Permalänk
Medlem

Radeon 9800pro

Jag ska köpa en 9800pro. Den enda jag hittar som finns i lager och i malmö är Connect3D Radeon 9800 Pro 128MB. Är det ett bra märke?. Blir det någon stor skillnad mellan denna och hercules/sapphire?.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Re: Radeon 9800pro

nej det är ingen skilnad förutom kylningen.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Radeon 9800pro

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arel
nej det är ingen skilnad förutom kylningen.

jag är väldigt taksam för ditt inlägg!!!.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Vilken affär är det och vad kostar det?

Permalänk
Medlem

www.jmedata.se

kostar 4795 i butik och kostar 4695 från nätet.
http://www.jmedata.se/product.asp?itemno=16945

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Inte dags att ta av tomteluvan från din avatar snart LUL?

Permalänk

beställ från USA. har du tur missar tullen det och du kommer undan riktigt billigt. har du otur behöver du bara betal nästan lika mkt som hemma. för billigar ÄR det.

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem

Har ett Connect3d och är skit nöjd!

Visa signatur

A-bit IC7 Max-3 | Intel 3,2c | A-Data PC4000 4x265MB | ATi Radeon X800XT PE | WD Raptor 2x36 i raid0 | Audigy 2 Platinum ex | Waterchill | Lian-li V-2000

Permalänk
Medlem

vart kan jag köpa från USA, nån bra site?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Jag har också Connect3d och det är skitbra.
Köp det!

Visa signatur

abit nf7-s rev 2, amd athlon xp 2800+ barton, 2x256 twinmos pc3200, connect3d radeon 9800 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oC MasteR Jay
beställ från USA. har du tur missar tullen det och du kommer undan riktigt billigt. har du otur behöver du bara betal nästan lika mkt som hemma. för billigar ÄR det.

Det roliga är... han som ska köpa detta till mig betalar utan moms :D. sooft.

Edit: Jao jag köpte allt idag :). Jävligt nöjd och allt kommer imorgon :D.

Edit2: Kom på att detta är första gången jag slipper budget ;).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oC MasteR Jay

Sen så blir det väldigt smidigt ifall något skulle gå fel och man behöver använda sig av sin garanti.