Permalänk
Medlem

Favorit bana i CS

Tänkte bara skapa en ny tråd om CS , för min andra blev spärrad av konstiga skäl ,,,,,, Så jag bara undrar vad är er favo bana i CS och varför, själv tycker jag fy_iceworld, Fy_aztec och aim_map

Visa signatur

jag hatar saker när det händer !! hehe

YOu gotta lern 2 ReSteKpAh!! eachoder - ALi G

Permalänk
Medlem

Ta lite vettiga banor som folk spelar så kanske folk röstar?

fy_iceworld och aim_map är jäkligt tråkiga... Tvivlar på att särskilt många har spelat fy_aztec. Antagligen menar de de_aztec.

Permalänk
Medlem

spelar folk fortfarande det spelet?

Permalänk

Vilka skitbanor man kan rösta på. Dust2 är den klart bästa banan i CS.

Permalänk
Medlem

När jag väl spelar CS så blir det Aztec. Men jag har lagt ner CS nu.

Permalänk
Medlem

Räcker det inte med 1 tråd om det här?

Permalänk
Medlem

Spelar inte CS. Borde finnas med som alternativ.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

inse att cs är urdött nu. IGI är det som gäller!

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

igi??? för det första är det dålig grafik för det andra är det fler som spelar cs för det tredje så suger igi mer än en blodigel under en hjärtoperation ,,,,,,,,,he,,,,he,,,,,he,,,,,,

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nu var jag allt vitsig hehe!!!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Du gnäller på dålig grafik och spelar CS?
Hur ska jag skriva det så du förstår..? olololololol!!!!111!

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Donan Fear
Du gnäller på dålig grafik och spelar CS?
Hur ska jag skriva det så du förstår..? olololololol!!!!111!

Han bad om det där:)

Visa signatur

[size="1"]Windows mest använda kommando: Ctrl-Alt-De1337[/size]

Besök gärna #lekstuga på Quakenet. En bra kanal helt enkelt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomppa87
inse att cs är urdött nu. IGI är det som gäller!

När kan du mogna till och respektera andras åsikter då? Jag klagar inte på dina spel. Låt folk vara ifred! Jag mobbar inte folk som spelar IGI*.

* Fotnot: Jag spelar varken IGI eller CS.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

ingen av de banorna som du har med e någon bana med det bra ifrån cs dvs lagspel, pengar för att köpa mm. ska du spela de banorna så kan man ju lika bra spela UT eller liknande.

de_dust(2) cs_assault cs_militia (nth_lets_take_mothers_tank*) <---- bästa banorna enligt mig

* sjukt bra bana med konstigt namn som sorgligt nog inte många känner till

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Annan...

spelar inte CS förövrigt heller... men Dust2 är nog min favorit trots allt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

cs_sweetassault (hehe, min egna map )

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Colp
igi??? för det första är det dålig grafik för det andra är det fler som spelar cs för det tredje så suger igi mer än en blodigel under en hjärtoperation ,,,,,,,,,he,,,,he,,,,,he,,,,,,

Det var ju "roligt". Du, ska du missbruka tecken så använd åtminståne punkt ( . )

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |

Permalänk
Medlem

spelar inte heller för mycket cs men måste ju säga att isf är ju cs_assault är helt klart roligast!

Visa signatur

AMD XP 3000+ (2400mhz) MSI KT880 Delta, Geforce FX 5700 Ultra 80gb+160gb+200gb, 512 PC3200x2 (dual channel)

Jag vann för första gången på runt 20 år! Ett Antec lysrör, det gav jag bort

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snowgirl
spelar inte heller för mycket cs men måste ju säga att isf är ju cs_assault är helt klart roligast!

Du, har du lust att prova min assaultbana? Lite småförändringar och så?

http://delarium.mine.nu/filer/cs_sweetassault_alpha1.zip

Tack tack

Visa signatur

Permalänk
Medlem

CS är det mest spelade onlinespelet i hela världen, ifall nån hade missat det...

Alla ni som gnäller på CS, glöm inte att påpeka i alla de andra trådarna om spel att ni minsann inte spelar det spelet:

Quake
StarCraft
WarCraft
GTA3
Project IGI
Metal Gear Solid
Unreal Tournament
Mafia
Diablo
EVE
Thief
Freelancer
Raven Shield
Enter the Matrix
Serious Sam
Morrowind
Motoracer
Battlefield 1942
Half-Life

m.fl... Ni verkar ju tycka att det är något meningsfullt att göra.

Permalänk
Medlem

mestlol på banvalet

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nuker
mestlol på banvalet

Huston, we got another cs-player!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fan vad alla ska klaga på CS då! Varför?? Varför är det ingen som klagar på Diablo också? I många av trådarna här på Swec ser man ordet "CS-fjortisar". Fjortisar..? Även om det inte är den snyggaste grafiken osv, så tycker iaf jag att det är roligt att spela, och den största vinstslanten läggs ju på CS när man är på LAN.

OnT: Jag spelar mest på de_aztec, de_dust och de_dust2

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

När jag någon gång i min extrema tristess spelar CS så blir det de_aztec eller cs_assault, en bana som för övrigt är grymt underskattad, väldigt taktisk.

Permalänk
Hedersmedlem

För att förtydliga mitt tidigare inlägg: Jag klagade inte på CS, jag jävlades bara med Colp.

Jag körde lite CS när den var beta, men hade inte nån favvobana direkt..

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

Jag är ingen cs-fantast...men om man vill hitta lite organiserad "gaming" så verkar det enbart vara Battlefield eller Cs som gäller i FPS genren

Möjligtvis att Vietcong kan bli något bra också, vi får se...

Bästa bana på cs: Backalley!!!

Permalänk
Medlem

Kan inte någon förklara vad som är så fruktansvärt roligt med aztec. Alla vill vota fram den, och när man väl spelar den så går första rundan fint, sen börjar t stanna innanför brorummet och porten ut till ena bombplatsen. Sen står dom bara där o gnäller på cs och vägrar gå ut..... Hur tråkigt som hellst.

Ne tacka vet ja unreal, full fart hela tiden. Och nestan inget lip alls, man hinner inte lipa

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
Spelar inte CS. Borde finnas med som alternativ.

Men lilla du... om du inte ens spelar spelet, så är det väl onödigt att svara...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holic
Kan inte någon förklara vad som är så fruktansvärt roligt med aztec. Alla vill vota fram den, och när man väl spelar den så går första rundan fint, sen börjar t stanna innanför brorummet och porten ut till ena bombplatsen. Sen står dom bara där o gnäller på cs och vägrar gå ut..... Hur tråkigt som hellst.

Jojo, men du snackar ju tydligen om public. Då blir det lätt sådär i CS.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk

Cs är ett hyfsat spel som hade hålt måttet bra om det inte vore för spelarna. Cs public är ofta sugigt men det beror ju på att de som spelar egentligen föredrar quake shooters fast är så jävla lama att de inte vet vad quake är. Cs faller på sin egen storhet.

Cs som spelas som det ska spelas är kul, väldigt gammalt visserligen men ändå kul.
Folk som klagar på grafiken är töntar, grafiken i cs är helt oki för mig, nästan like bra som q1 .

Det är tråkigt att folk inte är villiga att testa nya spel, och spelar istället lama mods till cs såsom wc. Fruktansvärt löjligt. Mod på en mod på ett spel vars motor är tagen från id och sedan modad.

Cs är bra men alldeles för spelat.... ge TS en chans, kul som omväxling och kräver inte så förbaskat mycket av din dator.