Ubisofts The Division 2 utspelas i Washington

Permalänk
Melding Plague

Ubisofts The Division 2 utspelas i Washington

På E3 2018 presenterar Ubisoft uppföljaren på The Division, där militär och myndigheterna har lämnat Washingtons civilbefolkning åt sitt öde.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Woohoo! Ser riktigt bra ut! Gratis DLC

Permalänk

EPIC!

Visa signatur

I7 2600K, Z68XP-UD3-iSSD, 16 Gb Corsair, 2x XFX HD6870 DualFan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

På E3 2018 presenterar Ubisoft uppföljaren på The Division, där militär och myndigheterna har lämnat Washingtons civilbefolkning åt sitt öde.

Läs hela artikeln här

Washington / New York ?

Visa signatur

Keep on boppin´

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sniperwille:

Näe MASSIVE!
*(Epic=Fortnite, Gears, Unreal. Massive=The Division, World in conflict...)

Trevligt med en fortsättning från en svensk spelstudio och trevligt för de som tyckte om 1an lite förvånad att det gått så pass bra att de fick ett go för ett till spel i serien. Själv ville jag tycka om the Division men tröttnade redan i betan på att fienderna var bulletsponges och är inte så haj på PvP delen eftersom jag som bäst är medioker spelare. Men testar gärna en beta på 2an även om jag tvivlar från det gameplay man fick se...

Permalänk
Medlem

Ptja första spelet verkade ju grymt men var urtråkigt så tror jag låter bli att hypea upp inför uppföljaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dravond:

Näe MASSIVE!
*(Epic=Fortnite, Gears, Unreal. Massive=The Division, World in conflict...)

Trevligt med en fortsättning från en svensk spelstudio och trevligt för de som tyckte om 1an lite förvånad att det gått så pass bra att de fick ett go för ett till spel i serien. Själv ville jag tycka om the Division men tröttnade redan i betan på att fienderna var bulletsponges och är inte så haj på PvP delen eftersom jag som bäst är medioker spelare. Men testar gärna en beta på 2an även om jag tvivlar från det gameplay man fick se...

Näe Gears=Microsoft!

Get on with the times

Permalänk
Medlem

Ser ut som första spelets E3 demo så verkar bli en polerad uppgradering här som i många andra spel
Har 1800+ timmar i första division så blir nog några timmar i 2'an också

Släpps ju fortfarande dlc material till division kommer en patch nu på torsdag(?) tror jag,
med nya svårighets grader på existerande banor samt lite små fix och något nytt med "shields" så man kan som jag fattar det låsa upp grejor till 2'an
Så dags att hoppa in igen och spela lite

FYI så släpper dom även gratis loot lådor nu med denna patch för återkommande spelare med gear och vapen så man kan hoppa in full gear'ad med det senaste så man inte hamnar alltför mycket på efter kälken om man inte spelat på ett tag

Är det nån som vill ha nån att spela med men känner att ni behöver lite guidning i gear djungeln så kan ni lägga till "MeatWeed" på uplay om ni vill

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte om Division, men det tråkiga som ställde till det i början var deras förmåga att inte kunna banna fuskare. Första veckorna i Dark Zone var helt omöjliga. Folk som fuskade såg man i varje phase (lobby).

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Lagt ner några hundra timmar i första spelet så är sjukt sugen på detta. Riktigt trevligt med miljöombyte osv. Får nog lira lite D1 till pga de shields man kan klara och få lite saker i D2.

Är säkert inget speciellt med shields iofs. Bara kosmetiska saker säkert...vilket är EXAKT varför jag måste lira det! Hur min karaktär ser ut är ju fan halva grejen för mig xD.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

@Hjemrdeil: Haha ja det va synd, spelet gick fan att fuska i med cheatengine, länge dessutom. Spelet har dock blivit mycket bättre sen release så hoppas de lärt sig nu till uppföljaren. Är väldigt försiktigt optimistisk.

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem

Började spela The Division 1 för något halvår sen och fastnade direkt. Eftersom man inte behövt uppleva alla barnsjukdommar som spelet verkar ha haft i början är det svårt att se samma bild av spelet som många veteraner beskriver. Troligen har dom som sagt lärt sig en del och inte gör samma missar igen.

Det som jag ser fram mot mest är miljöbyte och allmän polering. Förhoppningsvis bättre dynamik på AI gubbarna också. Nu i slutet när man sitter och nöter samma uppdrag på legendary och man har hunnit memorera precis vad som triggar alla gubbar, vart dom kommer, hur dom rör sig etc. så blir det lätt lite tråkigt.

Är nog dock dags att ge sig in igen nu och köra igenom uppdragen som fått legendary-lägen. Och självklart se vad dessa shields är för något och samla på sig lite kosmetiska grejjer till 2:an

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | GTX 1080 G1 Gaming | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |

Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
LG 34WN80C | Sony A5100 + Camlink 4K | 2x Elgato Key Light | Wave 1 |