Permalänk
Medlem

Airpods

Hejsan,

Är det någon som har koll på vart man kan köpa Airpods i Stockholmsområdet / på internet? De verkar ju vara slut överallt.. Kanske är det en ny version på ingång...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proluial:

Hejsan,

Är det någon som har koll på vart man kan köpa Airpods i Stockholmsområdet / på internet? De verkar ju vara slut överallt.. Kanske är det en ny version på ingång...?

Applestore i Täby centrum borde ha det?

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

@Proluial: Blir nog svårt, alla leverantörer verkar ha slut. Tidigaste datum jag såg var NetOnNet som skulle få in 21/12.

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Applestore i Täby centrum borde ha det?

De är slut där.

Permalänk
Medlem

Det har ryktats länge om en variant med trådlös laddning då Apple visade upp bilder på en Qi-laddare med plats för tre saker (typiskt AirPods, Watch och en iPhone) för några event sedan, men än har det inte kommit. Kanske är nära nu?

Jag väntar själv på den lanseringen då jag tappade asken till mina på tåget i höstas.

Permalänk

Rätt sjukt egentligen hur Apple håller stenhårt i sin supply chain, med tanke på att det inte är någon ersättare påväg. Antar att detta beror på någon form av prioritet för ett annat land

Permalänk

Har jagat som fan efter airpods i julklapp till sonen men de är kört. Dumsnål som jag va i söndags förra veckan så hade webhallen 50+ i lager och på måndagen var de borta.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]