Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

jo jag såg hmm ac58u? för 599 på NetonNet - sjukt prisvärd router för det priset.
man kan dock inte köra Merlin på den :/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Avstängd

ASUS GeForce GTX 1070 Ti STRIX A - 8GB

3666kr

Detta måste välnanses vara ett bra fynd?

Klote två - Jag ett o sambon ett.

Proshop

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Stämmer inte, Dell har 15% rabatt nu på en hel del. Dock är deras sida notoriskt usel, och i det ingår att den dessutom ofta lyckas visa gammal info i flera webbläsare, i synnerhet Flash-snurran i Firefox. Så en riktig reload kan vara på sin plats

Dell hade en ännu bättre rabbat innan de där 15% så jo, det stämmer. De hade sänkt en xps med minst typ 20%

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikksson:

ASUS GeForce GTX 1070 Ti STRIX A - 8GB

3666kr

Detta måste välnanses vara ett bra fynd?

Klote två - Jag ett o sambon ett.

Proshop

Skickades från m.sweclockers.com

https://www.proshop.dk/Grafikkort/ASUS-GeForce-GTX-1070-Ti-STRIX-A-8GB/2623774
Är det det?
I så fall är det danska kronor!

Här kostar det 4777kr
https://www.proshop.se/Grafikkort/ASUS-GeForce-GTX-1070-Ti-STRIX-A-8GB/2623774

Tydliga länkar
Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikksson:

ASUS GeForce GTX 1070 Ti STRIX A - 8GB

3666kr

Detta måste välnanses vara ett bra fynd?

Klote två - Jag ett o sambon ett.

Proshop

Skickades från m.sweclockers.com

Hittar inte, länka gärna

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem

http://hegethorns.e-line.nu/Canon_EF_100_2,8_L_Macro_IS_USM?i...

Superpris på ett av de bästa makroobjektiven till Canon.
5990kr är ett kap.

Visa signatur

==Ryzen 5800x==16gb ram 3200Mhz cl14==ASUS 550-F== Gigabyte 3070 oc == LG UltraGear 27GP950 27" Gaming 4K UHD IPS==Lumia 930, Samsung S6, Moto X Style, LG G6, Sony xperia xz1 compact, LG V30,Sony xz3,Iphone xs max, Sony xperia 5ii,Samsung S22 Ultra==LG 55EG910V,LG C8 65"==AuneX1s,THX AAA 789==JBL 305==,Hifiman4xx, DT 1990 Pro==

Permalänk
Medlem

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3984725

Telldus Plugin Slim 3-pack

149 kr på ICA om du har möjlighet att få fri frakt, två stycken blev det för mig iaf , 168 kr med frakt från Inet

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bläjd:

Hittar inte, länka gärna

Det står på andra sidan om du går in på proshops site. Sida 2 högt upp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikksson:

Det står på andra sidan om du går in på proshops site. Sida 2 högt upp

Skickades från m.sweclockers.com

Det är fortfarande danska kronor, svenska priset är 4777kr.

Visa signatur

Jag har en dator, den duger väl.

Permalänk
Avstängd

Elgiganten har OK pris på en del 4k TVs
Eller tom riktigt bra.

Sony telefonen med högtalaren för 3999 är även det ett bra pris. Om man nu samtidigt varit på jakt efter en riktigt bra BT högtalare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det blir 4843:- så dyrare.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av appmas:

Det är fortfarande danska kronor, svenska priset är 4777kr.

Det tänkte jag med såklart, Men helt ärligt så har det danska priset dragits i sek från min bank. De kanske är sega men omvanlingen dock men har aldrig upplevt det förr. I villket fall så ett OK pris för mig att betala som jagat GPU ett tag. Troligen åket jag ju på 4777 priset men när jag såg dragningen o jag var inne på .se så tänkte jag att det nig stämde och bad sambon köpa ett med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk

Grymt bra TV 65 tum LG till ett bra pris, väggfäste för ett värde på 500SEK ingår.

https://www.hembiobutiken.se/produkter/tv-apparater/65-tum/25...

Permalänk
Medlem

Årets black friday är ju bara en standard svensk rea som är hypad till skyarna av handeln. Kemikalie skatten gör det bara till ett ännu sämre skämt..

PS4 Slim kostar $200 under Sonys Black friday grej....

På Cdon är priset jämförelsevis $320...

Visa signatur

Meh

Permalänk
Avstängd

Någon som sett Netgear Arlo pro till bra pris? Vill gärna ha ett kit med tre kameror.
Dax att övervaka sitt hem helt enkelt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Surface pro i5/8gb/256 ssd för 11000!
http://cdon.se/hemelektronik/microsoft-surface-pro-i5-8gb-256...

Grymt pris!

Permalänk
Skrivet av Nikkeboi:

Hade tur denna gången jag

Knep åt mig ett 1070ti från netonnet för 3990 och
https://www.proshop.se/Tangentbord/Corsair-Gaming-STRAFE-RGB-... för 99kr
Ett phantek evolv ATX från inet för 800kr
Blev även en CPU kylare, Cooler Master V8 GTS för 629kr
Och ett Gainward 1060 6gb för 2500

Aldrig handlat såhär mkt på blackfriday, men jag måste erkänna att det enda som var åt mig själv var tangentbordet, vilket jag förmodligen inte kommer ens få hem hehe. hjälpte min bror och en polare

Vilken modell av 1070ti fanns för det priset?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Medlem

Jag tycker om våldtäkten Apple kör på sina fans. Ingen black friday direkt från de
Att butiker sänker några hundringar på deras grejer räknar jag inte in som en riktig black friday från Apple.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Stefflo:

Någon som sett Netgear Arlo pro till bra pris? Vill gärna ha ett kit med tre kameror.
Dax att övervaka sitt hem helt enkelt.

Hittade med två kameror på webhallen så jag slog till för 3490kr. Fanns inte i lager men får vänta lite.
https://www.webhallen.com/se-sv/natverk_och_smarta_hem/256378...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av raptor18:

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-da...

10790:- på elgiganten. Tror jag slår till på den i väntan på att book 2 15" kommer till EU.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Kastar också in handduken nu, innan mannen med gröt i halsen från CDON HQ i Maalmoeeeö väcker mig för fjärde gången i natt.

Blev trots allt en ganska produktiv BF i år, med LG 55C OLED som kronjuvelen. Därutöver Steam link + controller, Nvidia Shield + remote, Siberia 840 headset, Skullcandy Hesh 2.0 och innan jag släcker lyset blir det att buda hem ett väggfäste från Amazon.

Passade dock på erbjudanden från Tele2 på Samsung S8 för ~4,4k, 1080Ti Strix för 5,3k (bra pris), 7700K för 2,8k (invänta nästa generation > köpa förra generationen) samt Hue/Lifx, Harmony-kontroll, OnePlus 5T för 1 öres rabatt (årets deal), Global-set med knivar från Bagaren&Kocken... och en massa andra mer eller mindre onödiga prylar som bara kändes nödvändiga efter att man redan hade scrollat upp och ner genom sida efter sida på jakt efter det man egentligen ville ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av liquisole:

Vilken modell av 1070ti fanns för det priset?

Skickades från m.sweclockers.com

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi...

Denna, ska vara ett rätt bra kylare
Har dock inte hunnit testa kortet än, det kommer inte förrän immorn

Permalänk
Medlem

Kasta in handduken? Efter fem timmars sömn blir det nu en heldag framför skärmen.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk

Tips på bra brädspel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rokkoko:

Kasta in handduken? Efter fem timmars sömn blir det nu en heldag framför skärmen.

Måste ju hinna med 45 min powernap innan arbetet börjar, därefter lär det inte bli tid för mer jakt förrän framåt kvällen och då lär alla deals vara borta... om de inte redan är det

Har siktet inställt på Loques Ghost-kampanj på lördag istället.

Permalänk
Medlem

God morgon nattugglor! 4h sömn var ju helt OK start på denna goa fredagen!

Inga fler intressanta fynd antar jag? Ser att CDON kör löpandes varje timme med nya fynd, men några andra aktörer som kanske kommer att fylla på sitt sortiment med något gott? @Webhallen @Inet @Komplett

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Kan någon tipsa mig om trådlösa headset? Max 1000kr. Vilken djungel det är!

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Kastar också in handduken nu, innan mannen med gröt i halsen från CDON HQ i Maalmoeeeö väcker mig för fjärde gången i natt.

Blev trots allt en ganska produktiv BF i år, med LG 55C OLED som kronjuvelen. Därutöver Steam link + controller, Nvidia Shield + remote, Siberia 840 headset, Skullcandy Hesh 2.0 och innan jag släcker lyset blir det att buda hem ett väggfäste från Amazon.

Passade dock på erbjudanden från Tele2 på Samsung S8 för ~4,4k, 1080Ti Strix för 5,3k (bra pris), 7700K för 2,8k (invänta nästa generation > köpa förra generationen) samt Hue/Lifx, Harmony-kontroll, OnePlus 5T för 1 öres rabatt (årets deal), Global-set med knivar från Bagaren&Kocken... och en massa andra mer eller mindre onödiga prylar som bara kändes nödvändiga efter att man redan hade scrollat upp och ner genom sida efter sida på jakt efter det man egentligen ville ha.

Vart hittade du 1080ti Strix för 5,3k?