Permalänk
Medlem

Firefox bokmärken

Hej, senaste uppdateringen av firefox gör så att mina senaste bokmärken hamnar längst ner istället för längst upp

Detta är extremt jobbigt då jag har väldigt många bokmärken. Jag vet jag har fixat detta på något sätt innan men kommer inte ihåg hur.

Någon som vet hur jag får de senaste bokmärken att hamna överst istället för att jag ska scrolla igenom ett par hundra bokmärken för och komma till mitt senaste tillagda?

Permalänk
Hedersmedlem

Visa alla bokmärken -> Vyer -> Sortera -> Sortera på tillagd

Fungerar det? Använder inte bokmärken själv så har svårt att testa det ordentligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Visa alla bokmärken -> Vyer -> Sortera -> Sortera på tillagd

Fungerar det? Använder inte bokmärken själv så har svårt att testa det ordentligt.

Det fungerar i just den lilla förhandsvisaren eller hur man ska förklara det, men väljer man Sortera på tillagd & sen stänger ner fönstret så kommer nya bokmärken på botten igen

Permalänk
Medlem

@glubber3: Gillar inte den nya uppdateringen jag heller, på flera olika sätt. Iallafall. Om du klickar på bokmärken (uppe åt höger) och använder piltangenterna och trycker upp istället för ner så borde du hamna längst ner omedelbart utan att behöva scrolla.
Detta går inte om du använder genvägen CTRL+B utan du måste klicka manuellt på ikonen uppe på höger kant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cHowaito:

@glubber3: Gillar inte den nya uppdateringen jag heller, på flera olika sätt. Iallafall. Om du klickar på bokmärken (uppe åt höger) och använder piltangenterna och trycker upp istället för ner så borde du hamna längst ner omedelbart utan att behöva scrolla.
Detta går inte om du använder genvägen CTRL+B utan du måste klicka manuellt på ikonen uppe på höger kant.

Jag använder listan uppe till vänster, dvs " Arkiv redigera visa historik __Bokmärken <- __ den använder jag, den droppar ner en lista med mina bokmärken där det senaste läggs längst ner i listan istället för i början.

Permalänk
Medlem

@glubber3: Sorry, svarar lite sent... Det fungerar där också. Om ditt senaste bokmärke ligger längst ner i den listan kan du bara trycka upp på piltangenten så är det klart!