Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mydicksbigger
mitt nick är baserat på fakta............

Haha.. med tanke på ditt skyltande så är den förmodligen minst i länet!

Att skryta med en stor dase betyder i 99 fall utav 100 att den är "way below average"

Permalänk
Livstids semester
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t

Haha.. med tanke på ditt skyltande så är den förmodligen minst i länet!

Att skryta med en stor dase betyder i 99 fall utav 100 att den är "way below average"

Men å andra sidan så kan det också betyda att han har verkligen knallat runt i länet och frågat samtliga gossar över femton om han får klämma på och mäta kuken på dem i blodfyllt tillstånd. Men å andra sidan så är det där bara en notis...

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk

Undrar hur många gånger jag fått förklara det här

Delarium kommer från Delerium på engelska.
Delerium betyder typ när man har däckat efter ha druckit för mycket alkohol. På svenska: Delirium.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Mitt nick uppkom när jag köpte en ny säng på IKEA.
Märker på sängen var alltså Sultan....

Visa signatur

[Asus P5K Premium/WiFi-AP] [C2D E6600@3.63Ghz] [4GB PC6400] [Corsair 520W] [Radi0 (640GB)] [ Noctua NH-U12F]

Permalänk
Medlem

raksO - Oskar

Permalänk

Har blivit kallad för vampyric eller vamp av mina kompisar. Mest syftande på min dygnsrythm...

Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk
Medlem

"Sekhen" är ett efternamn, fornegyptiskt som betyder "Skorpion". Jag gillar skorpioner av många anledningar så valet är ganska enkelt, trots att jag är vattuman...

Visa signatur

Kan en dator vara för snabb?

Permalänk
Hedersmedlem

Tja.. ni får helt enkelt gissa

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk

ja du mitt nick KAN ha att göra med att jag gillar 8-bitar.
Ett av mina starkaste minnen i livet sitter ju från en NES.

jag är inte säker....kan ju vara att jag har en verktygslåda med 8 bits i....

Visa signatur

*Du ska inte göra vad jag säger, utan det jag menar!
- Alcohol, the caution of and the solution to life's all problems
Godsakerna: BMW 320i : SE K700i : MP3-spelaren : PS2 : Gamecube :

Permalänk
Medlem

det va i bandyn.... kallades först kung berit , sen berit , sen bejan! även om jag har wtf här så är mitt nick bejan

Visa signatur

Är det någon som vet var närmaste mack är? jag ser den inte från sovrummet? SÖK din jävla mask!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Tja.. ni får helt enkelt gissa

Du gillar Con Air? Eller Steve Buscemi?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Mitt är en omskrivning av namnet på en japansk längdskidåkare. Han är på avataren förresten, bara att han har haft tomteluva i 1½ år, för jag har slarvat bort orginalbilden...

Permalänk
Medlem

Min farsa skulle döpa en diskett på Amigan en gång, och när han inte kom på något lämpligt namn så döpte han den till "Graaaaaaaaaaaaaaak", och sen började jag använda Graak som nickname när jag satt på BBS:er med mitt 14400-modem

Detta var runt 1996 någongång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yrtynm
Mitt är en omskrivning av namnet på en japansk längdskidåkare. Han är på avataren förresten, bara att han har haft tomteluva i 1½ år, för jag har slarvat bort orginalbilden...

Han ser ut som ett pussel eller något sådant

Permalänk
Medlem

LoGiken är helt enkelt en försvenskning av LoGiC som alltför ofta är upptaget överallt, kallar mig oftast LoGiC när jag spelar.

LoGiC kommer från att jag på d glada 90-talet osså ville vara "-iC:are" (PaNiC, Static). Kom först på ToXiC men tyckte d lät lite HeeMan-barnsligt *(intern) pik pik* Tyckte att LoGiC va fint, inte för jag är särskilt logisk lr så, men dock...

Använder mig av och blir kallad Mohjs när jag bl a spelar i skolan etc, kommer av engelskans "nice", som slarvigt uttalat kan bli bli "nohjs", sen skrev jag bara fel en gång och så blev d. Använde d i början främst eftersom det alltid gick så dåligt alltid och inte ville vanhedra LoGiC. Men nu tycker jag att Mohjs låter rätt sött, tycker inte ni?

Over and out.

Visa signatur

"Smoke it damnit! Puff Puff! Go go go!"
"He is the mungo to my snake. Or is it the snake to my mongu? Anyway, it is bad."

Permalänk
Medlem

Zelloxy

Jag spelade ett spel som hette T4C (The 4th Coming) och jag hette då [Emibi] som tjej men bytte senare till en kille och då passade de inte längre. Det var ju "riddare" man var så jag kom på [Sir Zelloxy] men nu på senare dagar så har det förkortats och heter nu bara [Zelloxy].........

Permalänk
Medlem

Förlängning av mitt andra nick som är Devlin.

Haft det sedans ett gäng andra polare tog mitt andra nick när jag började chatta vid 93.
Hade abcvw som nick då, blev bara så när jag skrev in namnet på min hjälte i Shining in the darkness

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Heter Forslund i efternamn. Hmm, var kan jag ha fått mitt nick ifrån...

Permalänk

mitt kommer från latinets mortifer = dödsbringare...
Det var ett quake namn från början... Ja o Zlo sökte lite olika namn som skulle vara tuffa att ha när man lirade quake på rasten... Sen när ja skulle skaffa ett konto på nätet så var mortifer redan upptaget...
Så då la ja till 666... seriöst... har man redan ett lite löjligt nick så kan man lika gärna göra det värre... Så nu går ja under mortifer666 överallt...

Kallade mig innan för Raz_karzy från PS spelet overblood (lite felstavat)
men alla förkortade det hela tiden till raz... o det är ett namn som finns lite väl mkt på nätet... gjorde en namn sökning o fann 300 personer som kallade sig raz på nätet... Så då fick höll ja mig till mortifer666 men ja tänker byta nån gång... Men det finns inget bra namn... =/

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy
hade ett ofantligt stort innehav av porr back in the days, så i skolan under mina högstadeiår så började folk kallade mig porrandy aka p-andy, och datortöntspråket för porr = pr0n, n0rp etc, så det blev pr0nandy.

e du från staffanstorp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Graak
Min farsa skulle döpa en diskett på Amigan en gång, och när han inte kom på något lämpligt namn så döpte han den till "Graaaaaaaaaaaaaaak", och sen började jag använda Graak som nickname när jag satt på BBS:er med mitt 14400-modem

Detta var runt 1996 någongång.

Det är inte så att du lirar/lirat EQ för ett par år sen?

Visa signatur

Ryzen 5 5600xt | MSI B450 Mortar Max | 32GB HyperX Fury | EVGA Supernova G2 750w | Intel 665p 1TB | MSI Radeon 6800
H2O: Alphacool XP3 light | EK-Quantum Vector RX 6800 | 2st NexXxos XT45 X-flow
Ljud: Epiphany EHP-O2D / AKG K240

Permalänk
Medlem

Quendi = Ordet för talare på Quenya, dvs alvspråket i Tolkiens Värld.

Och eftersom jag är väldigt välsmord i käften så passar nicket väldigt bra... Har haft det sen typ 90-91 då jag spelade mycket Rollspel och då jag blev riktigt såld på böckerna...

Visa signatur

Asus A7N8X Bios 1005, AMD 2800+ Barton @ 2200 (11 * 200) (dvs 3200+), 2 x Twinmos 256 mb 333 mhz (i Dual DDR),
2 x IBM 60 gb, Asus FX5200 128 MB DDR (V9520 Magic) Spire FalconRock II, Chassi: Compucase CI-6A21,
2x 120 mm Papst (@ 9V = 1300 rpm), Temp: CPU idle/full = 30/45 °C, Hdd = 26 °C, Chassi = ca 22 °C, Rumstemp = ca 22 °C.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZweX
Han ser ut som ett pussel eller något sådant

Satt och lekte lite med GIMP en dag...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yrtynm
Satt och lekte lite med GIMP en dag...

Misstänkte väll att han inte skulle se ut sådär

Permalänk
Medlem

Mitt nick fick jag ifrån "krokodil jägarna" på TV

Visa signatur

#mysko @-QNet

Permalänk
Medlem

Alla som spelat Diablo 1 vet nog vem Metus är... The Lord of Terror, a.k.a Diablo

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

General under amerikanska inbördeskriget.

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Avstängd

Snyde = Snide. Go figure.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Jag hittade på mitt från Tv programmet tropicopop med Thomas Gyllinger, som gick under 90-talet. Där brukade vara ett får, en ko, och en gris animerade längst ner i bild, vilket blev "Bä" "Mu" "Nöff".. eller BeMoNoff.. som blev Bemon.. långsökt: Jaaaaaaaaaaa

Visa signatur

P4 1.6, ASUS P4T-E, 512MB RDRAM, Radeon 9200 128MB, Maxtor 200GB, SB Live 5.1, M@TRIX CF-2029, FSP300-60PN(PF)

Permalänk
Medlem

Mumba har jag kallats sen innan jag föddes av min bror som inte kunde säga mitt namn när han var ca 1 år. Annars brukar jag kalla mig 404 efter mitt nummer i lumpen eller Unca efter min häst i lumpen

Visa signatur

Tack, ni svenska vakttorn. Med plutonium tvingar vi dansken på knä. -Riket
BET KINDCHEN BET, MORGEN KOMMT DER SCHWED [German lullaby]