Permalänk
Medlem

Corsair H110 CPU-vattenkylare

Hej,
Säljer vattenkylare för socket Intel LGA 1155, 1156, 1366, 2011 samt AMD AM2, AM3, FM1 och FM2.
Corsair Hydro H110 - LÄNK Inet.se inköpt inet.se 2015-11-12.
Just nu har den bara legat i sin kartong i ett år så känner att jag likväl kan sälja den.
Befinner mig just nu på Öland från och till under semestern så har möjlighet att sälja både i t.ex Kalmar men även Växjö. Kan även skickas mot ersättning för frakten.

Bud i diskussionstråden.

~TrueType

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

@TrueType: Hej. Lite vanskligt att buda på en kylare som inte snurrat på ett år. Det är inte bra för dom.
Kan du funktionstesta den tro? Eller du har detta i åtanke på budpriset?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

@SCORPIUS:
Kanske är så att det är något som hänt när den bara legat ett år. Kan funktionstesta den i morgon tror jag, har med min dator till sommarstället! Annars får det bli till helgen. Skulle dock gissa på att den fungerar, men så länge tar jag gärna emot alla slags bud!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

100kr bjudet hämtar i växjö närsom

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

@Tip Top: Noterat! Som sagt så skulle jag ju gissa på att den fungerar då den gjorde det sist jag la den i kartongen. Men jag ska se om jag har möjlighet att funktionstesta här i stugan på Öland under morgondagen.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

@Tip Top: Kom att tänka på en annan sak nu i skrivande stund efter jag såg denna bilden på inet https://inetimg2.se/img/688x386/5232304_4.jpg att jag tror inte att har kvar alla tillbehören utan bara de som behövs för att montera socket 1155. Jag hade denna till i7-2600k. Ska kolla om de andra tillbehören ligger i någon annan kartong senare i veckan.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

@Tip Top: Kom att tänka på en annan sak nu i skrivande stund efter jag såg denna bilden på inet https://inetimg2.se/img/688x386/5232304_4.jpg att jag tror inte att har kvar alla tillbehören utan bara de som behövs för att montera socket 1155. Jag hade denna till i7-2600k. Ska kolla om de andra tillbehören ligger i någon annan kartong senare i veckan.

1155 är samma som 1150 vilket den skall sitta på så det skall passa

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

200 + frakt

Permalänk

300kr plus frakt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

350+frakt

Permalänk
Medlem

Håller på att funktionstesta nu och det är inte några problem, man hör pumpen jobba, inga läckage och fläktarna fungerar!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

@elixyr: Noterat! Observera bara att jag inte har alla tillbehören som nämnt ovan. Men klarar du dig med det vanliga "X-fästet" eller vad det heter så är det ju lugnt.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

@elixyr: Noterat! Observera bara att jag inte har alla tillbehören som nämnt ovan. Men klarar du dig med det vanliga "X-fästet" eller vad det heter så är det ju lugnt.

Jadå inga problems.

Permalänk
Medlem

@elixyr:
Gött, för tydlighetens skull så de som medföljer är kylaren i sig, 2 fläktar, X-fästet och skruvarna samt plastdistanserna för socket 1155/1150. Jag kan kolla om jag har de andra tillbehören när jag kommer hem om 1.5 vecka. annars så kan jag skicka iväg den redan nu innan helgen.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

@elixyr:
Gött, för tydlighetens skull så de som medföljer är kylaren i sig, 2 fläktar, X-fästet och skruvarna samt plastdistanserna för socket 1155/1150. Jag kan kolla om jag har de andra tillbehören när jag kommer hem om 1.5 vecka. annars så kan jag skicka iväg den redan nu innan helgen.

Inga problem för min del. Behöver bara för 115x I daxläget.

Permalänk
Medlem

@elixyr: Du har PM

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Denna är numera såld!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.