Permalänk
Medlem
Skrivet av S-OD:

850 kW Nät aggregat ...kan väl driva hela SL.

Har du tur så driver det ett av deras tåg

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30

Permalänk

https://www.blocket.se/stockholm/Gaming_setup_81444701.htm?ca...

Man skulle ändå kunda önska att man får något lite bättre än detta för 17 papp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eatme@live:

Har länge undrat vilka som budar på dessa saker som då och då dyker upp på tradera.. Är det troll? Botar? För ingen köper väl dessa grafikkort till detta pris? Framförallt inte när samma personer lägger upp samma kort gång på gång.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | AMD R7 9800X3D | MSI MAG X870 Tomahawk WIFI | 64 GB Corsair DDR5 6000 MHz CL30 | Asus Prime RTX 5070 Ti OC 16GB GDDR7 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black + SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Avstängd

@jeffan97: 1 kW = 1.36 hk

Visa signatur

1.MB Asus P5Q E, CPU Q9550 OC 3.7.GPU GTX 680 Windforce , PSU 750 watt. SSD Samsung 850 pro.Allt gånger 2.

2. MB Gigabyte GA-Z270X-Gaming 7.CPU: I5 7600K 4.6 GHZ. GPU: GTX 980.PSU Corsair CX 650.SSD Samsung 970 Evo Plus. Ram: Zadak 16gig RGB 3000 Mhz.Chassi Mission SG GGX .Corsair Hydro Series H100x CPU Cooler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xinpei:

Har länge undrat vilka som budar på dessa saker som då och då dyker upp på tradera.. Är det troll? Botar? För ingen köper väl dessa grafikkort till detta pris? Framförallt inte när samma personer lägger upp samma kort gång på gång.

https://www.sellpy.se

Detta är anledningen.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem
Skrivet av S-OD:

@jeffan97: 1 kW = 1.36 hk

https://en.m.wikipedia.org/wiki/SL_X60?wprov=sfla1

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

@Xinpei:

Ja det kan man undra...De kanske hoppas att någon entusiast skall bygga en retro LAN-dator och behöver ett AGP kort..vad vet jag.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av rareixarna:

det går inte klicka på länken om man sitter vid en dator.

https://www.blocket.se/goteborg/Framtidssakrad_speldator_GTX_...

Permalänk
Skrivet av Xcalibur:

det går inte klicka på länken om man sitter vid en dator.

https://www.blocket.se/goteborg/Framtidssakrad_speldator_GTX_...

Har uppdaterat länken nu:)

Permalänk

https://www.blocket.se/goteborg/Gaming_Dator_81665353.htm?ca=...

Som 1 vecka gammal. Köper direkt. Extrapoäng för den finlitterära svenskan.

Permalänk

@tormentor: Kanske finns en poäng med den perfekta stavningen? "OBS,Jag säljer bara dator låda" ^^

Permalänk
Medlem

@alex_farnstrom: jag har office 97 komplett oöppnad i papp låda liggandei källaren, om man får 450kr för bara skivan så borde ju detta jag har vara samlar värde

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

@tethir: jag har office 97 komplett oöppnad i papp låda liggandei källaren, om man får 450kr för bara skivan så borde ju detta jag har vara samlar värde

Skämta inte, om nu RetroLAN får lite mer spridning så kommer det snart dyka upp AthlonXPs för 3.000 / Styck

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

@SuperSverker: på tal om dyra priser, fick 1000kr för mitt abit BP6 och celeron 450mhz härom veckan så grejerna har verkligen sprungit i pris.

fick dom gratis för ett tagsen vet inte om jag gjorde världens klipp eller blev blåst

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Avstängd

En 11 år gammal web kamera 900:-
Logitech QuickCam Pro 9000

https://www.blocket.se/kalmar/Logitech_QuickCam_Pro_9000_8207...

Billigare men ändå dyrt på smålandsblocket Logitech Quickcam Pro 9000 Carl Zeiss-objektiv med autofokus.
Ej använd.150:- https://varnamotorget.se/datorer/2951114-logitech_quickcam_pr..._

Permalänk
Medlem
Skrivet av tormentor:

Japp. FX-8350 som slutade produceras 2014. Japp. En vecka gamla delar var det ja.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | AMD R7 9800X3D | MSI MAG X870 Tomahawk WIFI | 64 GB Corsair DDR5 6000 MHz CL30 | Asus Prime RTX 5070 Ti OC 16GB GDDR7 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black + SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xinpei:

Japp. FX-8350 som slutade produceras 2014. Japp. En vecka gamla delar var det ja.

Han kanske köpte den "ny" för en vecka sen halv-lögn liksom

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE -snart borta-
i7-11700K|ASUS ROG STRIX B560-F GAMING WIFI|32GbDDR4|RTX3080
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|Switch2|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

https://www.blocket.se/vasterbotten/Renault_Clio_81277233.htm...

"Batteri, olja och kylarvätska saknas för att jag tog de till en annan bil."

Han har alltså bemödat sig med att tappa ur bilen på olja och kylarvätska för att fylla en annan bil med det, istället för att åka till Biltema och köpa ny olja och kylarvätska för 300 kr.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

@Bakgrund: cat bil så han får väl 1500:- på skroten ev några kr mer nu när den redan är tappad.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SwedenVirre:

@SuperSverker: på tal om dyra priser, fick 1000kr för mitt abit BP6 och celeron 450mhz härom veckan så grejerna har verkligen sprungit i pris.

fick dom gratis för ett tagsen vet inte om jag gjorde världens klipp eller blev blåst

Jisses, gjorde nyss en frisbee av min på återvinningen.

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Inaktiv

Inte blocket men rätt komiskt. Älskar detaljen med SweClockers loggan

Permalänk
Medlem

Kan inte sådana här människor typ bara dö i cancer?
Jag hade inte sagt något om hen använt telefonen, sedan kanske sålt den någon månad senare men att sälja så här innan man ens fått hem telefonen för att bara göra vinst och samtidigt göra att andra som kanske verkligen ville ha den blir utan. Blir så irriterad och då var jag inte ens spekulant på telefonen själv!
https://www.blocket.se/angelholm/Oneplus_6T_Ultimate_Limited_...

Detta är en exklusiv produkt som endast säljs i 100 upplagor över HELA världen!
Moblen såldes slut på 43 sekunder och jag var en av de 100 i hela världen som lyckades få tag i en!

Det som ingår är en Oneplus 6T samt andra tillbehöver som endast oneplus vet vad det är. Enligt Oneplus själva så är det allt du behöver för den ultimata Oneplus 6T upplevelsen!

Produkten jag säljer finns inte tillgänglig just nu och kräver ingen betalning tills produkten har anlänt hos mig så jag kan skicka vidare den till en lycklig köpare här!

Hör gärna av er om ni vill ha mer information!

Oneplus 6T är senaste tillskottet i oneplus familjen och kommer med en större skärm (6.4"), större batteri(3700 mAH) samt en fingerläsare som är underskärmen på framsidan av mobilen och som ska vara ruskigt snabb! Mobilen har annars liknande specifikationer som Oneplus 6 snapdragon 845, 1080p optik skärm mm.

Jag skickar gärna produkten till köparen men ansvarar ej vid förlust eller skada av paketet.

Pris: 20.000kr

Död åt scalpers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Jag hade inte sagt något om hen använt telefonen, sedan kanske sålt den någon månad senare men att sälja så här innan man ens fått hem telefonen för att bara göra vinst och samtidigt göra att andra som kanske verkligen ville ha den blir utan. Blir så irriterad och då var jag inte ens spekulant på telefonen själv!

Moblen såldes slut på 43 sekunder och jag var en av de 100 i hela världen som lyckades få tag i en!

Det som ingår är en Oneplus 6T samt andra tillbehöver som endast oneplus vet vad det är. Enligt Oneplus själva så är det allt du behöver för den ultimata Oneplus 6T upplevelsen!

Produkten jag säljer finns inte tillgänglig just nu och kräver ingen betalning tills produkten har anlänt hos mig så jag kan skicka vidare den till en lycklig köpare här!

Oneplus 6T är senaste tillskottet i oneplus familjen och kommer med en större skärm (6.4"), större batteri(3700 mAH) samt en fingerläsare som är underskärmen på framsidan av mobilen och som ska vara ruskigt snabb! Mobilen har annars liknande specifikationer som Oneplus 6 snapdragon 845, 1080p optik skärm mm.

Jag skickar gärna produkten till köparen men ansvarar ej vid förlust eller skada av paketet.

Död åt scalpers.

Det roligaste är ju att han tror att tillbehör som förmodligen är en ful ryggsäck, t-shirt i xxl, blåtandslurar, nåt skal och skärmskydd är värt ca 14000 kr.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Det roligaste är ju att han tror att tillbehör som förmodligen är en ful ryggsäck, t-shirt i xxl, blåtandslurar, nåt skal och skärmskydd är värt ca 14000 kr.

Det ska vad jag vet inte skilja något på själva telefonen men jag tycker sånt här är fult gjort.
Att bara köpa för att sälja. Precis som vissa köper matchbiljetter för att sälja med vinst.

Nej du, Sebastian Allerkrans i Ängelholm/Munka-Ljungby. Du lär nog inte få några 20.000, förmodligen inte ens 10.000.
Har lust att skicka ett brev med koskit på posten till han.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Död åt scalpers.

Nu tycker jag att du är lite hård. Personligen hoppas jag att han inte får den såld så han har en förhandsbokad telefon som eventuellt måste sändas tillbaka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Död åt scalpers.

Lika skumt med folk som säljer PS4 Pro som "bara" gjorts i 50.000 ex, för fantasisummor. sett priser mellan 9000-20000:-
Får se om det dyker upp någon på antikrundan år 2118

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE -snart borta-
i7-11700K|ASUS ROG STRIX B560-F GAMING WIFI|32GbDDR4|RTX3080
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|Switch2|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

Just den här annonsen är inte teknikrelaterad men jag tror vi alla känner igen typen.

https://www.blocket.se/alvsborg/Snickerimaskin_80952228.htm?a...

All information förutom bilden (som inte innehåller information om t.ex. märke/modell) är:
"Snickerimaskin ring för info. Om alla funktioner.
Pris: Bud"

1. Tror han på allvar att folk orkar ringa runt hela dagarna för att fråga om så basala saker som vad det är för något som säljs?
2. Vill han ha en jädra massa samtal i onödan? Vem vet, det kanske är en pratglad fan.

Lite bonuspoäng ska han ändå ha för att han tagit en bild så man ser ungefär vad det är för något.