SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

köpa en fåtölj för konsol spelandet

har nyligen köpt oled tv b7v och har tänkt att spela på den med Steanlink, min budget ligger på 3000kr och jag undrar om ni kan rekommendera någon skön och bra fåtölj för det

Jag har kollat in dessa men vet inte riktigt vilken jag ska ta
Poäng från Ikea
Strandmon från Ikea
Elin från mio
Filip från mio

Mvh Frank

Permalänk
Medlem

Beror ju lite på hur viktigt det är med design och så. Strandmon är faktiskt skön och är ju riktigt snygg, men går ju inte luta tillbaka som kanske det lite mer "gubbiga" alternativet Filip från Mio kan. Skulle själv välja Strandmon (och kommer köpa åtminstone en sådan i samband med att soffa byts ut) just pga hur pass bra pris/komfort/design-ratio den har. Tjejen blev helt såld på den dessutom. Hade jag haft någon av de andra alternativen du listade hade den förmodligen rykt direkt vi träffades.

Permalänk
Medlem

Har själv en strandmon med tillhörande fotpall. Riktigt skön att sitta i. Köpte den dock begagnad,lägger inte 3 lax på en fåtölj. Gav 1000 för min med pall

Permalänk
Medlem

Jag har en fåtölj som liknar Filip från Mio (kommer inte ihåg modell men den köptes på Em). Mycket skönt, framförallt om man har en fotpall till. Annars tror jag faktiskt att Poäng kan vara ett riktigt skönt budgetalternativ (bara provsuttit på Ikea någon enstaka gång). De ovanför säger att Strandmon är bra, jag tycker däremot att den ser riktigt oskön ut. Du har inte möjlighet att åka till Ikea och provsitta?

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700X, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Poäng är riktigt nice med en pall. Är skönt gung
Men åk runt och prova så får du se vilken som är bäst.

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Silverstone FT02 | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Vänta på nästa Rea, köpte den här på black friday rean för 2500kr
http://cdon.se/inredning-och-mobler/el-recliner-fatolj-hvilan...