BenQ-skärm, Laptop, Surfplattor, Defekt dator m.m (RENSNING)
Rensar lite bland elektroniken hemma och dags att göra sig av med en hel del saker som bara ligger, säljer därför enligt följande:
1. BenQ BL2410 - FHD skärm med Pivot-funktion, fint skick.
BenQ BL2410
Pris: 500:- alt högstbjudande
2. Asus Transformer T300 Chi - 12,5" ultraportabel laptop med touchskärm, 8GB RAM och 256GB SSD. FHD-upplösning och Intel Core M-processor. Datorn har några märken i hörnen men inga direkt iögonfallande, fungerar alldeles utmärkt och har kvitto i 2 månader till, köpt på MediaMarkt och kvitto medföljer. Se enligt nedan:
Asus Transformer T300 Chi
Pris: 3000:- alt högstbjudande
3. Defekt stationär dator. Jag är 99,9% säker på att det enbart är MoBo som är bränt och därför fungerar den inte men fick den av en vän som sa att datorn började lukta rök, stängde av sig och sen därefter så har den inte fungerat. Har provat att byta nätagg samt säkerställa att allt är rätt kopplat men inget liv alls, två kondensatorer på MoBo ser ut att vara lite brända och utgår från att det som är trasigt.
Chassi: Fullstort Corsair Chassi
Processor: Amd Phenom II X4 965 - Osäker på funktion - (om önskemål kan jag rengöra med 99,9% isopropanol för att ta bort gamla kylpastan)
Grafikkort: AMD Radeon HD 6870 - Osäker på funktion
MoBo: ASRock 970 Extreme3 AMD - 99,9% säker på att detta är felande länken och att PSU, CPU och GPU fungerar men lovar inget.
Fläktar: Corsair Chassifläkt, MerC Brushless DC Fan Chassifläkt
Kylare: Arctic Freezer Pro 7 Rev 2 (om önskemål kan jag rengöra med 99,9% isopropanol för att ta bort gamla kylpastan)
RAM: 8GB Kingston DDR3 - Har provat i en annan dator och de fungerar
PSU: Fractal Design Integra M 650 Watt - Fungerar(nyköpt på forumet igår då jag trodde det var nätagget som var trasigt i datorn)
PSU 2: XFX Pro 550W Core Edition - Osäker på funktion(denna satt i dator när jag fick den)
Pris: Högstbjudande över 300:-, jag åker till Norge på onsdag förmiddag och kan vi få till en affär innan dess vore det kanon. Upphämtning sker i Täby.
4. Asus DSL N55U
Finfin router som duger alldeles utmärkt om man inte har alltför höga krav. DSL-funktion men man kan använda LAN Port 1 som vanlig ingång för nätverkskabel så man kan använda denna även om man har fiber.
Asus DSL N55U
Pris: 250:- alt högstbjudande
5. Nokia Lumia 2520 LTE
10" surfplatta med FHD-upplösning samt SIM-kortsplats. Kör Windows RT och är uppdaterad till senaste versionen. Surfplattan är i väldigt gott skick, skärmen har haft skärmskydd på från dag 1. Kartong och laddare medföljer.
Nokia Lumia 2520 LTE
Pris: 350:- alt högstbjudande
6. Sony Xperia Z4 Tablet 4G
Grym skärm, bra batteritid och vattentålighet gör den extremt mångsidig och denna är varianten med SIM-kortsplats. Ingen kartong eller kvitto, fodral med vikfunktion medföljer. Inga repor på skärmen vad jag ser och fint skick i sin helhet.
Sony Z4 Tablet LTE
Pris: 2250:- alt högstbjudande
7. Samsung Galaxy S8+
Köpt på Elgiganten kring release och har således 14 månader garanti kvar. Säljer denna åt en vän som tyvärr inte är lika pedantisk med sina saker som jag är så skärmen har en repa över sig och finns lite smårepor på baksidan. Kvitto medföljer samt laddare(kartong har han uppe i Hudik och kan skickas senare om så önskas)
Pris: 3500:- alt högstbjudande
8. Marshall Stanmore
Fantastisk högtalare men då jag skaffat soundbar med Google Cast används denna inte i vår lilla lägenhet. Cream-färgen i gott skick, däremot fungerar Bluetooth inte så bra så skickar med en Chromecast Audio kostnadsfritt.
Pris: 900:- alt högstbjudande
Allt finns att hämta i Täby, vissa saker kan jag tänka mig att skicka beroende på storlek och vikt. Åker till Norge i arbetet onsdag förmiddag till fredag kväll och åker sen ner till Gotland torsdag nästkommande vecka och då vill jag ha blivit av med det mesta om inte allt Fler bilder eller mer ingående info om en produkt kan alltid lösas om man frågar!