Utse "Årets moderator" i SweClockers Awards

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Krossa @Kent's, han är dansk.

Skickades från m.sweclockers.com

Med ett så svenskt namn

Permalänk
Avstängd

Kanske bättre att vi röstar för årets sämsta moderator?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Lobocut:

Kanske bättre att vi röstar för årets sämsta moderator?

Tanken är att det ska vara lite tävling, inte att ”någon” (vi kan kalla personen för ”divadtehmood”) ska vinna överlägset

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av vinylens:

Tror jag får hoppa denna omröstning då jag känner att jag inte haft med någon moderator att göra direkt

Det kan vi ordna!

Skrivet av vargeEEEEn:

Krossa @Kent's, han är dansk.
Skickades från m.sweclockers.com

Du är medveten om att jag kan perm-banna moderatorer?
Now you've got to ask yourself one question. Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

DavidtheDoom

Permalänk
Medlem

Tur att röstningen är anonym, annars skulle kanske folk råka illa ut 😆

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av NordhNet:

Tanken är att det ska vara lite tävling, inte att ”någon” (vi kan kalla personen för ”divadtehmood”) ska vinna överlägset

Lång och otrevlig är den där @DavidtheDoom, hoppas han inte vinner.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Jacob:

Lång och otrevlig är den där @DavidtheDoom, hoppas han inte vinner.

Jag har hört att han äter kattungar, har strumpor i sandalerna och är alldeles för glad!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Då är rösten lagd, svårt val denna gången! @jacob har jag missat omröstningen årets redaktör/medarbetare?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-------------------------------------------------------------------------System 1: Thermaltake Xaser VI, Corsair AX750, Gigabyte Z68X-UDH3-B3 rev 1.3, Intel i7 2700K @3,8GHz, Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz CL10, Gigabyte Radeon R9 200 HD7950.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av NordhNet:

Jag har hört att han äter kattungar, har strumpor i sandalerna och är alldeles för glad!

Skojar du?! Renodlad psykopat!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av NordhNet:

Det är lugnt, det finns en god människa inom oss alla (förutom @davidthedoom ).
Jag pm:ar dig vart du kan adressera checken

Ssssssh! Det var ju en HEMLIS!

Tyvärr är ska vi ju inte glömma @bl0m1 som av någon anledning valt ett namn med massa siffror i, och det är inte långt ifrån 666 och du vet siffran för mannen med bockhorn! Nåväl har han iaf en rimlig uppkoppling numera och är fd. 3G-mannen så Trean är iaf borta. Iaf på bättringsvägen.

Skrivet av Jacob:

Lång och otrevlig är den där @DavidtheDoom, hoppas han inte vinner.

Glöm inte ful också och med jobbig kosthållning. Alltid ska han krångla!

Skrivet av NordhNet:

Jag har hört att han äter kattungar, har strumpor i sandalerna och är alldeles för glad!

Detta kan jag varken bekräfta eller dementera. Vid en vinst skall jag dock omedelbart beställa ett porträtt på mina katter att hänga upp ovanför min privata sandstrand under skrivbordet med prispengarna.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Tänker rösta på mig själv vid närmare eftertanke.
Jag har modererat flertalet av mina egna inlägg innan och efter jag tryckt på skicka då jag ibland känt att trots att jag som man självklart aldrig gör fel, så kan tonen varit fel i texten eller budskapet inte varit till någon nytta för att ge några exempel.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av DavidtheDoom:

Glöm inte ful också och med jobbig kosthållning. Alltid ska han krångla!

Jag tänkte hålla de värsta interna otrevligheterna borta från tråden, men okej fuckface.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Jacob:

Jag tänkte hålla de värsta interna otrevligheterna borta från tråden, men okej fuckface.

Ah tur, trodde du skulle glömma bort @Daemon.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Glöm inte ful också och med jobbig kosthållning. Alltid ska han krångla!

Hur vågar du göra anspråk på min exklusiva "jobbig kosthållning"-roll?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Albert:

Hur vågar du göra anspråk på min exklusiva "jobbig kosthållning"-roll?

Man börjar försiktigt, tar kosthållningen och helt plötsligt är vi danskar! Jag tittar på dig @Kent! @Nordnet är inte mycket bättre. #GrävbortNordnet!

Kan inte nästa omröstning vara någon form av Robinssonråd istället där vi röstar ut den moderator vi gillar minst. Den som är kvar sist blir envåldshärskare över forumet.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem

Ja alltså ni ser ju vad man behöver stå ut med på det här stället, tycker ni ska rösta på mig av ren medkänsla även om de flesta här nog inte vet att jag existerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

"Dinoman (f.d. Dinoman)"

Jaha, okej.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Andreaz1:

Ja alltså ni ser ju vad man behöver stå ut med på det här stället, tycker ni ska rösta på mig av ren medkänsla även om de flesta här nog inte vet att jag existerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Det hade man kunnat göra om du inte hade kommit med ett riktigt BÅÅÅÅÅÅÅÅRING valtal!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av CymbalCrasher:

"Dinoman (f.d. Dinoman)"

Jaha, okej.

Vi ville inte att det skulle vara oklart.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Dinoman:

Vi ville inte att det skulle vara oklart.

Till skillnad från dig? Jäkligt stort frågetecken vad du faktiskt bidrar med. Kan inte ens lösa lite rabatt.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Nu har det inte varit aktivitet i flera minuter så då utnämner jag mig själv till vinnare. Att @jacob inte lyckas hålla sig informerad om det som är Aktuellt.

Då gräver vi ner krigsyxan och jag drar mig tillbaka för kvällen. Förväntar mig god sportmannaanda och inga rygghugg nu när detta var avklarat.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

tbh känner inte till någon moderator överhuvudtaget, DavidtheDoom har man ju hört talas om någon gång.

Lägger en ensam röst på Castor , vem sa att de behöver vara nuvarande moderatorer

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av str8forthakill:

Lägger en ensam röst på Castor , vem sa att de behöver vara nuvarande moderatorer

Det där kan även jag skriva under på. @Castor har helt klart varit den skickligaste moderatorn/ledarmoderatorn/forumledaren som jag kommit i kontakt med sedan jag blev moderator sommaren 2005.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Jacob:

Lång och otrevlig är den där @DavidtheDoom, hoppas han inte vinner.

, även ett uns småaktig och löjligt principfast också

Nu blir jag säkert bannad...

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kent:

Det kan vi ordna!
Du är medveten om att jag kan perm-banna moderatorer?
Now you've got to ask yourself one question. Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av DavidtheDoom:

Till skillnad från dig? Jäkligt stort frågetecken vad du faktiskt bidrar med. Kan inte ens lösa lite rabatt.

Bara den inre cirkeln.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

vargEEEEn har sötast avatar så han får min röst

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Swedman18:

vargEEEEn har sötast avatar så han får min röst

Pingu kommer hemsöka dina mardrömmar.

Permalänk
Datavetare

Snyggt försök, men gäller det även "dold för moderatorer"?......

Kanske är lite färre medlemmar här imorgon

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer