Permalänk
Medlem

Kringutrustning ska bort

Skulle vilja se intresset för min burk i delar eller komplett. Jag har också en del kringutrustning som jag önskar att sälja. Kvitton på det mesta finns, större delen av datorn och delar är köpt via Inet.

ANNONS UPPDATERAD, NEDAN FINNS KVAR!

OBS- Vad gäller priser så är det bud som gäller. Skambud undanbedes. Jag själv väljer vem jag skall sälja till och om priset anses vara värdigt.

Kringutrsutning
Blue Microphones Snowball iCE
Logitech G PowerPlay MousePad
Logitech G703
SteelSeries Arctis Pro Wireless Svart
Ducky One 2 TKL Cherry MX Brown

Övrigt
Google Home MAX

Grejerna finns i Göteborg, delarna skickas ej då många av dom saknar kartong (inte alla).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan jag fråga hur länge kan du spela på batteri i den Arctis Pro?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

Budar 5k för GPU samt nätagg

Permalänk
Medlem

@Rebe1: Hmm oklart, då jag aldrig klockat. Men 2 kvällar kan jag ju sitta. Headsetet kommer med 2 batterier. Ett som du laddar i basstationen och ett som du har i headsetet.

Permalänk
Medlem

@Broder Truck: Noterat. Vilket av nätaggen?

Permalänk
Medlem

@Pelzor: Såg att du skrev ingen frakt men kan vara intresserad av "Ducky One 2 TKL Cherry MX Brown" om du hittar något sätt att skicka den.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud för endast GPU, 4500kr.

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk

dator
7k hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av livsnjutaren:

@Pelzor: Såg att du skrev ingen frakt men kan vara intresserad av "Ducky One 2 TKL Cherry MX Brown" om du hittar något sätt att skicka den.

Detta har jag faktiskt kartong till. Skall fundera, vad bjuder du ink. frakt?

Skrivet av r0ad:

Lägger ett bud för endast GPU, 4500kr.

Noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

dator
7k hämtar

Noterat. Något lågt dock.

Permalänk
Medlem

Sorry, menade 750-agget. Juste, det behöver dock fraktas så är det ett problem får du bortse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Sorry, menade 750-agget. Juste, det behöver dock fraktas så är det ett problem får du bortse.

Okej, det är för er köpares del. Jag kan inte garantera frakten tyvärr, då GPU saknar låda så vågar jag inte skicka... Tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelzor:

Detta har jag faktiskt kartong till. Skall fundera, vad bjuder du ink. frakt?

Beror lite på vad det är för skick, Är det rengjort eller säljs det som det är? Har du några bilder på det?

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av livsnjutaren:

Beror lite på vad det är för skick, Är det rengjort eller säljs det som det är? Har du några bilder på det?

Jag rengör det så gott jag kan, är utbytt i ett garanti ärende då mitt tidigare tangentbord la av. Byttes: 2019-09-06.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelzor:

Jag rengör det så gott jag kan, är utbytt i ett garanti ärende då mitt tidigare tangentbord la av. Byttes: 2019-09-06.

Tack för infon. Jag antar att det är med vanlig nordisk layout (stor enter tangent bland annat)? kan lägga 800 + frakt i sådant fall.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av livsnjutaren:

Tack för infon. Jag antar att det är med vanlig nordisk layout (stor enter tangent bland annat)? kan lägga 800 + frakt i sådant fall.

Noterat. Jag tar en bild och skickar PM senare ikväll.

Permalänk

400 kr + frakt för Logitech G PowerPlay MousePad om du har kvar original förpackningen eller orkar paketera i annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpleDino:

400 kr + frakt för Logitech G PowerPlay MousePad om du har kvar original förpackningen eller orkar paketera i annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat. skall fundera.

Permalänk

Riktpris på Google Home Max?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Pelzor:

Jag kan bjuder 1000 sek + avhämtning for hörlurarna.

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

@Pelzor:

Jag kan bjuder 1000 sek + avhämtning for hörlurarna.

Noterat, inköpta i september för 3300kr så får fundera på den.

Permalänk

Har du G703an kvar?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Har du G703an kvar?

Detta finns kvar:

Kringutrustning:
Blue Microphones Snowball iCE
Logitech G PowerPlay MousePad
Logitech G703
SteelSeries Arctis Pro Wireless Svart
Ducky One 2 TKL Cherry MX Brown

Övrigt
Google Home MAX

Permalänk
Medlem

@Pelzor: september 2019? Jag kan öka bud till 1500 Sek.

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

@Pelzor: september 2019? Jag kan öka bud till 1500 Sek.

Skall fundera lite! men det är väl noterat!

Permalänk
Skrivet av Pelzor:

Noterat. skall fundera.

När avslutar du? Är mitt bud fortfarande aktuell?

Mvh

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpleDino:

När avslutar du? Är mitt bud fortfarande aktuell?

Mvh

Har inte bestämt när jag avslutar ännu. Men tänker att jag kör under morgondagen också, om det inte kommer in några andra bud som jag anser OK att dra iväg grejerna direkt på. Musmattan är inköpt 2019-08-01 bra skick och verkligen trevlig tillsammans med Logitech's trådlösa möss.

Jag har original förpackning så jag kan skicka.

Permalänk

Bjuder 300 plus frakt för G703

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Skrivet av Pelzor:

Har inte bestämt när jag avslutar ännu. Men tänker att jag kör under morgondagen också, om det inte kommer in några andra bud som jag anser OK att dra iväg grejerna direkt på. Musmattan är inköpt 2019-08-01 bra skick och verkligen trevlig tillsammans med Logitech's trådlösa möss.

Jag har original förpackning så jag kan skicka.

Just av det skälet är varför jag vill gärna köpa musmattan, har nämligen samma datormus

Hälsningar,

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|