställa en Dell från nätet.

Menar naturligtvis tillverkaren/generalagenten får stå för eventuella åtaganden.